Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisinko minäkin huppulahjakkuus, jos tekisin rikoksen?

Vierailija
28.08.2018 |

Kiinnitin huomion tuohon Sipoon murhaajasta uutisointiin. Iltapäivälehdissä häntä tituleerataan huppulahjakkuudeksi. Tuli mieleen, että kyllähän minäkin olen fyysikko, ja jatko-opinnoissani ydinfysiikkaan keskittynyt. Olen koulussa pärjännyt yleisesti hyvin, olen muinainen kuuden ällän ylioppilas. Mutta ei minua kukaan oikesssa elämässä huippulahjakkuudeksi ole koskaan nimittänyt, olen ihan tavallinen perheenäiti ja av-mamma. Mutta jos jotain sattuisi, pitäisikö lööppeihin minustakin vääntää jotain ääritermejä?

Mitä te olisitte, jos joutuisitte lööppeihin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennakoisesti olisit. Mina olen keskitason virkamies, mutta koska korkeakoulututkinto, luultavasti tituleerattaisiin "uranaiseksi" kuten sita Kuopion joogaan ja tarot kortteihin hurahtanutta perhesurmaajanaista.

Vierailija
2/4 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo ihan mieletön huippulahjakkuus. Sinäkin varmaan olet, mutta et tajua sitä, kun vietät aikaa yliopistolla, jossa on muitakin lahjakkuuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tienaat paljon eikä kukkaa huomoo elikkä et jää kiinni ja kiikkiin, niin kyllä olisit välleen.

Vierailija
4/4 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani korostettaisiin luultavasti insinöörinainen. Tuo korostaminen johtuu siitä, kun haetaan klikkauksia sillä, että rikoksen tehnyt ei ole mikään koulut käymättä jättänyt nuoresta asti rötöksiä tehtaillut tyyppi. No en aio tehdä rikoksia. Joskus kävelen päin punaisia, jos kukaan ei näe ja ketään ei näy, mutta siinäpä kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi