Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä silmät kiinni seksin aikana

Vierailija
29.08.2018 |

Miehellä oli tovi sitten suhde kauniiseen, hyvävartaloiseen naiseen. Päätti sen nopeasti. Seksiä on senkin jälkeen harrastettu, mutta eilen tapahtui jotain ennen kuulumatonta - hän piti silmiä kiinni oikeastaan koko seksin ajan! Loukkaannuin tästä tietenkin ja mietin mielessäni, että tiedän todellakin mitä miettii. Heitti vitsiksi kun kysyin. Itse vielä kutsui luokseen kun teki seksiä mieli, lisää hämmennystä. Onkohan suhde todella ohi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin miestä joka seksin aikana katseli pitkin seiniä outo irvistys kasvoillaan.

Muutenkin oli estoinen eikä puhunut tunteistaan. No jätin sen sian!

Vierailija
22/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektio muuten säily?

No pari kertaa mietin, että tuntuu vähän pehmoselta. Eikä ekalla kerralla tullut ollenkaan, vastentahtoisesti sitten houkuttelin uudelleen sänkyyn. Eikä tietoakaan että ois seksin jälkeen jääty sänkyyn halailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko paperipussit päässet loppumaan

Vierailija
24/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se ohi olla, mutta toki haluaa miettiä sitä parempaa että on fiilareissa eikä lörpähdä.

Vierailija
25/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna 48 kirjoitti:

Voi apua. Itselläni on myös aina rakastellessa silmät kiinni. Jotenkin ne menevät automaattisesti, ilmeisesti koen että muut aistit terävöityvät äärimmilleen kun suljen silmät. Aina on ollut niin.

Rakastan miestäni ja haluan häntä mutta myönnän että joskus ajatuksiin hiipii työpaikan Petri, Mel Gibson, Samuli Vauramo ja Antti Reini yms....

Pitäskö mun kummiskin varmuuden vuoksi jättää tuo sika..?

Täällä nuoren Mel Gibsonin näköinen mies. Mulla samanlaiset hiuksetkin kuin Melillä tappava ase elokuvassa. Kiinnostasko?

Se että mietin jotain elokuvatähteä hetken huumassa ei tarkoita sitä että ryhtyisin sanoista tekoihin :)

Olen onnellinen juuri näin.

Vierailija
26/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se ohi olla, mutta toki haluaa miettiä sitä parempaa että on fiilareissa eikä lörpähdä.

Jos ei voi harrastaa seksiä silmät auki nykyisen kanssa, niin miksi sitten ei palata tähän kuumaan suhteeseen. Miehet on uskomattomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi