Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko kenestäkään muusta siltä, että kaikki muut naiset saavat enemmän seksiä?

Vierailija
28.08.2018 |

Että kaikkien muiden miehet haluavat heitä enemmän?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaus otsikkoon: antavat enemmän

Vierailija
2/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on naisille susia, joten pidetään yllä sellaista kulttia että kaikki miehet haluaa kokoajan seksiä.  Jos nainen ei halua itse seksiä, (niitä on suurin osa) tai käyttää sitä vallan välineenä, hänestä tuntuu että mies vonkaa kokoajan.  Naiset puhuvat siis periaatteessa totta, vaikka syy onkin omassa haluttomuudessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä avioliitossa tiesin saavani vähän. Liitto kesti 20 vuotta ja oli useita puolen vuoden taukoja ja muutenkin harvakseltaan. Avioliiton lopussa ei ollut kahteen vuoteen seksiä eikä muutakaan läheisyyttä.

Vierailija
4/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Saan kyllä kun haluan (mieheltäni).

Vierailija
5/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on naisille susia, joten pidetään yllä sellaista kulttia että kaikki miehet haluaa kokoajan seksiä.  Jos nainen ei halua itse seksiä, (niitä on suurin osa) tai käyttää sitä vallan välineenä, hänestä tuntuu että mies vonkaa kokoajan.  Naiset puhuvat siis periaatteessa totta, vaikka syy onkin omassa haluttomuudessa. 

Eli sen lisäksi, että täälläkin on monesti todettu miesten seksittömyyteen löytyvän syyn naisissa, nyt on siis myös vahvistettu, että naistenkin seksittömyys on ennen kaikkea naisten oma vika 😂

Vierailija
6/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä asiaa ajatellut, kun en ole "muiden naisten" kanssa heidän seksikertojensa määrästä keskustellut.

Vierailija
7/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika varmasti. Viimeksi seksiä vuonna 2013.

Vierailija
8/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika varmasti. Viimeksi seksiä vuonna 2013.

Sama. Sinä vuonna rakkaani löysi toisen, eikä ole ketään löytynyt sen jälkeen joka mua haluaisi. N50

Vierailija
9/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä asiaa ajatellut, kun en ole "muiden naisten" kanssa heidän seksikertojensa määrästä keskustellut.

Sanoppa muuta. Ei edes kiinnosta muiden saamiset. Jos tuntee itsensä tyytymättömäksi saamansa seksin määrään tai laatuun kannattaisi varmaan keskustella sen kumppanin kanssa ongelmasta.

Itse olen tottunut saamaan suunnilleen joka toinen päivä viimeisen 30 vuoden ajan. Joskus tämä on tarpeeksi, toisinaan liian vähän. Kyllä mun tarpeet vaihtelee. Mies kyllä tekee parhaansa, vaikka ikääntymisen myötä ei itse entiseen malliin aina halua. Kyllä suhteessa täytyy olla muutakin hellyyttä ja läheisyyttä.

Vierailija
10/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monet saavat enemmän. Ensin oli monen vuoden tauko koko seksihommissa, kunnes on nyt päästy rytmiin noin kerran kuudessa viikossa. Hohhoijaa kun tekis mieli kerran tai kaks viikossa. Mies on naimisissa tuon tietokoneensa kanssa, eikä tosiaan katsele ämmiä(tai ukkoja) sieltä vaan ihan muuta.

Vierailija
11/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa muuta. Ei edes kiinnosta muiden saamiset. Jos tuntee itsensä tyytymättömäksi saamansa seksin määrään tai laatuun kannattaisi varmaan keskustella sen kumppanin kanssa ongelmasta.

Itse olen tottunut saamaan suunnilleen joka toinen päivä viimeisen 30 vuoden ajan. Joskus tämä on tarpeeksi, toisinaan liian vähän. Kyllä mun tarpeet vaihtelee. Mies kyllä tekee parhaansa, vaikka ikääntymisen myötä ei itse entiseen malliin aina halua. Kyllä suhteessa täytyy olla muutakin hellyyttä ja läheisyyttä.

Seksihalut ja seksin määrä eivät keskustelemalla parane.

Vierailija
12/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko olen harrastanut seksiä mieheni kanssa suhteessamme (lukuunottamatta synnytysten jälkeisiä toipilasaikoja). Toisinaan kertoja on enemmän ja toisinaan vähemmän. Olen tyytyväinen seksin määrään suhteessamme.

Vierailija
13/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri harrastaa joka päivä ja joskus moneen kertaan, ovat siis yli nelikymppisiä avoliitossa. Toinen kaveri taas totesi joskus ohimennen, että jaa, heillä mies saa olla tyytyväinen, jos edes pari kertaa kuussa hän jaksaa keskittyä seksiin, pienten lasten ja työnteon uuvuttamana.

Itse olen siitä väliltä.

Miksi näitä 'mies ei anna' -aloituksia on nyt tänään taas paljon? Sama kirjoittaja vai sattumaa?

Vierailija
14/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. 7 vuotta ilman. Ensin ei kiinnostanut miestä, eikä sen jälkeen mua. Tai kiinnostaa seksi, mutta ei oman ukon kanssa.

Vierailija
15/15 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju todistaa miten uskomattoman paljon muut naiset seksiä saavat. Ap