Lapseni on ruma
Otsikko. Minulle lapseni on koko elämäni ja kaunein prinsessa, tiedän kuitenkin että ’yleisen’ käsityksen mukaan hän on ruma. Finnit peittävät naaman, hampaat sojottaa joka suuntaan mutta ei saanut rautoja koska ei ole ’terveydellinen haitta’, tukka rasvoittuu helposti eikä häntä itseään kiinnosta itsestään huolenpito. En kysy mitään, halusin vain purkaa jonnekin. Ikää tytöllä nyt 15, koulussa ei tietämäni mukaan kiusata mutta käytökseltään en usko että asia on näin. Toivottavasti on vain ruma ankanpoikanen
Kommentit (10)
Niin mikset ole ajoissa huolehtinut rautoja suuhun! Nyt hommaat ne raudat hänelle! Finnejä voi peittää kunnollisella laadukkaalla kosmetiikalla, jolla saa luonnollisen lopputuloksen. Esim. bare Minerals, katso youtubesta vinkkejä! Hiukset pestävä kunnon shampoolla ja aineet löytyy kyllä että saa nätiksi.. Nätit vaatteet jne. Sinun vastuulla huolehtia!
Tee äitinä asialle jotakin!!!!
Ei lapsesi " kaunistu " yhtään täällä keskustelupalstalla kauhistelemalla/ruikuttamalla!!!😵
Voi taivas ..........
Ei ne hampaat siitä itsestään oikene iän myötä.
Hanki hänelle raudat, tee vaikka toista duunia hetki rinnalla, että saat rahat kasaan.
Miksi edes tarvitsee olla yleisten standardien mukaan kaunis? Meitä ihmisiä on kaiken näköisiä.
Itse olin tuon ikäisenä äärimmäisen epävarma omasta ulkonäöstäni. Olisi ollut kyllä viimeinen niitti jos oma vanhempi olisi että "lapseni on ruma". Voi tsiisus sentään aivan kamalaa, onneksi vanhemmat kehuivat kauniiksi vaikka naama helotti finneistä ja tukka oli liiskaantunut päähän rasvaisuudesta.
Mulla taasen on liian kaunis tytär. Olen kateellinen hänelle.
Minulla on kaunis ja muutenkin hyvä tytär. En kadehdi, vaan tuen häntä.
Mä tykkään kun lapseni on ruma. Ei kelpaa kenellekään kaveriksi, joten saan pitää hänet kotona seuranani poissa pahalta maailmalta.
Keksitty juttu. Miksi avautuisit täällä, etkä auttaisi tytärtäsi hoitamaan noita ulkonäköongelmia kuntoon?
Kuulostat ihan hirveältä. Ihon ja tukan rasvoittuminen yleensä tasoittuu iän myötä.
Olisitte yksityiseltä käyneet ne raudat hakemassa.