Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallista sähköä-mitä voimme tehdä?

Maj
28.08.2018 |

Minulla on 130m2 ok talo sähkölämmityksellä. Yösähkön ja ilmalämpöpumpun kera. Kesällä sähkölasku 120-170€ välillä. Talvella
Pattereiden kera 300-400€ verran.
Kovilla pakkasilla ilmapumppu ei riitä.
Fortum ja laskutus ei jousta vaan heti
Uhkauksia ja sähkönkatkAisukirjeitä!
Näitä on koettu ja nähty! Mielestäni
Peruselämä tulee liian kalliiksi+ kiinteistöverot päälle! Minun on myytävä taloni näistä johtuen!
Mikä neuvoksi, kun haluaa asua omassa
Talossa!!!???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 104 neliön taloon sähkölaskuihin (siirto ja sähkö) keskiarvona 120€ kuussa. Kesällä menee siis n50-60€ ja talvella 130-150€ kuussa. Kuinkahan korkeaa lämpötilaa pidät? Nuo talven summat kuulostavat korkeilta.... Kilpailuta se sähköyhtiö.

Vierailija
2/4 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki VILP (100% mitoitus ja sellainen, joka toimii -20 pakkasissa) ja matalaenergia patterit, maksaa itsensä takaisin pian. Lisäksi saat kesäksi jäähdytyksen VILPin mukana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee 104 neliön taloon sähkölaskuihin (siirto ja sähkö) keskiarvona 120€ kuussa. Kesällä menee siis n50-60€ ja talvella 130-150€ kuussa. Kuinkahan korkeaa lämpötilaa pidät? Nuo talven summat kuulostavat korkeilta.... Kilpailuta se sähköyhtiö.

Jos asuu carunan tms verkossa siirto sikahintaista, ei auta kilpailuttaminen

Vierailija
4/4 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda uudempaan taloon niin ei suoralla sähkölämmitykselläkään sähköä juuri kulu. Halpa talo on kallis asua.

Mieluummin sijoittaisin hieman arvokkaampaan taloon kuin elättäisin koko loppuikäni sähköyhtiöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi