Miksi lyhyt ja ylipainoinen mies ei kelpaa naisille?
Olen 171 cm ja jonkin verran ylipainoinen. En siis mikään ihrakasa kuitenkaan. Edelleen sinkkuna pyöritään.
Olen älykkääksi ja mukavaksi kehuttu mutta naismaailmassa ei vaan tärppää. Itseäni tuhdimmatkin naiset katselevat ainoastaan pitkiä ja urheilullisia miehiä. Muutamalla työkaverilla on sellaiset "pienet" ja pyöreät naiset jo rengastettuna. Näille naisille lyhyt ja pyöreä mies on kauhistus!
Miksi naiset ovat näinkin pinnallisia?
Kommentit (52)
Pahin naistenmies, jonka tiedän on noin 170 cm jonkun verran ylipainoinen kolmekymppinen mies. Kasvoiltaan on kyllä komea ja luonteeltaan hyvin supliikki. Hänen kimpussa pyörii ihan mallinmitoissakin olevia naisia.
AP:n aloituksesta näkee että hän tarkastelee maailmaa tasojen ja pinnallisten seikkojen kautta. Tätä kautta myös varmaan sokea omille henkisille virheilleen ja kuvittelee vian löytyvän ulkoisista seikoista.
"Miksi naiset ovat niin pinnallisia?"
Ehkä onkin niin päin, että sinun luonteesi ei ole miellyttävä ja käytöksesi on suorastaan vastenmielistä. Sinä yleistät ja lyöt kaikki naiset samaan lootaan, sinulle kelpaa reikä kuin reikä, joten kuka onkaan pinnallinen?
Yleensä nainen helposti huomaa, jos miehelle on ihan sama, kenessä se reikä on kiinni. Naiset ovat herkkiä vaistoamaan toisen tunteet ja kiinnostukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan suomalaisista naisista noin puolet on mielieltään sairaita. Toinen puoli on pinnallisilla arvoilla aivopesty. Mikäli haluat NAISEN, mene itään. Mitä idemmäksi menet, sitä parempia naisia löydät.
Just. Saisinko lähteen? Uskon, että muitakin kiinnostaa.
Tässä https://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/kans…
Lisäksi voi katsoa lääkkeiden käyttötilastoja Kelastosta. Suurin osa mieliala-/mielenterveyslääkkeistä menee naisille.
Ja missäköhän lukee että puolet on mieleltään sairaita? Muualla kuin mielikuvituksessassi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen itsen 176 cm ja hoikka. Jotenkin sitä vaan viehättyi samanmallisesta ihmisestä kuin itse on. En tiedä miksi näin. Uskon, että sinullekin kiva nainen löytyy.
Tuskinpa sinä olisit minua katsellut, koska olen ”liian pitkä”.En ole ap, mutta saman pituinen. Olen useasti katsellut ja lähestynytkin pituisiasi naisia, pisin taitaa olla sua 10cm pidempi. Miksi naiset usein luulevat, että pituus on miehelle ongelma? Vai onko tuossa jokin "en halua lyhyttä miestä, joten ajattelen, että hekään eivät halua minua niin ollaan tasoissa"
Olen 175-senttinen nainen enkä koskaan harkitsisi suhdetta oman pituiseni kanssa. Kääpiöefekti. Sille ei voi mitään. Haluan tuntea itseni naiselliseksi, ja lyhyen miehen kanssa en tunne sitä.
Rehellistä ja ymmärrettävää. Olen huomannut, että aika monilla pitkillä naisilla on niin huono itsetunto, että he tarvitsevat miehen apua sen vahvistamiseksi.
Kaipa sen miehen haluaisi säilyvän terveenä mahdollisimman pitkään? Esim. verenpainelääkkeet aiheuttavat impotenssiongelmia, diabetes aiheuttaa impotenssiongelmia jne.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi naiset ovat niin pinnallisia?"
Ehkä onkin niin päin, että sinun luonteesi ei ole miellyttävä ja käytöksesi on suorastaan vastenmielistä. Sinä yleistät ja lyöt kaikki naiset samaan lootaan, sinulle kelpaa reikä kuin reikä, joten kuka onkaan pinnallinen?
Yleensä nainen helposti huomaa, jos miehelle on ihan sama, kenessä se reikä on kiinni. Naiset ovat herkkiä vaistoamaan toisen tunteet ja kiinnostukset.
Täysin samaa mieltä! Näkee jo ihan sanavalinnoissa kuinka ap:n "arvostuksen" naisia kohtaan. Kirjoittaa kuinka toiset rengastaneet lihavia naisia.
Ehkä joku kaunis päivä ap oppii katsomaan peiliin ja arvostamaan naisia ihmisinä ja saa itselleen myös sitä kautta naisen. Ap kuitenkin vaikuttaa vajonneen itsesäälin ja katkeruuden syvään suohon.
Kai te naiset tajuatte, että näitä miesten ulinajuttuja riittää tasan niin kauan kuin te niihin vastailette. Mutta mikäpä minä olen teille sanomaan, mistä kiinnostaa tai tulisi kiinnostaa keskustella. Nämä jutut vaan alkaa vähän toistaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
jos on kusipää tavalla tai toisella eikä ole ulkonäköä siunattu, niin silloin jää yksin. Naiset ovat hyviä aistimaan näytellyn mukavuuden jne.
Todellakin. Yli puolet avioliitoista päätyy avioeroon ja normi naisen panokumppaneista liikkuu jossain 100+ tienoilla. Kertoo "erinomaisesta" kyvystä tunnistaa sopiva kumppani. NOT.
Koska sain pitkän ja atleettisen. Muutenkin fiksun, ystävällisen, luotettavan ja miehekkään.
Jos ei olis kiinnostavaa miestä, olisin yksin. Lyhyys ja pieni ylipaino ei kylläkään välttämättä estäisi kiinnostumista, jos mies olis muuten älykäs ja itsevarma ja meillä hyvä yhteys. Isompi ylipaino on turn off, ei voi mitään.
Mieheni on sinun pituisesi ja taatusti ylipainoisempi. Rakastuin luonteeseen, sinulla sitä ei taida olla? Ei se mitään tarkoita jos kehutaan mukavaksi ja älykkääksi, niin minuakin ja olen joissain asioissa tyhmä kuin saapas sekä suulas.
Viimeksi tapailemani mies oli melko lyhyt ja mahakas mutta eipä homma noihin seikkoihin kaatunut. Mies jojotteli ja piti itsestäänselvyytenä ja sitä ei tarvitse mielestäni kenenkään katsoa.
Voisin hyvin tapailla itseäni lyhyempääkin miestä jos muuten olisi yhteistä ja miehellä hyvä sydän.