Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sujuvasti pyytää..

Vierailija
29.08.2018 |

Olen 40-vuotias mies ja naapurissani asuu ihastuttava 22 tai 24-vuotias nainen. Tekisi mieli pyytää häntä ulos syömään, mutta en tahdo että naapurisuhteet kärsii. Itsellä on masennusta ja muuta ongelmaa joten en ole pillun haussa. En kai ihan kuollut tosin ole kun hän tuli ensiksi mieleen!

Pitäisikö suoraan kertoa kaikki motiivit ja syyt? Tosi kiva nainen ja hän 'ansaitsisi' hienon illallisen. Ei ole koskaan käynyt Palacessa tai Olossa ja tahtoisin tarjota illallisen.

Miten tehdä tämä vähiten limaisesti?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle kimppu punaisia ruusuja ja kerro hänelle että haluaisit viedä ulos syömään. Unohda ne naapurit.

Vierailija
2/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna hänelle kimppu punaisia ruusuja ja kerro hänelle että haluaisit viedä ulos syömään. Unohda ne naapurit.

Mitä sä selität? Naapurinani on juuri tämä nainen. En tahtoisi pilata välejä. Miksi punaisia ruusuja? En voi edes ihastua kehenkään masennuksen takia. Ihan rehellinen kysymys.

En tee mitään muuta kuin käy töissä, käyn kaupassa, teen ruokaa ja katso netflix/hbo/tv. Nyt on aihetta juhlia ja ruoka kiinnostaa. Käynyt ~10 kertaa menupaikoissa syömässä, mutta tuntuisi oudolta käydä yksin.  Naapuri muutti juuri tänne eikä ole käynyt juurikaan missään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, tajuan että olen tosi vanha hänelle. Silti kiinnostaisi käydä syömässä, mutta ei pysty ilman seuraa. Kaipa ehdotus on aina limainen noin nuorelle naiselle?

En voi yksinkään käydä ja puhutaan nyt rehellisesti, itse ruokailu olisi mulle se pääjuttu. Ei seura tai mitä sen jälkeen voisi tapahtua

Pitäisikö vain AV:lta bongata joku seuralaiseksi? Toki maksan.

Vierailija
4/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nainen rauhaan. Ei sulla ole sille mitään annettavaa. En ainakaan itse lähtisi jonkun omituisen naapurin ukon kanssa mihinkään. En edes Heselle.

Vierailija
5/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tyttö rauhaan. Ahdistava ajatuskin, että naapurin vanha ukko kantaisi ruusuja ja tulisi vikittelemään. Eihän sitä uskaltaisi roskiakaan sen jälkeen levollisin mielin viedä, ettei enää törmäisi. Todennäköisesti tuon ikäinen ei ole kuitenkaan sinusta pätkääkään kiinnostunut ja kokisi lähestymisesi luotaantyöntävänä. Lisäksi vielä tosiaan tuo että olette naapureita ja suomalainen nyt keskimäärin mielellään pitäisi naapurinsa mahdollisimman näkymättöminä. Vältytte molemmat äärimmäisen kiusallisilta tilanteilta jatkossa kun annat vaan olla.

Suosittelen muutenkin että etsisit ensisijaisesti oman ikäistäsi seuraa.

Vierailija
6/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se nainen rauhaan. Ei sulla ole sille mitään annettavaa. En ainakaan itse lähtisi jonkun omituisen naapurin ukon kanssa mihinkään. En edes Heselle.

Niin se kai on. En ole siis omituinen mutta dokailen vapailla. Ei varmaan ole nähnytkään mua kun kännissä. 

Ei olisi siis mahista edes selittämällä saada seuraksi? Ehkä joo, parempi unohtaa.

Tosi harmi! Tiedän ettei käy juuri missään (valitti mulle sitä) eikä ole käynyt menuja syömässä. Olisi ollut täydellinen kohde. 

Kiitos että avasit mun silmät! Olisin varmaan jossain vaiheessa pyytänyt mukaani.

Vierailija
7/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tyttö rauhaan. Ahdistava ajatuskin, että naapurin vanha ukko kantaisi ruusuja ja tulisi vikittelemään. Eihän sitä uskaltaisi roskiakaan sen jälkeen levollisin mielin viedä, ettei enää törmäisi. Todennäköisesti tuon ikäinen ei ole kuitenkaan sinusta pätkääkään kiinnostunut ja kokisi lähestymisesi luotaantyöntävänä. Lisäksi vielä tosiaan tuo että olette naapureita ja suomalainen nyt keskimäärin mielellään pitäisi naapurinsa mahdollisimman näkymättöminä. Vältytte molemmat äärimmäisen kiusallisilta tilanteilta jatkossa kun annat vaan olla.

Siis ajattelin että mulla on ihan puhtaat jauhot pussissa. Ei siis seiso enää eikä muutenkaan seksi kiinnosta. Seurustelu on ihan "next level" mulle.

Tietenkin on jotain jäljellä, siksi ajattelin ekana naapuriani. Varmaan liian monimutkaista selittää kasvotusten mitään jottei hän luulisi sitä aloitteen tekemisesksi. 

Vierailija
8/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ajattelin että mulla on ihan puhtaat jauhot pussissa. Ei siis seiso enää eikä muutenkaan seksi kiinnosta. Seurustelu on ihan "next level" mulle.

Tietenkin on jotain jäljellä, siksi ajattelin ekana naapuriani. Varmaan liian monimutkaista selittää kasvotusten mitään jottei hän luulisi sitä aloitteen tekemisesksi. 

Sulla voi olla pussissa mitä jauhoja tahansa, mutta lähestyessäsi parikymppistä neitokaista hän näkee vain limaisen säkin eikä ole kiinnostunut tietämään mitä sen sisällä on. Voihan se poikkeus toki tehdä säännön tässäkin, mutta olen sanomastani 99,5 % varma. Älä riskeeraa hyviä naapurusvälejä ja pidä neurtaali etäisyys.

Vierailija
9/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran dokaat vapaa-aikasi, niin miksi et tee sitä paikallisessa pubissa? Saisit sieltä seuraa ja varmasti ennen pitkää löytäisit myös naisen, joka lähtisi mielellään kanssasi syömään "menuja".

Vierailija
10/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran dokaat vapaa-aikasi, niin miksi et tee sitä paikallisessa pubissa? Saisit sieltä seuraa ja varmasti ennen pitkää löytäisit myös naisen, joka lähtisi mielellään kanssasi syömään "menuja".

Kävin joskus. Tämä naapuri on sellainen viaton ja täydellinen joka ansaitsisi hienon illallisen. Miksi veisin röökiä polttavan pubiruusun hienoon raflaan? Kukaan ei saisi mitään siitä.

Vierailija
11/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää menikin tällaiseksi oudoksi ikäjankkaukseksi. V ittu täällä on sairasta porukkaa jos katsovat että parikymppinen nuori nainen olisi liian puhtoinen ja nuori parhaassa neljänkympin iässä olevalle salskealle miehelle. Hajotkaa katkerat tantat siihen kateuteenne, se vei jo kalatkin vedestä ja myrkytti koko vesistön.

Vierailija
13/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalamies kirjoitti:

Ai tää menikin tällaiseksi oudoksi ikäjankkaukseksi. V ittu täällä on sairasta porukkaa jos katsovat että parikymppinen nuori nainen olisi liian puhtoinen ja nuori parhaassa neljänkympin iässä olevalle salskealle miehelle. Hajotkaa katkerat tantat siihen kateuteenne, se vei jo kalatkin vedestä ja myrkytti koko vesistön.

Ei mulla ole mitään haluja häntä kohtaan, olen aika kuollut! Hän ansaitsisi mielestäni hienon illallisen! Olenhan tietty likainen kun tahdon mukaan, en hänelle ja poikaystävälleen suostuisi tarjoamaan.

Eipä kai tässä, ehkä menen sitten kaverin tai mutsin kanssa syömään. Karua mutta eipä näitä naisia voi edes lähestyä enää.

Vierailija
14/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että lähtisitkö seuraksi syömään johonkin ja lisää vielä ettet koita iskeä.

Vierailija
15/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille että lähtisitkö seuraksi syömään johonkin ja lisää vielä ettet koita iskeä.

Kai se on vain yritettävä :) 

Ehkä hän pitää siitä että koitan tehdä jotain normaalia. 

Tällaista varmaan normaalilla miehellä on treffeille pyytäminen.

Vierailija
16/22 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan vielä kerran. Tahtoisin tosi paljon että hänkin kokee hienon illallisen! En tiedä miksi, kaipa siksi koska on kuuma nainen. Tuskin lihavaa luuskaa kutsuisin illalliselle. Olen sika ja asperger!

Vierailija
17/22 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peenis. Miksi kukaan kieltäytyisi hienosta illallisesta? Olisin maksanut kaiken, taksin ja laskun!

Vierailija
18/22 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu näin että on joku seurue jonka mukana olette,  Sitten osoita seuramiestaidot.

Vierailija
19/22 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia hulluja kanssa. Kuulostatkin jo tosi limaiselta ja ällöltä. Sori vaan.

Vierailija
20/22 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia hulluja kanssa. Kuulostatkin jo tosi limaiselta ja ällöltä. Sori vaan.

Niin kai mutta en mä pysty panemaan enkä ole limainen tosielämässä, ainakaan jos olen selvinpäin! Ei kai sitten. Ehkä avlta löytyy joku hupsu seuralaiseksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi