Miksi lyhyt ja ylipainoinen mies ei kelpaa naisille?
Olen 171 cm ja jonkin verran ylipainoinen. En siis mikään ihrakasa kuitenkaan. Edelleen sinkkuna pyöritään.
Olen älykkääksi ja mukavaksi kehuttu mutta naismaailmassa ei vaan tärppää. Itseäni tuhdimmatkin naiset katselevat ainoastaan pitkiä ja urheilullisia miehiä. Muutamalla työkaverilla on sellaiset "pienet" ja pyöreät naiset jo rengastettuna. Näille naisille lyhyt ja pyöreä mies on kauhistus!
Miksi naiset ovat näinkin pinnallisia?
Kommentit (52)
Ei ylipainoinen nainenkaan kelpaa mihinkään. Ehkä yhden yön juttuun ja siinä se.
Koska jokainen nainen ansaitsee pitkän ja urheilullisen miehen. Muuhun ei pidä tyytyä.
Mites jos yrittäisit saada miehen, he kun eivät kuukemma ole pinnallisia.
Kyllä suhun joku tyytyy, jos vaan kelpuutat kenet tahansa. Samalla tavalla, kun miehet kuulemma tyytyy niihin ylipainoisiin naisiinsa.
Esim sanan ihrakasa käyttö ihmisestä, on minusta törkeää. Sinä käytit sitä.
Höpö höpö. Mulle on kelvannut muutamakin. Olemuksessa tärkeempää esim. katse, ilmeet, eleet, karisma ja rento, mutta siisti tyyli.
kyllämää kelpasin kun jaksoin sinnikkäästi yrittää, 167cm ja 120kg, nytten alkanu laihtumaa, tällä hetkel 110kg
ehkä sää et vielä tiedä millasta muijjaa oot ettimäs, mää halusin sellasen jonka kanssa yhteisiä mielenkiinnon kohteita, samantyylinen leffamaku ja sarkastine huumorintaju, eiolla himourheilijoita kumpikaa, viihdytää kotosalla
Naiset eivät kaipaa mitään älyä vaan lihaksia!
Minulla on pituisesi ylipainoinen aviomies. Hyvin kelpasi, koska oli älykäs, hauska ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Mites jos yrittäisit saada miehen, he kun eivät kuukemma ole pinnallisia.
😀😁😂. Täällä on tänään ollut joku fiksukin paikalla. Tekisi mieli tutustua, ellei sitten ole lyhyt paksu mies. 🤣
ala mulkux niin johan alkaa akat hääriä ympärillä riesaksi asti
Luultavasti se vaatii sen oikean. Tai sitten persoonan puolien ja karisman pitää näkyä vähän ulospäin, niin erottuu. Entä mitkä kiinnostuksen kohteet yhdistävät teidät. Ei pitkä mies takaa onnea, että pelkkä pituus olisi ratkaiseva asia
Minulla on aina ollut vientiä ylipainosta huolimatta, eli ymmärrän AP:n näkökannan. Ylipainoinen ja lyhyt mies ei vaan ole naisten suosiossa.
N32
Kyllä kelpaa, jos on hyvä tyyppi ja kemiat kohtaavat!
Enpä tiedä, itse olin naimisissa toista kymmentä vuotta miehen kanssa joka oli suunnilleen saman pituinen kuin minä (168cm) ja sanotaanko "pullea". Ei varsinaisesti kai niin lihava.
Ero tuli koska hän petti naapurin eronneen rouvan kanssa. Oli aina ja on edelleen naisten suosikki. Hyvä supliikki ja viettää mielellään aikaa naisseurassa. Nyt vuosien varrella kaljuuntunut päälaelta.
Ei siis mikään Unelmien Prinssi ulkonäöltään, mutta jotenkin osaa naisten hurmaamisen taidon!
Tällä hetkellä ei kai seurustele, mutta naisia kuuluu pörräävän ympärillä. Käyttää alkoholia harvakseltaan, ja silloinkin kaljaa.
En osaa mitenkään sanoa mikä hänessä vetää. Sekö, että on sinut itsensä kanssa?
Mieheni on minua lyhyempi (olen 171 cm) ja ylipainoinen. Kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Olen 171 cm ja jonkin verran ylipainoinen. En siis mikään ihrakasa kuitenkaan. Edelleen sinkkuna pyöritään.
Olen älykkääksi ja mukavaksi kehuttu mutta naismaailmassa ei vaan tärppää. Itseäni tuhdimmatkin naiset katselevat ainoastaan pitkiä ja urheilullisia miehiä. Muutamalla työkaverilla on sellaiset "pienet" ja pyöreät naiset jo rengastettuna. Näille naisille lyhyt ja pyöreä mies on kauhistus!Miksi naiset ovat näinkin pinnallisia?
BOOOORIIIIIING!!!!
Trolliutesi vaikutti selvältä jo alkumetreiltä, mutta viimeinen lause oikein alleviivasti sitä.
-3000/5
miehen tehtävä on näyttää hyvältä tai olla rikas naisen tehtävä taas on valita itselleen sopiva mies mutta tietysti nämä hirvittävät feministit haluaisivat että miehet panis myös läskejä naisia mutta läskejä miehiä ei sit kuitenkaan tartte panna
Sinussa on jotain mikä ei kiinnosta naisia.