Mies suuttui koska en ollut kiinnostunut seksisuhteesta.
Tapailin jonkin aikaa erästä miestä. Aika pian kuitenkin selvisi, ettei mies etsi mitään vakavampaa, ja koska itse etsin, niin totesin ettei homma nyt valitettavasti toimi. Tästähän mies suuttui. Edelleen lähettelee jotain viestejä ja kysymysmerkkejä. En ole vastannut mitään.
Sinkku olen edellisen kerran ollut kymmenen vuotta sitten, tällaistako tämä nykyään on, ei kai sentään?
Kommentit (3)
So? Antaa miehen möllöttää. Sä kerroit kantas asiaan. Eiköhän sille miehelle pildee irtoa jostain muualtakin, ei sun tarvitse välittää sen vonkausviesteistä.
Omasta ja kaverien kokemuksesta voin kyllä sanoa, että nykyään tuntuu aika paljon olevan niitä, jotka jää jankkaamaan että eikö se pelkkä seksi nyt millään kiinnostaisi. Vissiin ei haittaa kerjätä :D
Miehiä on erilaisia.
Esim minä haluaisin ihan kunnon parisuhteen.
Naiset tuntuu useimmiten kiinnostuvan vain miehistä joilla ei parisuhde ole toiveissa. Tämä ehkä liittyy tasoon, vain seksiä haluava mies on ehkä tasokkaampi kuin se mies joka haluaa parisuhteen.
Aika usein kuulee naisten sanottavan että "parisuhteen perässä on vain epätoivoiset miehet".