Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko tyydyttämään myös muita?

Toimituksen valinta
28.08.2018 |

Olen seurustellut nykyisen tyttöystäväni kanssa noin 15 vuotta. Olemme opetelleet, kuinka tyydytämme toisemme kaikin puolin hyvin. Saan hänet vapisemaan ja tärisemään orgasmin voimasta.

Olen miettinyt, että onnistuisiko nämä temput myös jonkun toisen kanssa?

Olen tyytyväinen nykyiseen suhteeseen, mutta ajatus toisen naisen tyydyttämisestä (ilman yhdyntääkin) kiehtoo. Mitä minun tulisi tehdä?

Onnistuuko tyydyttämään myös muita?

Vaihtoehdot

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka seurustelee 15 vuotta??   Koita jo päättää mitä teet.

Vierailija
2/2 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat yksilöitä, niin naiset kuin miehetkin. Sekä miehet että naiset saattavat yllättyä sekä hyvässä että huonossa, kun heidän toinen seksikumppaninsa onkin täysin erilainen kuin se ensimmäinen, jonka kanssa sänkypuuhiin tutustutaan. Joskus seuraa hämmennys ja iso pettymys, kun se toinen ja/tai kolmaskaan kumppani ei laukea yhtä helposti kuin ensimmäinen tai syty samoista asioista kuin mihin on ensimmäisen kumppaninsa kanssa tottunut. 

Esimerkki omasta nuoruudestani (olen mies). Ensimmäinen tyttöystäväni oli todella herkkä laukeamaan suuseksissä. Hän saattoi saada orgasmeja lähes taukoamatta jopa parin minuutin ajan, kunnes vatsalihakset kramppasivat ja oli pakko lopettaa. Arvaapa minkälainen ihmetys oli, kun seuraava kumppani vaatikin merkittävästi enemmän aikaa lauetakseen, eikä lauennutkaan kuin sen yhden kerran?

Yleisesti ottaen homma on kiinni kemioista. Vaikka olisit maailman kovin rakastaja/panomies, et välttämättä ole ihanteellinen sänkykumppani kaikille. Jos olet huipputimmiksi treenattu adonis, saatat hieman pyöreyttä keränneen naisen olon lähinnä epämukavaksi, jos hän ei osaa rentoutua seurassasi. Sitten taas kohdalle voi sattua ulkoisesti samanlainen tapaus, joka on täysin sinut itsensä kanssa ja saa kanssasi elämänsä parasta seksiä.

Luultavasti olet parhaimmillasi nykyisesi kanssa. Ruoho saattaa olla vihreämpää ja orgasmit kovempia aidan toisella puolella. Tai sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan