Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kallista sähköä-mitä voimme tehdä?

Maj
28.08.2018 |

Minulla on 130m2 ok talo sähkölämmityksellä. Yösähkön ja ilmalämpöpumpun kera. Kesällä sähkölasku 120-170€ välillä. Talvella
Pattereiden kera 300-400€ verran.
Kovilla pakkasilla ilmapumppu ei riitä.
Fortum ja laskutus ei jousta vaan heti
Uhkauksia ja sähkönkatkAisukirjeitä!
Näitä on koettu ja nähty! Mielestäni
Peruselämä tulee liian kalliiksi+ kiinteistöverot päälle! Minun on myytävä taloni näistä johtuen!
Mikä neuvoksi, kun haluaa asua omassa
Talossa!!!???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 104 neliön taloon sähkölaskuihin (siirto ja sähkö) keskiarvona 120€ kuussa. Kesällä menee siis n50-60€ ja talvella 130-150€ kuussa. Kuinkahan korkeaa lämpötilaa pidät? Nuo talven summat kuulostavat korkeilta.... Kilpailuta se sähköyhtiö.

Vierailija
2/4 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki VILP (100% mitoitus ja sellainen, joka toimii -20 pakkasissa) ja matalaenergia patterit, maksaa itsensä takaisin pian. Lisäksi saat kesäksi jäähdytyksen VILPin mukana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee 104 neliön taloon sähkölaskuihin (siirto ja sähkö) keskiarvona 120€ kuussa. Kesällä menee siis n50-60€ ja talvella 130-150€ kuussa. Kuinkahan korkeaa lämpötilaa pidät? Nuo talven summat kuulostavat korkeilta.... Kilpailuta se sähköyhtiö.

Jos asuu carunan tms verkossa siirto sikahintaista, ei auta kilpailuttaminen

Vierailija
4/4 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda uudempaan taloon niin ei suoralla sähkölämmitykselläkään sähköä juuri kulu. Halpa talo on kallis asua.

Mieluummin sijoittaisin hieman arvokkaampaan taloon kuin elättäisin koko loppuikäni sähköyhtiöitä.