Mies kertoo aina, jos epäilee jonkun olevan homo
Kadulla, kaupassa, telkkarissa. Näkee paljon ihmisiä, katsoo myös paljon telkkaria, eli luulisi, että olisi jo tottunut eikä olisi mainitsemisen arvoinen asia. Ei mitenkään arvostele, vihaa tms., mutta miksi se pitää aina mainita?
Kommentit (23)
Huomautapas hänelle joskus, että hänen kiinnostuksensa muiden mahdollista homoutta kohtaan kertoo siitä, että homous ilmiselvästi kiehtoo häntä. Onkohan hän piilohomo?
Tai sitten miehesi on vain idiootti.
Kysy häneltä, että mikä sen ongelma oikein on?
Homofoobikot on kyllä erikoisia tyyppejä.
Ehdotin yhdelle kaverille kerran että pestään toistemme selät sellaisella karhealla pesujutulla niin hän vastasi että "enpä tiedä, kuulostaa aika homolta"
Siis oikeasti :D?
Luulisin, että homo ei ole. Ikään kuin yliseksuaalinen naisia kohtaan. Jos olisi vaikka bi, luulen, ettei ikinä myöntäisi edes itselleen.
Minustakin kertoo vähintään jostain kiinnostuksesta, kun muuten ei niin ihmisten ominaisuuksiin huomiota kiinnitä tai ainakaan ääneen sano.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt miksi sanoo, ei mitään syytä, "sanoin vaan".
Ap
Normaalia, itsensä kanssa sinut olevaa ihmistä ei paljon nappaa muitten suuntautumiset - omasta riippumatta.
Mies selvästi kiinnostunut miehistä - esitti mitä vaan.
No jos sinua tuo homouden arvelu ärsyttää, niin tosiaankin tuki hänen suunsa kysymällä mieheltä suoraan, mikä homoudessa kiehtoo häntä. Ajatteleeko hän usein homoseksiä? Huomaako hän itse, miten usein hän puhuu homoista?
Ei toisten seksuaalinen suuntautuminen niin hirveästi kiinnosta normaalia ihmistä.
Ja se yliseksuaalisuus naisia kohtaan voi olla vain hämäystä, millä hän torjuu itseltäänkin kaikki homostelutaipumuksensa.
Harrastan itse samaa. Hauskaahan se on, kieltämättä :D jos olen homo, niin sitten voinkin höhöttää itselleni peilin edessä :D älkää ottako elämää liian vakavasti.
Itse olen avomielinen, enkä lokeroi omaakaan suuntautumistani. En ota vakavasti, ei ärsytä, mutta toivoisin että voisi hänkin vapautua, jos asia kiinnostaa. On vaan niin perinteinen suomalainen mies, että ehkä ajattelee kommentoinnin tekevän hänestä heteromman?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kadulla, kaupassa, telkkarissa. Näkee paljon ihmisiä, katsoo myös paljon telkkaria, eli luulisi, että olisi jo tottunut eikä olisi mainitsemisen arvoinen asia. Ei mitenkään arvostele, vihaa tms., mutta miksi se pitää aina mainita?
Hän etsii itselleen homorakastajaa. Kysypä ensi kerralla, siksikö hän moisiin kiinnittää huomiotaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Epävarma itsestään? Tai omasta suuntautumisestaan?
Tai sitten se vain kuvottaa.
T: L-nainen, jota kuvottaa heteroseksi
Vuokratkaa brokeback mountain. Kysy kumpi miehistä on komeampi, kummalla kivemmat vaatteet....
Lopuksi, että mites se sinun telttaretki Jussin kanssa meni.
Mä olen heteronainen, mutta kyllä muakin kiinnostaa, ketkä miehet on homoja. En osaa sanoa, miksi – kiinnostaa vaan. Mulla on myös ilmeisesti tarkka tutka asian suhteen, sillä muutama mies, joita olen heti ensitapaamisella arvellut homoksi, on tullut paljon myöhemmin kaapista ja yllättänyt ulostulollaan monet. Ja mulla ei ole yhtään mitään homoja vastaan, heitä kuuluu myös lähipiiriini.
Homous kiinnostaa monia heteroita, varsinkin nykyään kun siitä puhutaan niin paljon. Toisaalta siitä puhutaan jopa niinkin paljon, että se on muuttunut monelle jo arkiseksi ja tavalliseksi asiaksi.
Onko miehesi kiinnostunut arvailemaan myös muita ihmisten erikoisuuksia, vai onko homous ainoa juttu josta hän mainitsee?
Vierailija kirjoitti:
Homofoobikot on kyllä erikoisia tyyppejä.
Ehdotin yhdelle kaverille kerran että pestään toistemme selät sellaisella karhealla pesujutulla niin hän vastasi että "enpä tiedä, kuulostaa aika homolta"
Siis oikeasti :D?
No kyllä tuossa on vähän sellainen eroottinen lataus kuitenkin. Näin miehenä ainakin ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan itse samaa. Hauskaahan se on, kieltämättä :D jos olen homo, niin sitten voinkin höhöttää itselleni peilin edessä :D älkää ottako elämää liian vakavasti.
Tuommonen voi mennä aika nopeasti lattialla painimiseen ja pepun saippuamiseen.
Voi käydä seisomaan vaikka ei olisi homo vähintään.
pelokas "mies"