Minkä ikäisenä isäsi kuoli?
Kommentit (96)
Kiitos vastauksista. Kysymys lähti siitä, että olen viime aikoina alkanut pelkäämään isäni kuolemaa. Hän täyttää 68 vuotta ja on jo sairauksia.
67, 27. Eli olin vanhan isän lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kysymys lähti siitä, että olen viime aikoina alkanut pelkäämään isäni kuolemaa. Hän täyttää 68 vuotta ja on jo sairauksia.
Kannattaa vähän katsella isän sukua. Oma isäni oli alkoholisti, hänellä oli flimmeri, ihosyöpä ja tehtiin viiden suonen ohitusleikkaus sekä laitettiin keinoläppä. Hän kuoli 83- vuotiaana virtsatieinfektion aiheuttamaan verenmyrkytykseen. Pitkäikäistä sinnikästä sukua..
Vierailija kirjoitti:
Minun 85-vuotiaaksi eläneellä isällä oli sydänvika puolet elämästään. Lopussa oli myös eturauhassyöpä, joka pysyi pistoksilla kurissa monta vuotta. Pää oli terävämpi kuin monella nuoremmalla, vielä kuolinvuoteellakin oli ollut pirteä ja tajuissaan ja vaikka kerran oli sydän pysähtynyt. Lääkärin mukaan oli vielä jutellut normaalisti sen jälkeen ja terävästi ja sitten puolen tunnin päästä se loppui kokonaan.
23 vuotiaana kuoli. Äitini oli raskaana, kun isäni kuoli. En ole nähnyt kuin valokuvista ja kuullut äännitteen missä lukee äitini vatsaa vasten nalle puhin tarinoita kun olin vatsassa ja toivottaa hyvää yötä. Olen 41v mies
Vierailija kirjoitti:
Isäni kuoli joulun alla 33 vuotiaana hiusverisuonen katkeamiseen v. 61. Nykyään on tehokkaat hoidot, joten jos isällä olisi ollut ed. mainitut olisi hän selvinnyt. Hänellä oli terveet elämäntavat, alkoholin suhteen absolutisti eikä tupakoinut ja oli hoikka. Itse olin hänen kuollessaan 9v.
Alkoholin suhteen absolutisti XDDD
69v. Itse olin 28v.