Miehellä silmät kiinni seksin aikana
Miehellä oli tovi sitten suhde kauniiseen, hyvävartaloiseen naiseen. Päätti sen nopeasti. Seksiä on senkin jälkeen harrastettu, mutta eilen tapahtui jotain ennen kuulumatonta - hän piti silmiä kiinni oikeastaan koko seksin ajan! Loukkaannuin tästä tietenkin ja mietin mielessäni, että tiedän todellakin mitä miettii. Heitti vitsiksi kun kysyin. Itse vielä kutsui luokseen kun teki seksiä mieli, lisää hämmennystä. Onkohan suhde todella ohi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Erektio muuten säily?
No pari kertaa mietin, että tuntuu vähän pehmoselta. Eikä ekalla kerralla tullut ollenkaan, vastentahtoisesti sitten houkuttelin uudelleen sänkyyn. Eikä tietoakaan että ois seksin jälkeen jääty sänkyyn halailemaan.
Oliko paperipussit päässet loppumaan
Voihan se ohi olla, mutta toki haluaa miettiä sitä parempaa että on fiilareissa eikä lörpähdä.
Vierailija kirjoitti:
Anna 48 kirjoitti:
Voi apua. Itselläni on myös aina rakastellessa silmät kiinni. Jotenkin ne menevät automaattisesti, ilmeisesti koen että muut aistit terävöityvät äärimmilleen kun suljen silmät. Aina on ollut niin.
Rakastan miestäni ja haluan häntä mutta myönnän että joskus ajatuksiin hiipii työpaikan Petri, Mel Gibson, Samuli Vauramo ja Antti Reini yms....Pitäskö mun kummiskin varmuuden vuoksi jättää tuo sika..?
Täällä nuoren Mel Gibsonin näköinen mies. Mulla samanlaiset hiuksetkin kuin Melillä tappava ase elokuvassa. Kiinnostasko?
Se että mietin jotain elokuvatähteä hetken huumassa ei tarkoita sitä että ryhtyisin sanoista tekoihin :)
Olen onnellinen juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se ohi olla, mutta toki haluaa miettiä sitä parempaa että on fiilareissa eikä lörpähdä.
Jos ei voi harrastaa seksiä silmät auki nykyisen kanssa, niin miksi sitten ei palata tähän kuumaan suhteeseen. Miehet on uskomattomia.
Mä tapailin miestä joka seksin aikana katseli pitkin seiniä outo irvistys kasvoillaan.
Muutenkin oli estoinen eikä puhunut tunteistaan. No jätin sen sian!