Paljonko palkkasi on noussut vuoden sisällä? Mitä työtä teet ja onko odotettavissa, että palkkasi nousee jatkossa?
Olen saanut muhkean 7 euron palkankorotuksen vuodessa. Samanlaisia senttejä on tarjolla varmaan tulevaisuudessakin.
Kommentit (53)
Mulla on palkka nousutt 12 %:a tänä vuonna. Lisäksi olen saanut firman osakkeita noin 2000 euron arvosta. Jos vuosikorotus on alle 10 %:a, vaihdan työnantajaa. Ammattina data-analyytikko
4300 €/kk -> 4700 €/kk -> 5500 €/kk. Olen vaihtanut työpaikkaa kahdesti vuoden aikana.
2017 41.600€/vuosi, 2018 68.000€/vuosi. Työnantaja sama, toimenkuva täydentynyt ja vastuu kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain ennen 8 eiroa tuunilta ja kiky -sopimuksen jälkeen se laski 7 eiroon. En usko että se enää tuosta nousee.
T. Kaupankassa
Täh? Kauanko olet ollut kassalla? Itse oon kolmannen vuoden myyjä ja mulla reilu 11e tuntipalkka.
Vuodesta 2015 eli melko pian sen jälkeen kun valmistuin.
T. Kaupankassa
Minkä mukaan sun palkkas oikein on laskettu? Ei kyllä voi olla ainakaan TES:in mukainen? O_o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain ennen 8 eiroa tuunilta ja kiky -sopimuksen jälkeen se laski 7 eiroon. En usko että se enää tuosta nousee.
T. Kaupankassa
Täh? Kauanko olet ollut kassalla? Itse oon kolmannen vuoden myyjä ja mulla reilu 11e tuntipalkka.
T. Kaupankassa
Minkä mukaan sun palkkas oikein on laskettu? Ei kyllä voi olla ainakaan TES:in mukainen? O_o
En ole liitossa, sillä mut palkkasivatkin.
T. Kaupankassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kaupankassa
T. Kaupankassa
T. Kaupankassa
Ei vaikuta palkkaan.
Olen kunnalla, ja palkka on noussut kymmenen kymmenen vuotta vain ikälisät (viimeiset) ja yleiskorotukset, varmaan 1 % vuodessa. Jotka tehokkaasti pyyhkäistiin kikyllä.
Vaihdoin työpaikkaa vaativampaan tehtävään, ja palkka nousi 500.
Työkaveri vaihtoi samaan tehtävään, mutta eri kuntaan, ja palkka nousi 600. Kunnalla palkka nousee vain vaihtamalla työpaikkaa.
Bruttopalkka nousi 100 euroa käteen jää 20 euroa vähemmän kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kaupankassa
T. Kaupankassa
T. Kaupankassa
No ei liittoon kuuluminen kyllä palkkaan vaikuta, TES:in mukainen vähimmäispalkka on jokaiselle oikeus oli liitossa tai ei. Sua taidetaan pissiä linssiin nyt sitten aika pahasti pomosi toimesta, jos tuo ihan oikeasti pitää paikkansa, että tuntipalkka on 7e luokkaa.
1000e, nyt palkka on sillä tasolla missä pitääkin. Sain siis ylennyksen. Tästä ei sitte nousekaan ihan heti, jos en vaihda työnantajaa.
Indeksikorotus ja henkilökohtainen lisä 0,65e/h. Seuraava indeksikorotus lienee senttejä, en tiedä milloin. Duunarina pikkufirmassa.
Vierailija kirjoitti:
15 %. Yritän vaihtaa työpaikkaan, joka on valmis maksamaan osaamisesta.
Prosenteilla ei saa mitään edes viinakaupasta.
Isoo FYGYNTSÄÄ kirjoitti:
Joo palkkani oli viime vuonna 20 000€ kuukaudessa. Tänä vuonna vähän petyin kun palkka oli noussut vain vaivaset 50% vaikka minulle oltiin luvattu 100% korotusta. Nyt palkka siis näyttää 30 000€ kuussa eikä kyllä ole vähään aikaan näin paljoa vituttanut. PERKELE!
Minkä ammattiliiton pomo olet?
Vierailija kirjoitti:
T. Kaupankassa
Kannattaisko ottaa yhteyttä liittoon, ei ole edes tesin mukainen minimipalkka.
200 €/kk nousi,kun koeaika päättyi. Ehkä vielä nousee, kun otetaan suorituslisät käyttöön.
Noussut 260€/kk. Esimies kaupanalalla. Kohta nousee uudestaan saman verran, jolloin nousua onkin jo 520€/kk vuoden takaiseen.
Nousi 500 kuussa. Titteli vaihtui työttömästä eläkeläiseksi.
On noussut vuoden takaiseen noin 80euroa kuukaudessa nettona. Aiemmin nousi 20% kun vaihdon tehtävää firman sisällä. Että seurava kunnon korotus kun joko saan ylennyksen tai lähden toiseen firmaan töihin.
Bonuslaskenta muuttui, jonka seurauksena saan nettona 2000-2300e vähemmän käteen vuodessa.
Pohjapalkkaan tuli 0,4% liittoblahblahkorotus