Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset palkat Kelassa?

Vierailija
29.08.2018 |

Millaista palkkaa Kelassa saavat esim. tiiminvetäjät, tiimipäälliköt ja ryhmäpäälliköt? Amk-pohjalla?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelaan haluaa töihin vain umpityhmät ihmiset jotka haluaa kiusata ihmisiä.

Kelaan pääsee pääsääntöisesti töihin jos lähipiiriin kuuluvia on jo töissä Kelalla.[/quote

Toimeentulotukea ainakin yks pissis laskee aina päin persettä. Sillä on instassa kuumia peppukuvia ym. Silloin jo mietin, että miten helvetissä sinne voi ihan täydellinen bimbo päästä töihin.

Hyvästä ulkonäöstä voi olla hyötyä asiakaspalveluammatissa mutta uskon että löytyy sukulaisuussuhde Kelalla jo työskentelevään tai sitten pitää olla todella pätevä töihin.

Ja kelan toimiston info työntekijöille on hyväksi jos mielistelee kunniakansalaisia. Niille kyllä hymyillään ja jaksetaan heittää lontoota täysin kiireettä. No tämä kela golden card vipkerho on ihan oma lukunsa kuitenkin.

Vierailija
22/40 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaan tulee niin valtava määrä hakemuksia jokaista avointa paikkaa kohden, että siksi on etua, että talossa on jo joku, joka voi suositella ja nostaa esiin niistä kaikista hakijoista. Mutta esim. minulla ei ollut ketään tuttua töissä ja pääsin silti, joten kyllä Kelaan muutenkin pääsee. Peruskoulupohjalla ei kukaan pääse eikä ammattikoulukaan nykyään riitä. Meidän toimitalossa ainakin kaikilla uusilla palkatuilla on joko AMK-tutkinto tai maisterin tutkinto. Kelassa on paljon maistereita etuuskäsittelijöinä. Toimeentuloen käsittelijät suurimmaksi osaksi sosionomeja (AMK).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt hieman turhautumisesta purkautuva kommentti. Kelalla on monenlaista muotoilijaa ja ratkaisuasiantuntijaa. Sosiaalityöntekijänä olen oppinut, että nopeampaa tavata itse laki-ja etuuspykäkät kuin kysyä Kelasta, josta ei selvää vastausta välttämättä saa. Samat tiedot kertovat mitkä jo tiesikin ja voi netistä lukea, erikoistilanteissa ei osata auttaa. Olen joutunut mutuiluun sanomaan, että voitko nyt varmistaa asian, ettei tuhlata taas kaikkien aikaa.

Kerrankin neuvottiin ihan päin prinkkalaa sairausloman suhteen ja tästä olisi koitunut ikävä tilanne asiakkaalle. Esitin tarkentavia kysymyksiä. Tarkastin vielä puhelun jälkeen asian uudestaan kun jäin tätä epäilemään, lain mukaan ei menty. Kohta tuli soittoa perään, että uuups neuvoin ihan väärin. Sanoin, että niinpä ja olisinkin ohjeistanut asiakasta toisin, mut kiva kun soitit. Mietityttää vaan, millaisia on neuvot asiakkaiden kanssa, jotka eivät tajua pitää puoliaan vaan luottavat, kuten kuuluukin, virkailijoiden sanaan. Kyllähän näitä sitten usein selvitelläänkin.

Vierailija
24/40 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt hieman turhautumisesta purkautuva kommentti. Kelalla on monenlaista muotoilijaa ja ratkaisuasiantuntijaa. Sosiaalityöntekijänä olen oppinut, että nopeampaa tavata itse laki-ja etuuspykäkät kuin kysyä Kelasta, josta ei selvää vastausta välttämättä saa. Samat tiedot kertovat mitkä jo tiesikin ja voi netistä lukea, erikoistilanteissa ei osata auttaa. Olen joutunut mutuiluun sanomaan, että voitko nyt varmistaa asian, ettei tuhlata taas kaikkien aikaa.

Kerrankin neuvottiin ihan päin prinkkalaa sairausloman suhteen ja tästä olisi koitunut ikävä tilanne asiakkaalle. Esitin tarkentavia kysymyksiä. Tarkastin vielä puhelun jälkeen asian uudestaan kun jäin tätä epäilemään, lain mukaan ei menty. Kohta tuli soittoa perään, että uuups neuvoin ihan väärin. Sanoin, että niinpä ja olisinkin ohjeistanut asiakasta toisin, mut kiva kun soitit. Mietityttää vaan, millaisia on neuvot asiakkaiden kanssa, jotka eivät tajua pitää puoliaan vaan luottavat, kuten kuuluukin, virkailijoiden sanaan. Kyllähän näitä sitten usein selvitelläänkin.

Pitää vielä lisätä, että välillä yhteistyö toki sujuu hyvin. Hämmentää vain ajoittain, kun asioiden hoitoon ei suhtauduta mielestäni sen vaatimalla vakavuudella ja tarkkuudella, kun kuitenkin ihmisten asioita hoidetaan.

Vierailija
25/40 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelaan tulee niin valtava määrä hakemuksia jokaista avointa paikkaa kohden, että siksi on etua, että talossa on jo joku, joka voi suositella ja nostaa esiin niistä kaikista hakijoista. Mutta esim. minulla ei ollut ketään tuttua töissä ja pääsin silti, joten kyllä Kelaan muutenkin pääsee. Peruskoulupohjalla ei kukaan pääse eikä ammattikoulukaan nykyään riitä. Meidän toimitalossa ainakin kaikilla uusilla palkatuilla on joko AMK-tutkinto tai maisterin tutkinto. Kelassa on paljon maistereita etuuskäsittelijöinä. Toimeentuloen käsittelijät suurimmaksi osaksi sosionomeja (AMK).

Laskevat kuitenkin hyvin usein jopa tt tuet väärin. Mikä siinä on niin vaikeeta?

Vierailija
26/40 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskevat kuitenkin hyvin usein jopa tt tuet väärin. Mikä siinä on niin vaikeeta?

Virheelliset päätökset johtuu usein siitä, että päätöksen on tehnyt joku muu kuin toimeentulotuen käsittelijä. Kelassa käytetään koko ajan paljon ns. kakkosetuuden käsittelijöiden työpanosta eli toimeentulotuen päätöksesi voi antaa esimerkiksi opintotuen käsittelijä, joka ei juuri tunne toimeentulotukea. Vieläkään ei ole riittävästi työntekijöitä. Tästä aiheutuu asiakkaille harmia. Lisäksi jatkuvasti on vasta aloittaneita, kun pitää koko ajan palkata lisää porukkaa.

Vierailija
27/40 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää vielä lisätä, että välillä yhteistyö toki sujuu hyvin. Hämmentää vain ajoittain, kun asioiden hoitoon ei suhtauduta mielestäni sen vaatimalla vakavuudella ja tarkkuudella, kun kuitenkin ihmisten asioita hoidetaan.

Lisää sinun kaltaisia ihmisiä kohtaamaan asiakkaita, kiitos.

Vierailija
28/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää palkkoja?

Vierailija
29/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palvelumuotoilja karvan verran alle 3500, bonuksineen maks. ~5000

Mitä tekee palvelumuotoilija? On ainakin (teko)taiteellinen titteli keksitty.

Suunnittelee palvelupolut sellaisiksi, että asiakas saa oikeanlaista palvelua, oikeaan aikaan ja oikeasta kanavasta. Ja vieläpä niin, että asiakasta ei v*tuttaisi asiointi.

t. Ei itse Kelan palvelumuotoilija 

Vierailija
30/40 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa palveluneuvojana palkkani oli noin 2400 euroa/kk + lounasetu.

Vierailija
31/40 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa palkka!

Vierailija
32/40 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3200

Vierailija
33/40 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2540 e plus lounasetu, 10 v talossa

Vierailija
34/40 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan käsittelijänä n. 2700€/kk.

Vierailija
35/40 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2600€ plus ravintoetu eli yhteensä noin reipas 2700€/kk.

Vierailija
36/40 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle neljän tonnin pitöisi olla.

Vierailija
37/40 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etuuksia te käsittelette ja millä palkalla? Voiko palkka edes nousta kelassa?

Vierailija
38/40 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää palkkoja?

https://ura.kela.fi/go/Kaikki-Työpaikat/3747001/

Vierailija
39/40 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimipäällikkönä 5 vuotta, 3800€/kk. + ravintoetu.

Vierailija
40/40 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assistentti 2700-3100

suunnittelun asiantuntija 3100->

talousasiantuntija 4000-4700

esihenkilö 5000+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi