Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen kaunein koti 2018

Vierailija
29.08.2018 |

Uusi kausi alkoi juuri nyt! Kommentoidaan koteja tänne :) 2 uutta tuomaria tällä kaudella.

Kommentit (345)

Vierailija
281/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi kakkoskodille????! Ite en tykännyt.

Vierailija
282/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosen kohdalla sanottiin että ikkunoista voi ihailla ”ympäröivää maisemaa” Eli toisia taloja 😂

Kakkonen oli liian korvessa ja kolmas taas liian lähellä muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä jakso! Mikään talo ei sykähdyttänyt, kolmatta en jaksa kunnolla edes katsoa.

Vierailija
284/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiiin stailattua noi Panama-hatut ja muut. Tylsää ja mautonta.

Vierailija
285/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ikkunat mutta niistä näkee suoraan naapureihin 🤦🏻‍♂️

Vierailija
286/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko tuo muuramelainen yksin tuolla metsän keskellä? Mua pelottaisi, kuka lie kyylää isoista ikkunoista, kun oot kylvyssä. 😬 Mut tajuttoman hieno kokonaisuus. Onkohan tuolla instatiliä?

Pitää lily.fi:ssä blogia nimeltään Lainahöyhenissä. Sieltä löytyy myös linkki instatiliin.

Vierailija
287/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko tuo muuramelainen yksin tuolla metsän keskellä? Mua pelottaisi, kuka lie kyylää isoista ikkunoista, kun oot kylvyssä. 😬 Mut tajuttoman hieno kokonaisuus. Onkohan tuolla instatiliä?

Pitäis olla todella aatteelleen omistautunut, jotta vaivautuisi Muuramessa keskelle mettää kyyläämään jonkun ikkunoista.

Vierailija
288/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais asia kolmosessa, rupeais ahdistaa naapureiden läheisyys.

Asunnossa ei ollut mitään omaperäistä, perushuttua. Ei kuuluis tähän ohjelmaan.

Vierailija
289/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis olla todella aatteelleen omistautunut, jotta vaivautuisi Muuramessa keskelle mettää kyyläämään jonkun ikkunoista.

No sehän siinä onkin pelottavaa! Kun ei siellä metsässä kukaan normaali luuhais... 👻

Vierailija
290/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosessaan kodikas lastenhuone??? Taas tuomarit hehkuttaa jotain mitä en itse näe.

Vierailija
291/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän jakson ois voinut jättää tekemättä: ei ollut mitään kiinnostavaa.

Vierailija
292/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo Hanna tuon kirjoitustyylinsä kanssa. Ei millään pahalla, jos onkin jokin vika.

Vierailija
293/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella todella todella... riman alitus koko jakso!

Vierailija
294/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää suurinta osaa moderneista taloista, persoonattomia, vaaleita ja ankeita. Ulkoa myös karuja. Ei olleet nämä kolme mitään poikkeuksia.

Vierailija
295/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kolmonen oli AHDISTAVA. Elämää kuin lyhdyssä, joka suunnasta suora näkyvyys sinne sisälle. Myös niin täydellisen piperretty, että teki mieli alkaa viskoa pölkkyjä siitä täydellisen Artekin lampun alta. Ja suihkussakin on aika paha käydä kun somisteena on kuivakukkia.

Vierailija
296/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kolmonen oli AHDISTAVA. Elämää kuin lyhdyssä, joka suunnasta suora näkyvyys sinne sisälle. Myös niin täydellisen piperretty, että teki mieli alkaa viskoa pölkkyjä siitä täydellisen Artekin lampun alta. Ja suihkussakin on aika paha käydä kun somisteena on kuivakukkia.

Mulle vika niitti oli ne hemmetin olkihatut. :D

Vierailija
297/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ootte käyneet äänestämässä suosikkianne?

Itse äänestin sitä kirkon yläkerrassa olevaa asuntoa.Toinen vaihtoehto olisi ollut se viime jakson Posion entinen kansakoulu.

Vierailija
298/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten nää haluaa rivari-/okt-talot näytille... Jos on oikeasti rikkaampia niin varmaan kiva venailla jakson jälkeen milloin rosvot tulee.

Vierailija
299/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äänestyskohteita mutta en vielä äänestänyt, mukana ei oo yhtään omaa suosikkia.

Mun suurin suosikki ois ollut tokassa jaksossa ollut punainen talo Raaseporissa, se on ainoa joka on jäänyt mieleen.

Vierailija
300/345 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta musta muoti ulkoväri on ruma, talo näyttää palaneelta