Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOME-kyltit ja -seinätarrat

Vierailija
29.08.2018 |

Miten kukaan viittii laittaa kotiinsa HOME-tekstejä?? Mm seinälle. Home home home koti...147

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on keittiössä esim. purkit, joissa lukee "suola" "pippuri" "jauhot" "sokeri". Hienot posliiniastiat pilataan tuollaisilla teksteillä.

Ehkä joillekin ne on käytännöllisiä, mutta kyllä minä kotona osaan katsoa ihan, mitä niissä on...

Ja joka kerralla pitää maistaa että onko kyseessä sokeri vai suola.

Minä käytän himalajan vuorisuolaa ja ruskeaa sokeria, kyllä erottaa ihan maistamatta.

Vierailija
22/25 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on keittiössä esim. purkit, joissa lukee "suola" "pippuri" "jauhot" "sokeri". Hienot posliiniastiat pilataan tuollaisilla teksteillä.

Ehkä joillekin ne on käytännöllisiä, mutta kyllä minä kotona osaan katsoa ihan, mitä niissä on...

mun mielestä on ihan ok jos sillä tekstillä on joku selvä funktio. Kuten vaikka että pyyhekoukkujen yläpuolella on perheenjäsenten nimet. Tätä näki ainakin 80- ja 90-luvuilla vielä usein, en tiedä harrastetaanko nykyään vähemmän. Mutta sellaiset täysin älyvapaat live love laugh- tekstit on kyllä typeriä. En tajua miten ne voi olla niin suosittuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pieni, todella ruma sisustustaulu tällaisella "inspiroivalla" tekstillä, siinä lukee: "Only dead fish go with the flow."

Ostin sen ironian vuoksi poistohyllystä parilla eurolla. Ei jostain syystä kuolleet kalat menneetkään kaupaksi näille "Live, Laugh & Love" -ihmisille

Vierailija
24/25 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöntön ylle teksti: virtsaathan ja ulostathan vain tähän.

Suomeksi tuo on junttia ja vulgääriä, mutta englanniksi hieno sisustuselementti.

Vierailija
25/25 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskin viedä tollasen home-kyltin meidän koulun seinälle. Jos joku vanhempi lastaan hakiessaan ihmettelisi, että eihän tää mikään koti ole, niin katsois vaan pitkään alta kulmain eikä sanoisi mitään. Ymmärtäisköhän mistä on kyse? Meidät kun on ohjeistettu olemaan asiasta hiljaa kun hysteriaa ei saa lietsoa. Lasten ja henkilökunnan terveydellä nyt ei ole niin väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi