Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

julkkiksia, joista teillä nousee karvat pystyyn?

Vierailija
29.08.2018 |

Siis että tulee sellanen tunne, että se ihminen ei ole ihan ehkä terve tai niin hyvä ihminen kun pintaa raaputtaisi. Herättää epäilyksiä. Karmii ilman että tiedät miksi, vaisto vain sanoo että ihmisessä on jotain mätää.

Kommentit (716)

Vierailija
141/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Paasonen ei ainakaan asiakaspalvelijoita arvosta. Tästä on jo jotain vuosia aikaa, kun olin ravintolan terassilla kesätyöntekijänä. Paasonen tilasi mehua ja kun tuli rahastamisen aika, hän kysyi eikö hän saa tätä muka ilmaiseksi todella ylimielisellä ilmeellä.

Koko tilanteen ajan (siis myös ennen kuin tiesi etten anna mehua ilmaiseksi) oli Paasonen yrmyn näköinen ja koppavan oloinen.

Maksoi sitten sen 2e eikä kiittänyt.

Palvelin Paasosta hymyssäsuin myös silloin kun kerroin, etten valitettavasti voi mehua ilmaiseksi antaa. Olen kaikille luonteva ja mukava myyjä joka katsoo silmiin ja on hyvällä tuulella.

Niin ja todellakin tiesin ravintolan julkkispolitiikan. Kaikki maksaa. Vika oli varmaan siinä, ettei kaunis nuori nainen antanut juomaa ilmaiseksi - seonnut Paasosen läsnäolosta.

Tämän jälkeen ei ole oikein Paasosen juontamat ohjelmat kiinnostaneet. Telkkarissa vaikuttaa niin mukavalta, mutta mulle oli töykeä.

Vierailija
142/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Liukas. Ihmeellinen sirrisilmä ja ikihymyilija, teknologiauskovainen kammotus.

Sukunimen pitäminenkin kertoo, ettei käy ihan täysillä valoilla.

Katselin äsken Puoli Seitsemästä, seillä se oli. Hrrr.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku. Sympaattisena ja aitona pidetty kaveri, mutta pohjimmiltaan todella julkisuuden kipeä ja laskelmoiva. "Ettekste tiiä kuka mä oon"-tyyppi.

Mulla on ihan päinvastainen kokemus asiakaspalvelutilanteessa. Oli tosi lämpimän oloinen ja kohtelias. Itse yritin olla yliasiallinen kun jännitti, mutta Tuisku vaikutti ihan tavikselta ja rennolta, ei mitenkään jäänyt huono fiilis. Tästä on kylläkin kahdeksan vuotta aikaa.

Vierailija
144/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku. Sympaattisena ja aitona pidetty kaveri, mutta pohjimmiltaan todella julkisuuden kipeä ja laskelmoiva. "Ettekste tiiä kuka mä oon"-tyyppi.

Ja sellanen ylimairean äitelä. mitähän tekee suljettujen ovien takana.

Vierailija
145/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan päinvastainen kokemus asiakaspalvelutilanteessa. Oli tosi lämpimän oloinen ja kohtelias. Itse yritin olla yliasiallinen kun jännitti, mutta Tuisku vaikutti ihan tavikselta ja rennolta, ei mitenkään jäänyt huono fiilis. Tästä on kylläkin kahdeksan vuotta aikaa.

Silloin ehkä olikin, ei ollut varaa 'ettekste tiiä kuka mä oon'-kortille, kun ura oli flopannut.

Vierailija
146/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kauppias mikä se nyt olikaan....joka osallistui Suomen Selviytyjiin, ja tietenkin hänen vaimonsa, kumpikin todella niskavillat nostavia.

Vierailija
147/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suomalaiset julkihomot saavat kylmiä väreitä aikaan, sillanpää, tuisku, teuvo loman, marco bjur... En ole homokammoinen ollenkaan, mutta jotain outoa noissa on. Siksi olenkin alkanut ihan tosissani miettiä, aika ikävää kyllä, että onko homous sittenkään niin luonnollista, onko kaikissa homoissa kuitenkin pimeä puoli, jota emme näe.

Kyllähän se altistaa vaaroille, jos mies (joka on yliseksuaalinen olento) ei ole kiinnostunut panemaan naisia, tulee vain mieleen, mitä kaikkea se sitten paneekaan kun kukaan ei näe, miehet on kuitenkin kovia panemaan. 

Ja toistan vielä, tämä on tullut vain mieleeni ihan lähiaikoina, enkä haluaisi näin ajatella. 

Älä sitten ajattele. Ajatuksesi vaikuttavat epäkypsiltä ja lievästi harhaisilta. Tuollaista mietitään kun omassa elämässä mättää jokin mistä ei tiedä mikä.

Ajatuksia on vähän vaikea kontrolloida. Alkanut vain aiheuttaa kylmiä väreitä noi kaikki, jotain ylimaireaa ja niljakasta on noissa kaikissa, ja se ei taas anna mitään hyviä mielikuvia.

Älä sotke omia seksuaaliahdistuksiasi asiaan. Mieti miksi asia kaivaa ja säpsähdyttää sinua noin paljon.

Älä ole kuin eräs työkaverini. Hän alkaa nähdä hiippareita ja mlkunvilauttajia kun on ylirasittunut, eikä myönnä sitä.

LOL. Mutta ehkä ihmisen aistit paranee siinä tilassa. Minä en kyllä ole nyt ylirasittunut, mutta en luota ihmisiin muutenkaan, varsinkaan miehiin. 

Ei luota hänkään, ja yrittää siksi toisinaan säätää maailmaa oman näköisekseen. Hyvällä tuulella on ihan erilainen.

Jokatapauksessa,  koitahan muistaa etten minä ole työkaverisi, ja minun aistit sanoo että mainitsemissani julkihomoissa (saattuvat nyt vain kaikki olemaan homoja, ei voi mitään) on jotain karmivaa, se ylimaireus ei vakuuta minua. Tulee väkisinkin sillanpään keissin jälkeen mieleen, mitä nämä hangon kekseinä hymyilevät touhottajat puuhaavat suljettujen ovien takana.

Vierailija
148/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirja__ kirjoitti:

Jenni Vartiainen. Tavannut usean kerran tuttujen kautta ja aina yhtä ylimielinen ja epämiellyttävä ihminen. Julkisuudessa yrittää peittää kusipäisyyttään. En ihmettele että Jukka jätti Jennin. Hyi että.

Aika erikoinen kokemus sinulla. Minulla tasan päinvastainen ja olen tavannut Jennin monta kertaa. Ettet vain olisi tämä Jenniä vihaava palstalainen?

Paskoja biisejä väsää. Muuta en osaa sanoa.

Vierailija
149/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Lampela, ihan helvetin karmiva tyyppi. Kerran hänet työn puolesta tavannut. Vaikea edes pukea sanoiksi, mutta jotenkin hänestä oikein huokui "pahuus". Enkä ole mikään hippihörhö tai enkelihoitaja tai muukaan yksisarvisten metsästäjä, mutta voin vaikka vannoa että hänen ympärillä näkyi pelkkää mustaa. Koskaan aiemmin tai jälkeen ei ole tullut tuollaista kokemusta kenestäkään.

Vierailija
150/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko Aalto. Hrrrr

Vierailija
151/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki Lampela, ihan helvetin karmiva tyyppi. Kerran hänet työn puolesta tavannut. Vaikea edes pukea sanoiksi, mutta jotenkin hänestä oikein huokui "pahuus". Enkä ole mikään hippihörhö tai enkelihoitaja tai muukaan yksisarvisten metsästäjä, mutta voin vaikka vannoa että hänen ympärillä näkyi pelkkää mustaa. Koskaan aiemmin tai jälkeen ei ole tullut tuollaista kokemusta kenestäkään.

Ehkä paha energia on tarttunut asiakkaista pitkässä juoksussa.

Paholaisen asianajaja kun on pääosin. 

Katsoin joskus vähän sitä tosiTV-ohjelmaa missä se oli, täytyy kyllä sanoa ettei vaikuttanut ihan tasapainoiselta, vaikka en nähnyt sitä pahuutta.

Vierailija
152/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan sitä aitona pitää, minusta kaikkea muuta. 

Vierailija
153/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki Paasonen ei ainakaan asiakaspalvelijoita arvosta. Tästä on jo jotain vuosia aikaa, kun olin ravintolan terassilla kesätyöntekijänä. Paasonen tilasi mehua ja kun tuli rahastamisen aika, hän kysyi eikö hän saa tätä muka ilmaiseksi todella ylimielisellä ilmeellä.

Koko tilanteen ajan (siis myös ennen kuin tiesi etten anna mehua ilmaiseksi) oli Paasonen yrmyn näköinen ja koppavan oloinen.

Palvelin Paasosta hymyssäsuin myös silloin kun kerroin, etten valitettavasti voi mehua ilmaiseksi antaa. Olen kaikille luonteva ja mukava myyjä joka katsoo silmiin ja on hyvällä tuulella.

Niin ja todellakin tiesin ravintolan julkkispolitiikan. Kaikki maksaa. Vika oli varmaan siinä, ettei kaunis nuori nainen antanut juomaa ilmaiseksi - seonnut Paasosen läsnäolosta.

Tämän jälkeen ei ole oikein Paasosen juontamat ohjelmat kiinnostaneet. Telkkarissa vaikuttaa niin mukavalta, mutta mulle oli töykeä.

Noloa, luulevatko nämä jotkut julkkikset oikeasti olevansa jotenkin muita ylempänä vain julkisuuden takia??

Vierailija
154/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirja__ kirjoitti:

Jenni Vartiainen. Tavannut usean kerran tuttujen kautta ja aina yhtä ylimielinen ja epämiellyttävä ihminen. Julkisuudessa yrittää peittää kusipäisyyttään. En ihmettele että Jukka jätti Jennin. Hyi että.

Aika erikoinen kokemus sinulla. Minulla tasan päinvastainen ja olen tavannut Jennin monta kertaa. Ettet vain olisi tämä Jenniä vihaava palstalainen?

Paskoja biisejä väsää. Muuta en osaa sanoa.

Eli olet siis.

Vierailija
155/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jethro ja janne kataja

Vierailija
156/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Duusonit ja niiden jauhanta. Teot kuin heikkopäisiltä. Toiset heikkopäiset sit diggaa heitä. 

Huutaja Mikko Leppilampi, joka ohjelman pilaaja. Luuleko ettei tule näkyväksi ilman huutamista. 

Timo Soini jauhaa aitoa peetä ja takin kääntää aina, ei jatkoon.

Berneri ja Harkimot ei vitsi miten omahyväisiä. Minulle, minulle porukkaa.

Stubbi, joka on jo aloittanut vaimonsa mainostamisen tulevana edustajana. Ei helkkari jatkoon kumpikaan. Mikko Kuustonen ja Juha Vuorinen, Tiina Lahtinen, Salmisen Krisse ja veljensä. Plus kaikki ohjelmasta toiseen pyörivät "julkikset". Telkkari maksut kankkulankaivoon, jos nämä törttöilee vielä jatkossa.  

Vierailija
157/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa-Matti Loiri.

Vierailija
158/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa, luulevatko nämä jotkut julkkikset oikeasti olevansa jotenkin muita ylempänä vain julkisuuden takia??

Niin tai sitten te olette ennakkoluulojenne orjia ja tulkitsette tuon haluamallanne tavalla?

Ihan vitsiltähän tuo mehun saaminen ilmaiseksi kuulostaa.

Vierailija
159/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesa-Matti Loiri.

Joo, ainakin vain elämää-ohjelmassa sai kuvan ällöttävästä vanhasta pervosta. Yhh!

Vierailija
160/716 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diandra.