Onko se pettämistä, jos mies ilmoittaa asiasta seksistä kieltäytyvälle vaimolleen ennen vieraisiin lähtöään?
Mielestäni ei, koska mies on kertonut rehellisesti aikeistaan eikä ole toiminut selän takana.
Kommentit (43)
On, ellei ole sopimusta että kumpikin saa käydä vieraissa.
No hohhoijaa. Onko se raiskaus jos ilmoittaa ensin että aikoo panna?
Ihme touhua. Miksi ette eroa? Toinen pihtaa ja toinen haluaa panna, eipä käy kyllä kateeksi.
Ei pettämistä, mutta ihan helvetin törkeää
Vierailija kirjoitti:
Onko pettäminen rikos?
Vierailija kirjoitti:
Voiko vaimo yksipuolisesti kieltää miehensä seksin harrastamisen, vaikka itse pihtaamalla kieltäytyisi noudattamasta sopimusta ei-avoimesta suhteesta?
Eihän se niin voi olla, että sopimus velvoittaa vain toista osapuolta (miestä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pettäminen rikos?
Kuka niin on sanonut?
Lisäyksenä edelliseen: jos ei ole seksiä, ei voi olla myöskään sukupuolisuhdetta. Tällöin sopimus raukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme touhua. Miksi ette eroa? Toinen pihtaa ja toinen haluaa panna, eipä käy kyllä kateeksi.
No voi hitto. Pitääkö mun jättää myös mun mies nyt kun eilen halusi ruveta vain nukkumaan kun yritin saada seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pettäminen rikos?
Kuka niin on sanonut?
Onko joku väittänyt, että niin on joku sanonut?
Mistä tämä palstan miesten katkeruus naisia kohtaan kumpuaa? Rehellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hitto. Pitääkö mun jättää myös mun mies nyt kun eilen halusi ruveta vain nukkumaan kun yritin saada seksiä?
Pitää, jos ei heti saa kun haluaa, voi pettää tai ottaa eron. Näin miesten mielestä, joten pätee myös naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pettäminen rikos?
Kuka niin on sanonut?
Onko joku väittänyt, että niin on joku sanonut?
Olitko sinä siis se kirjoittaja, joka alun perin väitti jonkun väittäneen, että oli epäillyt jonkun sanoneen? Sanoneen mitä tarkalleen ottaen?
Luottamuksen pettäminen on määritelmällisesti sitä, että toimii vastoin sitä, mitä kumppani voi kohtuullisesti odottaa. Ja tässä tapauksessa kumppani on tapahtumasta etukäteen täysin tietoinen, joten pettämistä ei määritelmällisesti voi tapahtua.
Mielestäni se on silloinkin pettämistä, koska puolisot ovat alun perin luvanneet olla uskollisia toisilleen.
Vääryys ei poistu sillä, että on rehellinen siitä vääryydestä mitä harjoittaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko vaimo yksipuolisesti kieltää miehensä seksin harrastamisen, vaikka itse pihtaamalla kieltäytyisi noudattamasta sopimusta ei-avoimesta suhteesta?
Eihän se niin voi olla, että sopimus velvoittaa vain toista osapuolta (miestä).
Ei tietenkään voi kieltää, koska mies voi olla tottelematta käskyä olla menemättä, ja fyysinen estäminen täyttäisi todennäköisesti pahoinpitelyn tunnusmerkit. Eli tottakai mies voi mennä vieraisiin ja jos hän ilmoittaa menevänsä, niin se ei filosofisesta kai enää ole pettämistä vaan pikemmin keskinäisen sopimuksen rikkomista.
Viisas mies selvittäisi, miksi nainen ei enää halua seksiä hänen kanssaan, pyrkisi löytämään ratkaisun ongelmaan ja sitten, jos nainen ei edes halua haluta eikä hakea apua asiaan, ottaisi eron. Vasta sen jälkeen lähtisi panemaan muita.
Usein naisen kiinnostus seksiin loppuu siksi, että hän ei ole alun alkaenkaan saanut miehen kanssa orgasmia. Alkuun seksiä silti jaksaa harrastaa, ensin orgasmin toivossa, sitten ihan vaan koska on rakastunut, mutta ennemmin tai myöhemmin ei vaan enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin miehen.
Ensin ite pihtaat ja sitten jätät kun mies epätoivoisena hakee seksiä muualta?
No sehän on yhteinen sopimus, avoin suhde.