Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä te jaksatte harrastaa/miettiä seksiä koko ajan

Vierailija
28.08.2018 |

Eikö teillä ole muuta tekemistä?
Harrastukset, lasten hoito, lasten harrastukset, ystävät, ruuanlaitto, kotityöt, työ jne.
En todellakaan jaksa jyystämistä viikottain, enkä edes ehdi, muu elämä vie voiton.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen kansaosa ei pysty korkeampaan ajatteluun.

Vierailija
2/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D Villi veikkaus on, että mulla on paljon enempi menoja kun sinulla, mutta kyllä joka päivästä nyt 15-30 minuuttia on aikaa myös nautinnolle ja läheisyydelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeet ne on tohtorillakin.

Vierailija
4/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä tekee koko ajan mieli, jos seksi ei ole tarpeeksi tyydyttävää ja "orgasmipankkiin" jää vielä purettavaa. Kun harrastaa seksiä niin, ettei kroppa jaksa enää yhtään tulemista, ei tee heti pian mieli uudestaan. T. Nainen

Vierailija
5/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, olen kahden lapsen äiti (7 ja 10 v), säännöllinen harrastus mulla on 2 x viikossa, samoin kun molemmilla lapsilla. Luonnollisesti elämääni kuuluu myös ruoanlaittoa, pyykkien pesua, kaupassa käyntiä, siivoamista, lasten kuskaamista, aikaa lasten kanssa touhuten yms. Mies tietysti on apuna näissä ja sen lisäksi käy myös töissä ja hänellä on säännöllinen harrastus 1-2 x viikossa (riippuu miten on pelejä, ei ole joka viikko). Silti hyvin jaksetaan viikottain harrastaa seksiä. Mulle ainakin seksi on yksi parhaita tapoja rentoutua ja saada mielihyvää ja parempaa fiilistä. Varmaan sen takia mietin ja haluan sitä usein? Tieto siitä miten paljon nautin ja miten hyvä fiilis siitä on jälkeenpäin motivoi myös jaksamaan harrastaa seksiä vaikka vähän väsyttäisikin arjen kiireiden keskellä. Tietenkään joka päivä ei sitä saada aikaiseksi (vaikka päivittäin varmaan on mielessä enemmän tai vähemmän molemmilla), mutta kyllä nyt pari kertaa viikossa kuitenkin. Joskus useamminkin, riippuu monesta asiasta, mutta keskimäärin varmaan tuo. Välillä tai aika useinkin meidän arki on kiireistä, mutta ollaan miehen kanssa molemmat todettu, että se on tekosyy. Seksin ei tarvitse joka kerta olla mikään pitkä sessio, vaan myös pikap*no voi oikeasti olla tosi jees. 10-15 min aikaa löytyy varmasti! 

Vierailija
6/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama miten paljon teen mitäkin, seksiä haluttaa silti päivittäin.

Harmi vaan, ei ole miestä.

Vierailija
7/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastukset, lasten hoito, lasten harrastukset, ystävät, ruuanlaitto, kotityöt, työ jne.

En todellakaan jaksa jyystämistä viikottain, enkä edes ehdi, muu elämä vie voiton.

Löytyy kaikkea noita, mutta asioita voi priorisoida omian halujen mukaan. Jos sinua ei kerran kiinnosta seksi ja se on ok puolisolle, niin eihän siinä sitten ole ongelmaa. 

Tuo "en edes ehdi" kuulostaa vain tekosyyltä sille, että et halua seksiä.

Vierailija
8/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy kaikkea noita, mutta asioita voi priorisoida omian halujen mukaan. Jos sinua ei kerran kiinnosta seksi ja se on ok puolisolle, niin eihän siinä sitten ole ongelmaa. 

Tuo "en edes ehdi" kuulostaa vain tekosyyltä sille, että et halua seksiä.

Ap yrittää vaan vakuuttaa itselleen, että on jotenkin ylevää, ettei "ehdi" ja "jaksa" harrastaa seksiä. Kyllä sekin oikeesti haluais :D

Vierailija
9/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä haluaa kun siitä osaa nauttia ja kumppani on loistava. Ilmeisesti nautinto on silloin molemminpuolista.

Jos et sinä halua, mitä se minulle kuuluu? Ole ihan vapaasti frigidi ja huono ja surkean äijän kanssa liitossa. Nysvää niiden muumimukiesi kanssa vaikka loppuikäsi, minä nautin elämästäni.

Vierailija
10/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta tekemistä? EI.

Harrastuksia? EI.

Lapsia? EI.

Ystäviä? EI.

Työ? EI.

Kotityöt ja ruuanlaiton teen erittäin laiskasti.

Joten mikä ihmeen muu elämä? Mikä ihmeen elämä?

Joten mitä muutakaan minä tekisin kuin ajattelisin seksiä?

Vierailija
11/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla häviää innostus seksiin parissa vuodessa suhteen alusta. Läheisyys kiinnostaa edelleen ja toinen ihminen on rakkainta maailmassa, mutta melkein mikä hyvänsä tekeminen on houkuttelevampaa kuin seksi. Alun fyysinen kiima vaihtuu aidoksi kiintymykseksi ja rakkaudeksi.

