Kysy mitä vain rumalta mieheltä
Nyt kun peruskomea ja komea ovat täällä vastaamassa, niin miksipä en sitten minäkin.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos oletkin rumankaunis?
Sekin on mahdollista. Ikäänkuin sphynx-kissat. Sellaisia tavallisesti komeiksi koettuja piirteitä mussa ei tosin ole. Napoleon-kompleksi toisaalta on.
ap
Käyn nyt lähikaupassa. Tarvitsen lisää virvokkeita. Lähinnä oliiveja ja porkkanaa. Täällä ei ole mitään nakerreltavaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Käyn nyt lähikaupassa. Tarvitsen lisää virvokkeita. Lähinnä oliiveja ja porkkanaa. Täällä ei ole mitään nakerreltavaa.
ap
Olet söpö <3
Muistutatko kasvoiltasi kilpikonnaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olet söpö <3
Kiitos.
Parhaat oliivit oli tosin loppu. Ne on vihreitä ja niissä on kivi keskellä. Tunnistan purkin, mutten muuten muista, mitä ne tarkalleen ottaen on.
ap
Onko ollut menestystä naisten suhteen?
Ethän sinä ruma ole vaan orava, kun nakerreltavaa kaipaat. Meinasitko porkkanoilla ja oliiveilla pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Muistutatko kasvoiltasi kilpikonnaa?
Persoonallisuudeltani ehkä korkeintaan. Mun on vaikea kuvailla naamaani. Kukaan tai mikään ei oikein näytä samantyyppiseltä kuin mä. Ehkä, jos rusakko, Keira Knightley, Adolf Hitler, kivikala, nauris ja Johnny Depp saisi lapsen keskenään, se näyttäisi multa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut menestystä naisten suhteen?
Toisinaan, jos sitä voi menestykseksi sanoa. Joskus joku on tykännyt persoonallisuudestani tai jutuistani. Yleensä mulle lähinnä v*ttuillaan, mutta mua itseänikin naurattaa ne jutut.
Olen aina hakenut vakavampaa suhdetta. Nyt on ollut hiljaista jo vuosia. Olen jopa torjunutkin jotain ehdotteluja, kun oikeastaan viihdyn yksin niin hyvin, että saman tien voin jäädä odottelemaan jotain maata järisyttävää. En vaan kiinnostu kenestäkään helposti näemmä. Olen päässyt siihen pisteeseen, että voisin ihan hyvin viettää loppuikäni sinkkuna.
ap
Onko kasvosi ns rottanaama look:ia?
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä ruma ole vaan orava, kun nakerreltavaa kaipaat. Meinasitko porkkanoilla ja oliiveilla pärjätä.
Ehkä tosiaan oikeasti olinkin aina orava! Porkkanoiden ja oliivien lisäksi tykkään kyllä siemenistä ja pähkinöistäkin. Voisin saman tien muuttaa tuohon viereiselle hautausmaalle. Vanhukset taitaa ruokkia oravia siellä.
Avomaakurkutkin on hyviä, jos tykkää napostella, eikä halua valtavaa etureppua. Mä olen muutenkin suurinpiirtein vegetaristi.
Käytännössä olen siis orava.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olet ainakin hauska!
Kiitos! Usein mä olen tosin ainoa, joka nauraa mun jutuille. Se on välillä vähän noloa, mutta ainakin viihdyn itseni kanssa. Mun mielestäni ihmisen pitää viihtyä itsensä kanssa ollakseen onnellinen. Se on osa tällaista todellista onnellisuutta. En oikein tiedä, mitä ne loput osat sitten on. Kerron, kun löydän ne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko kasvosi ns rottanaama look:ia?
Ehkä enemmän päinvastoin. Mulla on liian lyhyt nenä, mutta suht hyvä leuka. Lisäksi on pistävä katse ja korkea otsa. Silmät on aika isot, mutta muut naamani osat on ikäänkuin liian pieniä ja liian keskellä.
Mulla ei ole mitään epämuodostumia aiheuttavaa sairautta, mutta oudot kasvuongelmat lapsena ehkä edesauttoi asiaa.
ap
Vaikutat mun työkaverilta. Komee mies mutta päästä joskus heittää. No rumia ihmisiä ei ole olemassa. Pystyyn kuolleita hapannaamoja kylläkin.
Mistä päättelet olevasi ruma ?
Vierailija kirjoitti:
kuinka pitkä oot
Lyhyt. 163cm.
Pitkä oravaksi. Lyhyt mieheksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tosiaan oikeasti olinkin aina orava! Porkkanoiden ja oliivien lisäksi tykkään kyllä siemenistä ja pähkinöistäkin. Voisin saman tien muuttaa tuohon viereiselle hautausmaalle. Vanhukset taitaa ruokkia oravia siellä.
Avomaakurkutkin on hyviä, jos tykkää napostella, eikä halua valtavaa etureppua. Mä olen muutenkin suurinpiirtein vegetaristi.
Käytännössä olen siis orava.
ap
Arvasin! Tai tiesin, olen kai toiselta ammatiltani oravanjäljittäjä. Älä hautuumaalle muuta, ettet lietso itsellesi ennenaikaista monttuun kaatumista.
Huh, onpa terveellinen ruokavalio, onnittelut siitä, kai. Kiva, että olet kurre.
Entä jos oletkin rumankaunis?