Minkä tv-sarjan tai elokuvan suosiota et ymmärrä?
Sarja tai elokuva jota "kaikki" muut katsovat ja hehkuttavat, kun itse olet vain että meh?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on se sarja jossa muusikot itkee ja laulaa yhdessä... Se.
😂 Vain elämää?
Missä?
Gossip girl
Valehtelevat viettelijät
The affair
suomalaiset saippuat
Temptation Island ja muut samaan sarjaan kuuluvat biletys/pettämis/pinnalliset sarjat. Jotkut tutu ovat kommentoineet että "kai sua salaa kiinnostaa kattoo mitä ne tekee siellä". Mut kun ei kiinnosta! Ei salaa eikä avoimesti. Koko formaatti on ällöttävä.
Aikoinaan Kaikki rakastavat Raymondia meni yli hilseen. Kädenlämmintä mukahauskaa komediaa. Ei tietenkään ole ainoa laatuaan, mutta tuo oli kyllä niin ala-arvoista huttua.
Salatut Elämät
Kauniit ja Rohketa
Game of Thrones
The Vikings
Kaikki ne ovat todella tylsiä ja juonikuvioiltaan tuhjiä tv -sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Temptation Island ja muut samaan sarjaan kuuluvat biletys/pettämis/pinnalliset sarjat. Jotkut tutu ovat kommentoineet että "kai sua salaa kiinnostaa kattoo mitä ne tekee siellä". Mut kun ei kiinnosta! Ei salaa eikä avoimesti. Koko formaatti on ällöttävä.
Mua ei nyt erikseen ällötä, mutta ei myöskään kiinnosta pätkääkään. Kai mä katsoisin, jos kiinnostais, mutta kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, kauhea myötähäpeä olo tulee niistä.
salatut elämät
tarantinon inglourious basterds (tjsp)
putous
twilight leffat
kauppaneuvos jethro, tuuri
olishan noita varmaan loppuillaksi mutta aloitetaan noilla
Vierailija kirjoitti:
Game of Thrones
The VikingsKaikki ne ovat todella tylsiä ja juonikuvioiltaan tuhjiä tv -sarjoja.
Juonikuvioiltaan tyhjiä? No jopas.
Posse
Temptation Island
Suomen kaunein koti
Kuppilat kuntoon
Huvila ja Huussi
Masterchef
Bachelor
Vierailija kirjoitti:
Frendit
Big Brothet
Netflix
Netflix?!
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämää
Samoin. En käsitä.
Narcos
Breaking Bad
Oz
Wire
Ja mitä mäitä supersuosittuja huume- ja rikossarjoja nyt on viimeaikoina ollut. En vaan jaksa yhtään kiinnostua koko aihepiiristä.