Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla viimeinkin hoikka (laihdutusta takana)

Vierailija
30.08.2018 |

Mukavaa, kun voi laittaa mitä vaan päälle ilman että makkarat tursuaa. Vanhat kivat vaatteet myös sopivat päälle. Harkitsen, että kehtaisin mennä pitkästä aikaa uimahalliin. Nyt vaan pitäisi saada paino pysymään tässä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! paljonko painoit kun aloitit ja paljonko nyt? Millaisella aikavälillä ja miten onnistuit? :) 

Vierailija
2/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljo lähti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino hullulla ei vissiin ole töitä kun pitää aiheesta aloittaa 24/7 joku keskustelu :D itse en katso painoa koska olen Timmi ja lihaksikas

Vierailija
4/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
5/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! paljonko painoit kun aloitit ja paljonko nyt? Millaisella aikavälillä ja miten onnistuit? :) 

Kiitos! Painoin 70 ja nyt 57, 5kk aikana vhh-dieetillä

Vierailija
6/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Kiitos paljon 😊

Vierailija
7/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt! Se tulee takaisin nopeammin kuin uskotkaan.

Vierailija
8/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata, vaikka en laihdutusketjuista niin perustakaan. 

Lukemat nimittäin täysin samat. Pituutta et kertonut, mutta minulla 167 cm. 

Eli pudotin juuri tuosta 70 kilosta 13 kiloa pois. Ja onpa parempi olo tosiaan. Itse käytin metodina enemmän rankkaa jokapäiväistä liikuntaa ja ihan tavallista ruokaa vain pienemmässä määrin. Sekaruokaakin muuntelin vähäenergisemmäksi kyllä. Lähti neljässä kuukaudessa. 

On pysynyt nyt jo vuoden eli kai tässä vaiheessa voi puhua pysyvästä muutoksesta. 

Vierailija
9/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti nyt! Se tulee takaisin nopeammin kuin uskotkaan.

En kaipaa edellisen elämäni ruokavaliota enkä niitä läskejäni, joten en usko että tulee takaisin. Nautin nykyään hyvästä ja laadukkaasta oikesta ruosta. Vesimeloni ja mansikat on mun herkkuja, ja toki juhlapäivänä voin ottaa skumppaa ja kakkua kunhan arkena on syömiset kohdallaan.

Vierailija
10/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pudotin juuri tuosta 70 kilosta 13 kiloa pois. Ja onpa parempi olo tosiaan. Itse käytin metodina enemmän rankkaa jokapäiväistä liikuntaa ja ihan tavallista ruokaa vain pienemmässä määrin. Sekaruokaakin muuntelin vähäenergisemmäksi kyllä. Lähti neljässä kuukaudessa. 

On pysynyt nyt jo vuoden eli kai tässä vaiheessa voi puhua pysyvästä muutoksesta. 

Onnea myös sinulle!

Vierailija
11/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno saavutus ja hyvällä tavalla! Ole silti varovainen sen painon suhteen, sitten kun 5v on kulunut ja paino ennallaan, voi olla oikeasti tyytyväinen, silloin kroppakin on hyväksynyt uuden pysyvän painonsa.

Vierailija
12/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat, että ihanaa vihdoinkin olla hoikka? Aloituksen mukaan olet aiemminkin ollut hoikka...

Vierailija
13/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina sanotaan, että se tulee pakosta takaisin?

Minä olen kalorilaskurilla, ja olen oppinut jo takaraivoon, mitä ja paljon päivässä voi syödä. Mksi unohtaisin tämän?

Vierailija
14/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat, että ihanaa vihdoinkin olla hoikka? Aloituksen mukaan olet aiemminkin ollut hoikka...

niin, tottakai olin hoikka silloin kauan sitten kunnes lihoin.

Vierailija
15/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin myös noin kolme vuotta sitten 79 kg --> 56 kg. Ja hitaaaasti ja järkevästi, aluksi lähti parikin kiloa per kuukausi mutta viineiset 5 kiloa tyyliin kilo per kuukausi.

Ajattelin tehneeni pysyvän elämäntapamuutoksen. Kaksi vuotta pysyin siinä painossa. Sitten tuli väsymistä elämään noin muuten, liikunta väheni enkä jaksanut keskittyä siihen mitä söin ja kilot tuli melkein kaikki takaisin.

Nyt taas hitaasti pudotellut 10 kg. Ei välttämättä tarvi tippua enempää. Kunhan nyt olis pysyvä pudotus..

Tsemppiä ja onnea ap:lle, painonHALLINTA laihdutuksen jälkeen on haastavaa!

Vierailija
16/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno saavutus ja hyvällä tavalla! Ole silti varovainen sen painon suhteen, sitten kun 5v on kulunut ja paino ennallaan, voi olla oikeasti tyytyväinen, silloin kroppakin on hyväksynyt uuden pysyvän painonsa.

Olen ollut hoikka lähes koko elämäni. Kolmen lapsen myötä jokaisesta on jäänyt muutama kilo ylimääräistä ja tätä on ryydittänyt kotona olo ja vähäinen liikunta. Luontainen olotilani on hoikka eli uskon vakaasti, että kroppani on tyytyväinen juuri tässä painossa. Ihan nuoruuden mittoja en tavoittelekaan, koska olen yli 40-vuotias. 

Laskennallista ylipainoa (bmi) tuossahan ei edes vielä ollut, mutta oma olo sen kertoo. 

Suosittelen kaikille vähänkään ylipainoisille laihduttamista. Jo viiden, kymmenen kilon pudotus piristää oloa tosi paljon. 

Uskoisin tämän koskevan myös sairaalloisen ylipainoisia. 

Vierailija
17/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laihdutin myös noin kolme vuotta sitten 79 kg --> 56 kg. Ja hitaaaasti ja järkevästi, aluksi lähti parikin kiloa per kuukausi mutta viineiset 5 kiloa tyyliin kilo per kuukausi.

Ajattelin tehneeni pysyvän elämäntapamuutoksen. Kaksi vuotta pysyin siinä painossa. Sitten tuli väsymistä elämään noin muuten, liikunta väheni enkä jaksanut keskittyä siihen mitä söin ja kilot tuli melkein kaikki takaisin.

Nyt taas hitaasti pudotellut 10 kg. Ei välttämättä tarvi tippua enempää. Kunhan nyt olis pysyvä pudotus..

Tuossahan se tulee: ei jaksa välittää, mitä syö, tuleeko kiloja. Mutta ihminenhän on koko ajan tietoinen siitä, että nyt tulee liian iso annos, liikaa suklaata, liikaa tätä. Ja kun on tietoinen, niin se on tavallaan valinta: nyt lihon, mutta en jaksa välittää.

Miksi kuitenkin sanotaan, että lihominen on salakavalaa tai tulee varkain?

Vierailija
18/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt kun voit. Kolme kuukautta ja se on korkojen kera takaisin. Ilman hiilareita ei elä, eikä dieetti tuo pysyvää painonpudotusta. Pitäisi tehdä pysyvä elämäntaparemontti, ja siihen sinulla ei kantti riitä. 

Itse tein sen kuuluisan elämäntaparemontin kaksi vuotta sitten. Sen jälkeen paino pudonnut hitaasti ja tasaisesti 17 kg ilman mitään dieettejä. Syön kuusi kertaa päivässä ja aivan kaikkea, jopa karkkeja silloin kun huvittaa.

Vierailija
19/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Hatun nosto kaikille. Normaalipainoon laihduttaneille. Helppoa ja hauskaa se ei aina ole mutta kannattaa.

Vierailija
20/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan se tulee: ei jaksa välittää, mitä syö, tuleeko kiloja. Mutta ihminenhän on koko ajan tietoinen siitä, että nyt tulee liian iso annos, liikaa suklaata, liikaa tätä. Ja kun on tietoinen, niin se on tavallaan valinta: nyt lihon, mutta en jaksa välittää.

Miksi kuitenkin sanotaan, että lihominen on salakavalaa tai tulee varkain?

Joo, ei se mitään salakavalaa ollut se takaisinlihominen, ainakaan mun kohdalla. Olin siitä hyvinkin ahdistuneen tietoinen. Oli vaan voimavarat niin totaalisen loppu muiden ikävien tapahtumien vuoksi elämässä, ettei riittänyt voimavaroja, itsekuria, motivaatiota ...you name it... liikkumiseen ja terveellisen ruoan valmistukseen.

Sitten niitä kiloja tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän