Mitä mieltä olette 52-vuotiaan Cindy Crawfordin kropasta?
Kommentit (30)
Leikelty tai ei, hän näyttää kauniilta ja hyväkuntoiselta. Jos kauneusoperaatioita on tehty, ne on tehty hyvällä maulla ja maltilla (sama juttu Christy Brinkleyllä).
Hyvin näyttää omilla jaloillaan seisovan, toivottavasti jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tarvitse edes katsoa tietääkseni, että ulkonäkö on huippumalli Cindyn työkalu, johon hänellä on panostaa satoja tuhansia dollareita tarvittaessa koska tahansa. Jos alkaa jostakin päästä repsottaa, sen kun vaan leikkaukseen!
Vähän on toinen tilanne kuin minulla (ja 90 prosentilla naisista ylipäätään), joka en ole edes parikymppisenä ollut mikään hirveän kaunis nainen ja jolle ulkonäöllä ei ole minkään valtakunnan ansainta- tai menestysarvoa. Kunhan pysyn terveenä, se riittää.
N51
Minä en ole kroppaani laittanut rahaa, enkä tarvitse vartaloani myöskään työkaluna. Silti kroppani on yhtä hyvässä kunnossa kuin Cindyllä. Se on tullut sivutuotteena terveellisten elämäntapojeni myötä. N47
https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/79/590x/secondary/Cindy-as…
Taivaallisen kaunis
Cindyllä on täydellisen symmetriset kasvot, upeat hiukset ja kroppa, pitkät rotusääret. Vain todella kateellinen ihminen voi löytää hänestä ulkonäkövirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon huulitäytteet
Miksi hänellä olisi huulitäytteet kun huulensa ovat ihan normaalin kokoiset?
Hah! Ihan kuin jo valmiiksi kauniit eivät olisi koskaan korjauttaneet itsessään mitään. En siis sano mitään hänen huulistaan, vaan yleisesti totean, että aikamoinen määrä ihmisiä menee leikkaukseen tai täyttää huuliaan, vaikka olisivat kauniita ennestään. Turhamaisuus katsos.
Vierailija kirjoitti:
Cindyllä on täydellisen symmetriset kasvot, upeat hiukset ja kroppa, pitkät rotusääret. Vain todella kateellinen ihminen voi löytää hänestä ulkonäkövirheitä.
Sillä ei oo koskaan ollu hyviä tissejä.
Muuten kyllä aika 10/10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon huulitäytteet
Miksi hänellä olisi huulitäytteet kun huulensa ovat ihan normaalin kokoiset?
Hah! Ihan kuin jo valmiiksi kauniit eivät olisi koskaan korjauttaneet itsessään mitään. En siis sano mitään hänen huulistaan, vaan yleisesti totean, että aikamoinen määrä ihmisiä menee leikkaukseen tai täyttää huuliaan, vaikka olisivat kauniita ennestään. Turhamaisuus katsos.
Vaikka olisikin ottanut täytettä niin on kyllä tosi maltillisesti koska ainakaan minä en kiinnitä niihin huomiota. Kun taas monen muun julkkiksen kohdalla täytteet huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei oo koskaan ollu hyviä tissejä.
Muuten kyllä aika 10/10.
Tämä on naisen kommentti.
Ihan oikeasti nyt jotain rajaa näihin vähättelyihin että Cindyn viisikymppinen kauneus olisi plastiikkakirurgian ansiota.
Katsokaa tätä kuvaa ja kysykää itseltänne mielessänne: "olenko koskaan tuntenut Cindyn näköistä ihmistä, saati nähnyt tämän Cindyn näköisen vanhenevan?"
https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/79/590x/secondary/Cindy-as…
On ihan eri asia verrata naapurin viisikymppistä Jaanaa tämän näköiseen kaunottareen kuin Cindy. Miksi Cindy ei voisi olla luonnostaan vieläkin noin kaunis kuin aloitusviestin kuvassa? Etenkin kun olen nähnyt paljon Cindyä huonomman näköisiä ihan kivannäköisiä ja hyväkuntoisia 5-kymppisiä, jos vertaa siis ihmiseen joka on todella pahasti rupsahtanut.
Ei siis ole mitenkään mahdottomuus että nuorena maailmanluokan kaunotar voisi näyttää upealta viisikymppisenäkin.