Koskeeko kyläkutsu myös jo kotoa muuttaneita lapsia?
Kutsuin tuttavaperheen kylään ja hämmästyin hieman, kun paikalle ilmestyi myös perheen tytär, joka on muuttanut kotoa pois vuosi sitten. Onneksi tarjoilut riittivät, mutta jäin miettimään, että itse lakkasin kyläilemästä vanhempien kanssa viimeistään, kun olin muuttanut pois kotoa. Jotkut Sukulaispaikat oli eri asia, mutta tuttaperheissä en enää hengaillut mukana.
Kommentit (7)
Mun tuttavapiirissä koskee. Mutta sun pitää ottaa asia puheeksi.
No olipa jårkytys. Mukavaahan tuo vain oli.
Olisin todella otettu, jos nuori HALUAA tulla kylään!
Meillä kyllä varmasti varauduttaisiin vähän kaikkeen. Tai ei olisi mikään ongelma, jos mukana olisi isompiakin, jo aikuisia lapsia. Jos kutsun kaverin perheineen kylään, sieltä voi tulla ketä vaan ja ihan hauskaa minusta. Ei tämä elo ole niin vakavaa. Tosin nyt viime aikoina kyläilyt eivät ole ollet täällä muodissa.
Pidä sitä kohteliaisuutena että nuori haluaa tulla. Itse en nuorena käynyt kuin jossain sukulaisissa vanhempieni mukana sen jälkeen kun olin muuttanut kotoa.
Ehkä hän sattui vain olemaan vanhempiensa luona käymässä silloin ja he pyysivät hänet mukaan? En oikeastaan oikein ymmärrä miksi olet tästä niin hämmästynyt... Minäkin olen käynyt aikuisiällä kyläilemässä vanhempien mukana, kun olen sattunut samaan aikaan heidän luokseen käymään.
Kai se vähän siitä riippuu minä toisianne pidätte? Onhan se kohteliaisuuskin, nuoret aikuiset harvemmin viitsivät tuhlata aikaansa enää vanhojen tuttujen tai sukulaisten luona käymiseen. Olisiko se sen sortin kohteliaisuus, että hän on aina pitänyt teistä ja haluaa tavata jatkossakin?