Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on niin kiireinen että alkaa epäilyttämään, lkiinnostanko häntä lainkaan....

Vierailija
28.08.2018 |

Mies tekee kahta työtä ja on todella aktiivisesti mukana lapsensa harrastuksessa. Ymmärrän, että aika on kortilla, mutta edes viestin laittomaan ei ole jokapäiväistä hänen puoleltaan. Minä olen selkeästi se joka yhteyttä pitää yllä. Hällä menee helposti kaksi viikkoa että kyselee kuulumisia, jos minä en yhteydenottoon ole aloitteellinen.

Ärsyttää. Noinkohan tunteet on kuitenkaan hällä kovin vahvat minua kohtaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi vain kakkosvaihtoehto. On yhteydessä vain kun ykkösellä on menoa. 

Kysy mieheltä.

Vierailija
22/30 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat vain lihiksesi antamista ja uskot parempaan huomiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on myös paljon ihme nysvääjiä, eivät itsekään tiedä mitä haluavat. Unohda tuollainen tyyppi ja etsi parempaa seuraa.

Kyllä ne tietää.

Nysväävät mahdollisimman montaa reikää kierrätyksessään.

Vierailija
24/30 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monimutkaisia nuo aikajutut.

Vasta eräs nainen antoi minulle numeron. Tekstasin seuraavana päivänä ja ehdotin huomiselle tekemistä. Nainen rupesi luettelemaan naurettavilta kuulostavia kiireitä ja vihjasi, että tulevalla viikolla ehkä sopisi, mutta ei tehnyt aloitetta itse tapaamisen järjestämiseen. Ajattelin ettei ole kiinnostunut, kun 'kiireitä' keksii.

Viikon päästä tekstasin vielä uudelleen ja ehdotin paria päivää potentiaalisina tapaamispäivinä. Vastausta ei ikinä tullut.

Silti joidenkin mielestä minä olin liian passiivinen ja hidas.

Vierailija
25/30 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Aika monimutkaisia nuo aikajutut.

Vasta eräs nainen antoi minulle numeron. Tekstasin seuraavana päivänä ja ehdotin huomiselle tekemistä. Nainen rupesi luettelemaan naurettavilta kuulostavia kiireitä ja vihjasi, että tulevalla viikolla ehkä sopisi, mutta ei tehnyt aloitetta itse tapaamisen järjestämiseen. Ajattelin ettei ole kiinnostunut, kun 'kiireitä' keksii.

Viikon päästä tekstasin vielä uudelleen ja ehdotin paria päivää potentiaalisina tapaamispäivinä. Vastausta ei ikinä tullut.

Silti joidenkin mielestä minä olin liian passiivinen ja hidas.

Ihminen löytää aina aikaa itselleen tärkeille/kiinnostaville asioille. Kiire on tekosyy. 

Vierailija
26/30 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen itsekin ajatellut.

Ap

Vierailija
27/30 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tapana kiinnostua tuollaisista miehistä.

Samaan aikaan useimmat parisuhdehalukkaat miehet ovat ikisinkkuina.

Ehkä ne parisuhdehalukkaat miehet eivät ole saatavilla. Istuvat kotonaan odottamassa, että joku tulee sieltä hakemaan tai tulee Tinderissä mätsi.

Väärässä olet, kymmeniä kertoja olen käynyt treffeillä. Kaikki jää aina sinne max 3. tai 4.treffeille.

En ymmärrä miten kanssani ei edes haluta kunnolla yrittää..

Vierailija
28/30 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin olen itsekin ajatellut.

Ap

Sitten mies unoholaan, ja uutta kohti. Kyllä se oikea jossain vaiheessa tulee vastaan. Mutta jos sinulle pelkkä seksisuhde kahden viikon välein sopii, niin mikäpä siin. Mutta älä toivo mitää enempää kuin seksiä.

Vierailija
29/30 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula ei ole kuin yksi työ, mutta muksujen harrastukset vievät sitten sen lopun ajan. Olen mielessäni kuvitellut, miten tähän kuvioon ja vieläpä yhteisasumiseen mahtuisi nainen ja tullut siihen tulokseen, ettei sovi tai en siis usko, että kukaan nainen sopeutuisi tähän meidän kuvioon, niin, että kaikilla olisi mukavaa, joten satunnaiset tapaamiset riittää mulle.

Vierailija
30/30 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kiinnostava nainen tulee kyllä ajatuksiin joka päivä jossakin vaiheessa, ehkä päivä menee mutta toisena jo vähintää haluaa soittaa tai viestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi