Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä vikä värikkäissä keskusteluissa on kun ne hävitetään?
29.08.2018 |
Aamulla täällä oli vielä aloitus erään bloggaajan palstasta ja nyt ei näköjään ole enää. Ihme meininki.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Värikäs on paha juttu.
Musta - need I say more
keltainen - joku luulee että puhut pahaa kinkeistä
Punainen - punanahka
Vihreä - vain positiiviset maininnat sallittuja
Sininen - ei herranjestas mikä jengi!
Valkoinen - lietsot heimosotaa