Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko palkkasi on noussut vuoden sisällä? Mitä työtä teet ja onko odotettavissa, että palkkasi nousee jatkossa?

Vierailija
30.08.2018 |

Olen saanut muhkean 7 euron palkankorotuksen vuodessa. Samanlaisia senttejä on tarjolla varmaan tulevaisuudessakin.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 %. Yritän vaihtaa työpaikkaan, joka on valmis maksamaan osaamisesta.

Vierailija
2/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 %. Yritän vaihtaa työpaikkaan, joka on valmis maksamaan osaamisesta.

Jaa niin. Työ on teknistä laskentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kassatarjoilija.Palkka ei ole noussut tänä vuonna eikä nouse ennen kuin tulee 10.v töissäoloa täyteen.Lukuunottamatta näitä jokaikiselle tulevia senttien korotuksia....

Vierailija
4/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40% ja KTM. Olen jo varsin kovapalkkainen, mutta on mahdollista, että palkkani nousee ainakin 100%.

Vierailija
5/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikeat 0,20e/h, kun taulukkopalkat päivittyi vuoden alussa, mutta ensi vuonna, kun kokemusvuosilla pomppaan taulukossa ylöspäin niin palkka laskee, koska nämä uudet taulukkopalkat ei jotenkin täsmänneet vanhoihin taulukkopalkkoihin ja ensi vuonna sitten tasataan... Olen myyjä.

Vierailija
6/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävänkuvani muuttui hieman, joten palkka nousi parilla sadalla eurolla. Ensi vuonna tiedossa on vain 1,8 % korotus eli noin 70 e. Suunnittelija olen titteliltäni.

Vierailija
7/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noussut kymmeneen vuoteen kuin indeksikorotusten verran. Kiky sen sijaan on pienentänyt palkkaani lomarahojen lohkaisulla. Että sellainen talouden nousukausi julkisen työntekijöillä.

Vierailija
8/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

450 e/kk. Olen kunnalla ja tämä on minun urani viimeinen ikälisä. Tästä lähtien saan vain indeksikorotuksen.

N50

Vierailija
9/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virkamiehenä olen ollut viimeiset 17 vuotta. Palkka nousee vuosittain sen verran, mitä liittoerät on eli huikeat 0,5-1,5 prossaa on tainnut viime vuodet olla. Käytännössä ostovoimani siis pienenee vuosi vuodelta. Kyllä kannattaa siis kadehtia meitä pitkälomalaisia ja hyvin palkattuja virkamiehiä.

Joo ja olen nyt lomalla eli ei tarvitse tulla kommentoimaan, kuinka työajalla roikun Vauvalla.

Vierailija
10/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin vuonna 2017, palkka oli 2212€/kk. Keväällä 2018 se oli 2700€. Tehtävänkuva ei varsinaisesti muuttunut tänä aikana, vaan hieman laajentui ja syventyi. Logistiikka-ala. 

Vierailija
11/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on bruttopalkka noussut tasan vuoden takaisesta 22,5% (nyt noin 2450 euroa, vuosi sitten noin 2000 euroa). Olen ihan tyytyväinen, vaikka tämä onkin vasta toinen työpaikkani työhistoriassani (oman alan siis, kunnollinen työpaikka). Tästä on suunta vain ylöspäin :)

Vierailija
12/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka nousi 700 eurolla/kk kun vaihdoin huonosta työpaikasta hyvään työpaikkaan. Täällä saa myös bonuksia noin 2000€ vuodessa. Entisessä huonossa työpaikassa ei saanut mitään bonuksia.

Insinööri

Vierailija
13/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sataa noussut vuodessa. Aloitin määräaikaisella sopimuksella ja palkkaa nostettiin vakinaistamisen yhteydessä. Tuskin samaan tahtiin nousee enää, tienaan jotakuinkin sen, mitä tästä työstä pitäisikin tienata. Perustason IT-asiantuntijatyötä, ei mitään IT-supporttia eikä toisaalta esim. konsultointia vaan siltä väliltä.

Vierailija
14/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari sataa noussut vuodessa. Aloitin määräaikaisella sopimuksella ja palkkaa nostettiin vakinaistamisen yhteydessä. Tuskin samaan tahtiin nousee enää, tienaan jotakuinkin sen, mitä tästä työstä pitäisikin tienata. Perustason IT-asiantuntijatyötä, ei mitään IT-supporttia eikä toisaalta esim. konsultointia vaan siltä väliltä.

Tähän vielä se, että tienaan nyt melkein tonnin enemmän kuin edellisessä työpaikassa, josta jäin pois 2017 kesällä. Meidän alalla kun tuntuu enimmäkseen palkankorotuksia saavan vain firmaa vaihtamalla.

Vierailija
15/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ennen 8 eiroa tuunilta ja kiky -sopimuksen jälkeen se laski 7 eiroon. En usko että se enää tuosta nousee.

T. Kaupankassa

Vierailija
16/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS:lla tuli joku vajaa 30€ korotus kuukausipalkkaan tänä vuonna..

Vierailija
17/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuokratyöntekijä ja teen pääsääntöisesti parin viikon pätkiä erilaisia aputöitä lähinnä. Jokaisella pätkällä palkka on noussut 0,05€-0,50€ edellisestä vastaavan työn sopimuksesta.

Vierailija
18/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ennen 8 eiroa tuunilta ja kiky -sopimuksen jälkeen se laski 7 eiroon. En usko että se enää tuosta nousee.

T. Kaupankassa

Täh? Kauanko olet ollut kassalla? Itse oon kolmannen vuoden myyjä ja mulla reilu 11e tuntipalkka.

Vierailija
19/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kaupankassa

Täh? Kauanko olet ollut kassalla? Itse oon kolmannen vuoden myyjä ja mulla reilu 11e tuntipalkka.

Vuodesta 2015 eli melko pian sen jälkeen kun valmistuin.

T. Kaupankassa

Vierailija
20/53 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo palkkani oli viime vuonna 20 000€ kuukaudessa. Tänä vuonna vähän petyin kun palkka oli noussut vain vaivaset 50% vaikka minulle oltiin luvattu 100% korotusta. Nyt palkka siis näyttää 30 000€ kuussa eikä kyllä ole vähään aikaan näin paljoa vituttanut. PERKELE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän