Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nää Kartanon perunalastut piti mennä pilaamaan. Ei maistu miltään :(

Vierailija
28.08.2018 |

Oli tullut jokin uudistus näköjään. Pussin ulkoasu ihan kiva mutta sisältö ihan kuraa. Tilli-kermaviileissä ei ole mitään makua, melkein kuin maustamattomia söisi. Samoin entinen rapeus on poissa, sipsit ovat ihan höttöä. Joo, on isot ongelmat minulla. :'(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla kyse vain huonosta erästä? Lähetä pussi takaisin Taffelille saatekirjeen kanssa niin saatat saada korvausta.

t. toinen sipsinystävä

Vierailija
2/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niille on tehty? Seasalt & balsamico on mun suosikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kyseinen pussi joku puoli vuosi sitten.

Oli ihan roska, kyllä ne jotain ovat tehneet reseptille.

Jätä ostamatta.

Vierailija
4/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus kuin ap:lla :(

Vierailija
5/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niille on tehty? Seasalt & balsamico on mun suosikki.

Oli uudenlainen pussi. Ajattelin että vain ulkoasu on muuttunut. Kuitenkin makukin oli ihan erilainen, ja koostumus. Toivottavasti oli vain jokin virheellinen erä. Eilen ostin.

Vierailija
6/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, että sipsejä menit sitten ostamaan. Ap maku on tässä nyt kuule ihan sivuseikka mutta tulot, ne kiinnostais eli mitkäs on kuukausitulot niin voidaan arvioida oliko tuo ostos nyt tarpeellinen edes. Miten siis on, tienaatko keskituloisen verran? Jos et, pitää sipsit jättää kuule kauppaan. Täällä just listattiin, että sipsit ei ole pienituloisille tarkoitettu. Että turhaa tuhlausta ja kielletty on niiden ostaminen kun talous siitä kaatuu.

Vierailija
7/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla myös Rainbow'n maalaisperunalastuja. Itse tykkään ainakin niistä maustamattomista. Olen itse huomannut, että paistoon käytetyllä öljyllä on tosi iso rooli sipsien maussa. Kannattaa lukea sisälysluettelo ja vähän vertailla.

Vierailija
8/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla myös Rainbow'n maalaisperunalastuja. Itse tykkään ainakin niistä maustamattomista. Olen itse huomannut, että paistoon käytetyllä öljyllä on tosi iso rooli sipsien maussa. Kannattaa lukea sisälysluettelo ja vähän vertailla.

Ainesosaluettelossa ei mielestäni ollut mikään muuttunut. Noissa on auringonkukkaöljyä. En haluaisi ostaa sipsejä joissa on hiivauutetta/arominvahvennetta, ja sitä on melkein kaikissa muissa makusipseissä kuin Kartanon perunalastuissa. Ja tietysti mielellään suosisin myös suomalaista. Tykkään todella paljon tillistä, joten ihan tyhmää jos nämä on oikeasti menty pilaamaan. Ap

Vierailija
9/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai palmuöljy aikaan sen...

Vierailija
10/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan huonontaneet reseptiä, alamäki alko kun rupesivat tekemään kuorituista potuista. Oli ainoa sipsipussi joka maistui hyvälle, hyvänä puolena ettei tule sipsejä enää syötyä

Vierailija
11/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet Real Snacks sipsit on loistavia.

Vierailija
12/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin jo ajat sit ettei oo yhtä hyviä ku ennen ja luulin että vika vaan päässä.

Musta ne uudet Estrellan seasalt ja buttertaste sipsit on tosi hyviä!

Vierailija
13/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin niitä kerran ja ne olivat loistavia, mutta muutama kuukaisi sitten mauttomia. En tiedä milloin uudistuivat.

Vierailija
14/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Kartanon ole suomalaisia vaan Orklan? Real Snacksit ovat suomalaisia vai onko joku ulkomainen taho ostanut nekin?

Vierailija
15/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustonaksit on parhaita - niillä voi myös suurrustaa!

Vierailija
16/17 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka enää syö jotain sipsejä vuonna 2018?

Vierailija
17/17 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset oli toivonut kartanon sipsejä lauantai illan herkuksi koko perheelle ja ostettiin pussi. Ennen niin hyvät sipsit oli nyt todella ohuita ja murenevia. Mies haki sit läheisestä k-kaupasta pirkan maalaisperuna lastuja ja ihan eri koostumus ja maku ja oli hyviä! Harmi kun muutenkaan meillä ei noita sipsejä paljoa syödä (ehkä noin 3-4 kertaa vuodessa) ja nuo kartanon sipsit oli ainoa mitä yleensäkään ollaan ostettu. Nyt vaihtui noihin pirkan sipseihin tai sit kokeillaan itse tehdä rasvakeittimellä.