Vierailija
12/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla 1-2x viikossa siihen se vartti on aikaa. Unesta tai omasta ajasta.

Vierailija
13/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä ei ole elämää.

Vierailija
14/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä puhe mistä puute. Varsinkin suomessa tavismiehellä ei ole hyvä olla kun suurella osalla naisilla ei ole normaaleja seksihaluja.

Eli joudun siis kokoajan suunnittelemaan ulkomaan matkoja.

Toista se on naisille. Eilenkin epämiellyttävän näköinen tuttavanainen valitti ettei ole saanut munaa kokonaiseen kolmeen viikkoon. Ja sanoi sen silleen niin kuin se olisi joku sen kauhein kärsimys ikinä. Voi tsiisus!!!

Vierailija
15/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä, olen kahden lapsen äiti (7 ja 10 v), säännöllinen harrastus mulla on 2 x viikossa, samoin kun molemmilla lapsilla. Luonnollisesti elämääni kuuluu myös ruoanlaittoa, pyykkien pesua, kaupassa käyntiä, siivoamista, lasten kuskaamista, aikaa lasten kanssa touhuten yms. Mies tietysti on apuna näissä ja sen lisäksi käy myös töissä ja hänellä on säännöllinen harrastus 1-2 x viikossa (riippuu miten on pelejä, ei ole joka viikko). Silti hyvin jaksetaan viikottain harrastaa seksiä. Mulle ainakin seksi on yksi parhaita tapoja rentoutua ja saada mielihyvää ja parempaa fiilistä. Varmaan sen takia mietin ja haluan sitä usein? Tieto siitä miten paljon nautin ja miten hyvä fiilis siitä on jälkeenpäin motivoi myös jaksamaan harrastaa seksiä vaikka vähän väsyttäisikin arjen kiireiden keskellä. Tietenkään joka päivä ei sitä saada aikaiseksi (vaikka päivittäin varmaan on mielessä enemmän tai vähemmän molemmilla), mutta kyllä nyt pari kertaa viikossa kuitenkin. Joskus useamminkin, riippuu monesta asiasta, mutta keskimäärin varmaan tuo. Välillä tai aika useinkin meidän arki on kiireistä, mutta ollaan miehen kanssa molemmat todettu, että se on tekosyy. Seksin ei tarvitse joka kerta olla mikään pitkä sessio, vaan myös pikap*no voi oikeasti olla tosi jees. 10-15 min aikaa löytyy varmasti! 

Tossahan se homman pointti tulikin: nauttiminen, hyvä fiilis, tuntuminen hyvältä. Mulla ongelmana on, ettei sänkyhommat tunnu hyvältä. Ainoa fyysinen tunne mitä mulle siitä tulee, on että se sattuu. Ei se ole hyvä tunne.

Harva haluaa tehdä sellaista, joka sattuu ja josta tulee pelkästään paha olo fyysisesti. Syytä miksi sattuu, en tiedä. Maha menee sekaisin jynkytyksestä, mies yrittää kaikkensa, että mulla ois kivaa aktin aikana. Arvostan toki tätä. Mutta kun se tuntuu pahalta. Koskaan en oo isoa oota miehen tekemänä saanut. Itse tehtynäkään se ei ole kummoinen. Lisäksi inhoan alapäiden hajuja ja eritteitä, olen hieman bakteerikammoinen.

Vierailija
16/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset: en harrasta mitään

lasten hoito: lapsia ei ole eikä tule

ystävät: ei ole ollut 11 vuoteen

ruuanlaitto: en tee ruokaa

kotityöt: Siivoan kerran viikossa

työ: vie arkipäivisin aikaani klo 7-15. Muuten olen aina vaan kotona.

Vierailija
17/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossahan se homman pointti tulikin: nauttiminen, hyvä fiilis, tuntuminen hyvältä. Mulla ongelmana on, ettei sänkyhommat tunnu hyvältä. Ainoa fyysinen tunne mitä mulle siitä tulee, on että se sattuu. Ei se ole hyvä tunne.

Harva haluaa tehdä sellaista, joka sattuu ja josta tulee pelkästään paha olo fyysisesti. Syytä miksi sattuu, en tiedä. Maha menee sekaisin jynkytyksestä, mies yrittää kaikkensa, että mulla ois kivaa aktin aikana. Arvostan toki tätä. Mutta kun se tuntuu pahalta. Koskaan en oo isoa oota miehen tekemänä saanut. Itse tehtynäkään se ei ole kummoinen. Lisäksi inhoan alapäiden hajuja ja eritteitä, olen hieman bakteerikammoinen.

On kai selvää, että jos seksielämä ei ole kunnossa syystä tai toisesta, seksiä ei halua. Seksin kuuluisi olla sellaista, josta saa hyvää oloa fyysisesti ja psyykkisesti eikä sen kuuluisi esim. sattua. Et ole ajatellut käydä gynekologilla/lääkärillä? Ongelmaan voisi löytyä syy ja sitä kautta ratkaisu.

Vierailija
18/18 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hässitään vähintään kerran päivässä, aika huvittavaa jos seksiä on vain kerran viikossa, tekemistä löytyy paljon muutakin mutta seksi nyt vaan on kivaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän