Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä silmät kiinni seksin aikana

Vierailija
29.08.2018 |

Miehellä oli tovi sitten suhde kauniiseen, hyvävartaloiseen naiseen. Päätti sen nopeasti. Seksiä on senkin jälkeen harrastettu, mutta eilen tapahtui jotain ennen kuulumatonta - hän piti silmiä kiinni oikeastaan koko seksin ajan! Loukkaannuin tästä tietenkin ja mietin mielessäni, että tiedän todellakin mitä miettii. Heitti vitsiksi kun kysyin. Itse vielä kutsui luokseen kun teki seksiä mieli, lisää hämmennystä. Onkohan suhde todella ohi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon raskaana, joten sekin vielä. Ei kiinnosta harrastaa jos mun paikalle kuvitellaan joku parempi. /ap

Vierailija
2/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä silmät kiinni-ajoa minäkin vuosia ihmettelin, mutta ajattelin, että tapansa kullakin, tai että liian lähellä ollessa menee silmät ristiin ja pitää siksi silmiään kiinni. No, totuus olikin 15 vuotta jatkunut äärimmäisen taidokas kaksoiselämä ja siksi seksin aikana paikalleni oli aina kuviteltu kuka tahansa saavuttamaton kiihkon kohde nostamaan himo huippuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muita selittäviä tekijöitä niin varmaan kuvitteli. 

Vierailija
4/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
5/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Itselläni on myös aina rakastellessa silmät kiinni. Jotenkin ne menevät automaattisesti, ilmeisesti koen että muut aistit terävöityvät äärimmilleen kun suljen silmät. Aina on ollut niin.

Rakastan miestäni ja haluan häntä mutta myönnän että joskus ajatuksiin hiipii työpaikan Petri, Mel Gibson, Samuli Vauramo ja Antti Reini yms....

Pitäskö mun kummiskin varmuuden vuoksi jättää tuo sika..?

Vierailija
6/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettikö hän sinua, kun odotit teidän yhteistä lastanne?

Jos, niin jättäisin hänet.

Vierailija
7/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aina silmät kiinni niin eihän siinä mitään, mutta koskaan 7v aikana ei ole ollut _koko_ aikaa! Eikä ollut mitenkään erityisen nautinnollista,  vaan perusjyystöä. Ei oikein löytynyt intohimoja kun mietin, olenko tuon toisen naisen paikalla. Joten siksi tuohtumus. 

Vierailija
8/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko peräreiässäsi kamera, vai mistä tiesit miehesi luomien asennon, kun hän paukutti sinua takaapäin?

Olipa typerä kommentti.

Vierailija
9/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä. Nainen päättää jo mitä mies saa ajatellakin.

Vierailija
10/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettikö hän sinua, kun odotit teidän yhteistä lastanne?

Jos, niin jättäisin hänet.

Ei virallisesti seurustella joten ei kai voi virallisesti pettämiseksi kutsua. Mutta joka tapauksessa suhde tuli ilmi ja päättyi sen jälkeen nopeasti. 

Vierailija
11/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvä. Nainen päättää jo mitä mies saa ajatellakin.

Kyse ei ole tästä(kään). Vaan jos toisen naisen ajattelun takia seksi on kylmää, himotonta jyystämistä niin ei kiitos. Ei tunnu kivalta, kun tuntee vaan olevansa jonkun korvike ja paineiden purkuväline. Saa ajatella mitä haluaa, mutta kyllä seksissä pitää olla toiselle läsnä. Muuten on parempi runkata.

Vierailija
12/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mietti toista. Jätä se.

Vierailija
13/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
14/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna 48 kirjoitti:

Voi apua. Itselläni on myös aina rakastellessa silmät kiinni. Jotenkin ne menevät automaattisesti, ilmeisesti koen että muut aistit terävöityvät äärimmilleen kun suljen silmät. Aina on ollut niin.

Rakastan miestäni ja haluan häntä mutta myönnän että joskus ajatuksiin hiipii työpaikan Petri, Mel Gibson, Samuli Vauramo ja Antti Reini yms....

Pitäskö mun kummiskin varmuuden vuoksi jättää tuo sika..?

Täällä nuoren Mel Gibsonin näköinen mies. Mulla samanlaiset hiuksetkin kuin Melillä tappava ase elokuvassa. Kiinnostasko?

Vierailija
15/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä.

Vierailija
16/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, että silloin luottaa kumppaniin.

Vierailija
17/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole parempaa seksin aikana kuin himokas katse. Ja onhan se outoa, jos noin pitkän ajan olette olleet yhdessä ja nyt eka kerta. Ymmärrän siis jos koko akti on mennyt silmät kiinni, että ei sytytä ja huolettaa. Paha sanoa onko suhde vielä vai ei, ehkä aika näyttää.

Vierailija
18/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä miehellä silmät sidottuina.

Vierailija
19/26 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio muuten säily?

Vierailija
20/26 |