Mies on ollut kännissä lauantaista asti
Miehellä alkoi loma perjantaina ja lähti saman tien veljensä kanssa mökille tekemään remppaa. Lauantaina saunan jälkeen joivat kuulemma kunnon kännit ja veli lähti sunnuntai-iltana kotiin, mieheni jäi vielä jatkamaan töitä. Herra kotiutui äsken veljensä kyydissä, ei ollut saanut mitään tehtyä sunnuntain jälkeen, muuta kuin juotua. Suututtaa, ensinnäkin että toinen vetää itsensä tuollaiseen kuntoon vaikkei yleensä juo paljonkaan. Sitten se, kuinka valtava rahasumma kurkkuun on kumottu. Ja kuinka monta päivää krapula kestää, ei ole kivaa katseltavaa nyt ainakaan.
Kommentit (29)
Miehesi on selkeäsi laihdutuskuurilla. Vielä kun juo muutaman viikon on 100 kiloa läskiä häipynyt elämästä.
Ei tuo kovin pitkä putki ole, älä valita. Max kolme päivää krapula, sit on nöyrää. Pitäiskö sun itekkin joskus vähän repäistä
Mene itse tekemään se remppa loppuun, juo omat lomarahasi ja tule rennompana ihmisenä takaisin kotiin, ihme nipottaja.
Tekisi mieli lähteä lasten kanssa johonkin ja jättää äijä yksinään selviämään, mutta ei oikein ole paikkaa minne menisi.
ap
Ketä kiinnostaa. Sait olla rauhassa ja miehellä oli hauskaa. Hyvä diili. Vetäses itsekin kuule kunnon pierut niin huolet ja murheet unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa. Sait olla rauhassa ja miehellä oli hauskaa. Hyvä diili. Vetäses itsekin kuule kunnon pierut niin huolet ja murheet unohtuu.
Monipäiväinen känni ei välttämättä ole ainakaan loppuvaiheessa hauskanpitoa.
0/5. Tänään on ollut taas erityisen tuottelias miesvihasatupäivä.
Aika kevyttä, joskus äitipuolen kanssa laskettiin että faijalla ei ollut 8vuoteen montaa vesiselvää päivää.
Kukin tyylillään. Itse en moisen juopon kanssa elämääni jakaisi.
Asiaa. Osta sille viinaa ja käske vetää vielä muutama päivä.
Muutama viinapullo ja jokunen loota kaljaa ei nyt ihmeempiä maksa.
Onko teistä muka oikein, että perheellinen tuhlaa neljäsosan lomastaan ryyppäämiseen ja krapulaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Aika kevyttä, joskus äitipuolen kanssa laskettiin että faijalla ei ollut 8vuoteen montaa vesiselvää päivää.
Kuka niitä uusperheitä selvinpäin jaksaa
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä muka oikein, että perheellinen tuhlaa neljäsosan lomastaan ryyppäämiseen ja krapulaan?
ap
No ei, mut ei me nyt voida tulla täältä ja piilottaa sen viinapulloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No ei, mut ei me nyt voida tulla täältä ja piilottaa sen viinapulloja.
Viinapullot on juotu, viimeinen joskus päivällä. Uusia ei osteta, lahjaksi saadut jo piilotin varmuuden vuoksi.
ap
Mä en kyllä katselisi tuollaista. Elämä on liian lyhyt viettääkseen sen jonkun juopottelevan kanssa. Itse etsisin parempaa seuraa. Ei vain kiinnosta!
Miksi tuhlaatte elämäänne alkoholistin ryyppäämistä katsellen?
Vierailija kirjoitti:
ap
Blaablaablaa. Mies ryyppäsi mökillä provosi mukaan.
Mitä sinä olet saanut aikaan viikon sisään? Maannut perse homeessa av-palstalla?
Ei sullakaan hyvin mene, mun mies on ollut lusimassa heinäkuusta asti ja ei haittaa yhtään.