HOME-kyltit ja -seinätarrat
Miten kukaan viittii laittaa kotiinsa HOME-tekstejä?? Mm seinälle. Home home home koti...147
Kommentit (25)
Homeasuntoja on nykyisin niin paljon, joten miksi kukaan haluaa kotiinsa esille tuota sanaa
En ole koska tykännyt kirjaimista ja teksteistä sisustuselementteinä. Tulee aivan alakoulun luokka mieleen. HOME-sabluuna keskellä olohuoneen seinää ei välttämättä ole kovinkaan edustava.
Oma home kullan kallis!
Home ihana home!
Mä inhoon kanssa noita hometekstejä, ja inhoon oikeastaan ihan kaikkia sisustustekstejä. Joko ihan niitä yksittäisiä, tai sitten niitä voimaannuttavia. Tuntuu, että et löydä nykyään edes pyykkikoria ilman jotakin "THINGS AND THAT AND THESE AND STUFF!"...
ja joo, tämä tuli vaan siitä mieleen, kun eilen ostimme pyykkikorin, ja jo oli vaikea homma.
Miksi jotkut luulevat ihan oikeasti pitävänsä sellaisista asioista, joista minä ja muut täysijärkiset näemme heti että naurettavaa paskaa ne ovat?
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon kanssa noita hometekstejä, ja inhoon oikeastaan ihan kaikkia sisustustekstejä. Joko ihan niitä yksittäisiä, tai sitten niitä voimaannuttavia. Tuntuu, että et löydä nykyään edes pyykkikoria ilman jotakin "THINGS AND THAT AND THESE AND STUFF!"...
ja joo, tämä tuli vaan siitä mieleen, kun eilen ostimme pyykkikorin, ja jo oli vaikea homma.
Ei oo totta. Minäkin olin eilen pyykkikoriostoksilla, ja vaihtoehdot olivat lähinnä niitä muovisia perushirvityksiä tai sitten kivannäköinen kangas- tai rottinkikori, mikä pilattu "stuffs" tai "things"-tekstillä. En löytänyt sopivaa. :(
Tästä tulee väkisin aina mieleen eräs elokuva, jossa entinen villiä elämää viettänyt rokkitähti toteaa nähdessään "Kitchen"-koristekyltin keittiönsä seinällä, että ei hän nyt vielä niin sekaisin ole, etteikö sentään tietäisi tämän olevan keittiö ilman kylttejäkin..
Toinen on keittiössä esim. purkit, joissa lukee "suola" "pippuri" "jauhot" "sokeri". Hienot posliiniastiat pilataan tuollaisilla teksteillä.
Ehkä joillekin ne on käytännöllisiä, mutta kyllä minä kotona osaan katsoa ihan, mitä niissä on...
Haluaisin makuuhuoneeseeni kannellisen posliiniastian, jossa lukee kauniilla kirjaimilla ”kondomit”. Vähän tunnelmaa luomaan.
Pöntön ylle teksti: virtsaathan ja ulostathan vain tähän.
Vierailija kirjoitti:
Toinen on keittiössä esim. purkit, joissa lukee "suola" "pippuri" "jauhot" "sokeri". Hienot posliiniastiat pilataan tuollaisilla teksteillä.
Ehkä joillekin ne on käytännöllisiä, mutta kyllä minä kotona osaan katsoa ihan, mitä niissä on...
Niin, on se kamalaa kuin niitä purkkeja koristeltiin kirjaimilla jo 1800-luvulla.
Ja mun mielestä kirjojen selkämysten pitäis olla blankoja, saa sen kirjan nimen selville avaamalla kannen...
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kyllä käytännöllisempää, että niistä kymmenestä samannäköisestä purkista näkee mitä niissä on ilman että tarvitsee avata jokaista.
Sisustustekstejä en kyllä ymmärrä. Kaikkein kauheimpia ovat mietelauseet ja tsemppaustekstitaulut yms. Feissarimokissa jonkun kodin seinällä oli taulu, jossa luki SINÄ RIITÄT. Yök.
Heh, eräs sukulainen oli kylässä kahvilla ja sirotteli vahingossa suolaa kahviinsa. Ei se aina niin selkeää ole.
Mä ahdistuisin, jos mun kotona olisi tuollaisia sanoja, hymyile, sinä pystyt, home home
Hauska juttu oli se, kun nainen sanoi toiselle jonkun keittiöfilosofian tasoa olevan lauseen, kysyi toinen, että ” jostain sisustustyynystäkö tuon luit?”
Halpaa krääsää olleet alusta alkaen nämä valkoiset sisustusesineet, peilit ja tyynyt ja lipastot kaunokirjoituksineen ja niitä onkin nyt kirpparit täynnä. Aikaansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja joka kerralla pitää maistaa että onko kyseessä sokeri vai suola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joka kerralla pitää maistaa että onko kyseessä sokeri vai suola.
Etkö erota suolaa ja sokeria toisistaan?
Jos on myymässä asuntoa niin tiedossa olevaa homevahinkoa ei saa salata. Yksi tapa ilmoittaa siitä on tuollainen varoituskyltti.