Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyt ja ylipainoinen mies ei kelpaa naisille?

Vierailija
27.08.2018 |

Olen 171 cm ja jonkin verran ylipainoinen. En siis mikään ihrakasa kuitenkaan. Edelleen sinkkuna pyöritään.
Olen älykkääksi ja mukavaksi kehuttu mutta naismaailmassa ei vaan tärppää. Itseäni tuhdimmatkin naiset katselevat ainoastaan pitkiä ja urheilullisia miehiä. Muutamalla työkaverilla on sellaiset "pienet" ja pyöreät naiset jo rengastettuna. Näille naisille lyhyt ja pyöreä mies on kauhistus!

Miksi naiset ovat näinkin pinnallisia?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita. Toivottavasti vielä löytät sopivan kumppanin.

Minä haluan kauniin miehen ja heitä on hyvin vähän.

Vierailija
22/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä olet lihottanut itsesi? Jos oluella ja makkaralla, niin hyi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyytynyt kolkon näköiseen, hoikkaan, suht lyhyeen mieheen joka tulossa kaljuksi. Itse olen lihava, pitkä, huono kroppainen nainen.

Vierailija
24/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tyytyä puutarhatonttuun kun voi saada parasta? Aivan, mene nyt muualle itkemään tota itsesääliäs.

Vierailija
25/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa aloittajalle että ei kelpaa naisille keskipituinen lihaksikas mies yhtään sen paremmin.

Kasvokomeutta naiset vaatii eniten ja siihen ei auta pituudet eikä lihakset.

Vierailija
26/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itsen 176 cm ja hoikka. Jotenkin sitä vaan viehättyi samanmallisesta ihmisestä kuin itse on. En tiedä miksi näin. Uskon, että sinullekin kiva nainen löytyy.

Tuskinpa sinä olisit minua katsellut, koska olen ”liian pitkä”.

Vierailija
27/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä lyhyys on sama kuin naisella rumuus. Lyhentää innokkaiden ottajien jonoa. Samoin tekee ikä, ylipaino ja työttömyys.

Nämä ovat vain elämän realiteetteja.

Vierailija
28/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ylipainoinen nainenkaan kelpaa mihinkään. Ehkä yhden yön juttuun ja siinä se.

Kelpaisi kyllä, mutta he eivät halua itseään kevyempää miestä. Kuulemma haluavat tuntea olonsa pieneksi miehen rinnalla

- noin 50 pakit ylipainoisilta naisilta

Vierailija
29/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan suomalaisista naisista noin puolet on mielieltään sairaita. Toinen puoli on pinnallisilla arvoilla aivopesty. Mikäli haluat NAISEN, mene itään. Mitä idemmäksi menet, sitä parempia naisia löydät.

Just. Saisinko lähteen? Uskon, että muitakin kiinnostaa.

Vierailija
30/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on saman pituinen ja ylipainoinen. Olisi hänellä ollut minun lisäkseni muitakin "ottajia".

Vierailija
31/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen itsen 176 cm ja hoikka. Jotenkin sitä vaan viehättyi samanmallisesta ihmisestä kuin itse on. En tiedä miksi näin. Uskon, että sinullekin kiva nainen löytyy.

En ole ap, mutta saman pituinen. Olen useasti katsellut ja lähestynytkin pituisiasi naisia, pisin taitaa olla sua 10cm pidempi. Miksi naiset usein luulevat, että pituus on miehelle ongelma? Vai onko tuossa jokin "en halua lyhyttä miestä, joten ajattelen, että hekään eivät halua minua niin ollaan tasoissa"

Vierailija
32/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan suomalaisista naisista noin puolet on mielieltään sairaita. Toinen puoli on pinnallisilla arvoilla aivopesty. Mikäli haluat NAISEN, mene itään. Mitä idemmäksi menet, sitä parempia naisia löydät.

Herttaista. 

Olen pahoillani ulkonästäsi. 

Vierailija
33/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Saisinko lähteen? Uskon, että muitakin kiinnostaa.

Tässä https://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/kans…

Lisäksi voi katsoa lääkkeiden käyttötilastoja Kelastosta. Suurin osa mieliala-/mielenterveyslääkkeistä menee naisille.

Vierailija
34/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herttaista. 

Olen pahoillani ulkonästäsi. 

Ja minä aivopesustasi.

Vierailija
35/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt alipainoinenkaan ei kelpaa. Tietenkään.

Vierailija
36/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta saman pituinen. Olen useasti katsellut ja lähestynytkin pituisiasi naisia, pisin taitaa olla sua 10cm pidempi. Miksi naiset usein luulevat, että pituus on miehelle ongelma? Vai onko tuossa jokin "en halua lyhyttä miestä, joten ajattelen, että hekään eivät halua minua niin ollaan tasoissa"

Olen 175-senttinen nainen enkä koskaan harkitsisi suhdetta oman pituiseni kanssa. Kääpiöefekti. Sille ei voi mitään. Haluan tuntea itseni naiselliseksi, ja lyhyen miehen kanssa en tunne sitä.

Vierailija
37/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ylipainoinen nainenkaan kelpaa mihinkään. Ehkä yhden yön juttuun ja siinä se.

Kelpaa kun olisit valmis ottaa vähän ujon ja kiltin miehen niiden hyväkskäyttäjä alffojen sijaan.

Haluut jännämunaa niin saat jännämunaa. On kivaa yhden illan, mutta aina kun hän lähtee niin on niin kovin yksinäinen olo?[/quote

Tuossa viimeisimmässä kappaleessa selvisi miksi et saa naista ja tulee olemaan aika niin jos et muuta ajatusmaailmaasi.

Vierailija
38/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla, mutta yhden miehen kokemuksen perusteella ei voi yleistää. Yleensä juuri tanakat miehet on kovassa huudossa eikä pituus ole kaikille naisille mikään iso juttu. Mun mies on ylipainoinen ja 175cm mikä ei mielestäni ole "lyhyt" mutta ei nyt pitkäkään. Hän on hirveän suosittu sosiaalisten taitojen sekä älykkyytensä takia. Onneksi sain hänet haaviin ja siellä pysyy. (Itse olen 58/170)

Vierailija
39/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 175-senttinen nainen enkä koskaan harkitsisi suhdetta oman pituiseni kanssa. Kääpiöefekti. Sille ei voi mitään. Haluan tuntea itseni naiselliseksi, ja lyhyen miehen kanssa en tunne sitä.

Ootko miettinyt, että voisit antaa naisellisuuden kummuta jostain muusta kuin luiden pituudesta? Tuollaisenahan pituus on todella iso rasite, koska se karsii paljon hyviä kumppaniehdokkaita pois

Vierailija
40/52 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko linkin tähän mielenkiintoiseen tutkimukseen. Kiinnostaisi lukea tarkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän