Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö huuto.netissä kengät hyvin kaupaksi? Oletteko saaneet myytyä tai ostaneet sieltä itse?

Vierailija
27.08.2018 |

Mulla olisi ainakin neljä paria mitkä ajattelin laittaa sinne, mutta ajattelin kuitenkin ennen laittamista tiedustella, että minkälaiset mahdollisuudet minulla on saada myytyä ne? Ovat ihan merkkikenkiä, ei mikään ihan halpoja. Ovat ehjiä ja siistejä.

Kertokaapa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.net ei toimi. Ei oo toiminut vuosiin. Kokeile Toria tai fb-ryhmiä.

Vierailija
2/5 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja laittaisin hinnoiksi jotain 20 - 60 euroa. Eli kaupassa 200 e maksavat myisin esim. 50 - 60 eurolla. Onko se teidän mielestänne ok hinta, maksaisitteko tuon verran jos tulisi vastaan kengät joita olette etsineet?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetissä ei mennyt, Torissa meni useampi pari uudenveroisia koon 42-43 naisten kenkiä, kalleimmista sain 20 euroa (uusien hinta noin 100 e, jos sillä nyt on väliä). Kokojen 40-41 kengät ei liikkuneet yhtään, vaikka laskin hinnan ihan muutamaan euroon. Niitä on niin paljon tarjolla. Eli jos sinulla on tarjolla jotain vaikeasti saatavaa kohtuuhintaan, silloin liikkuu.

Vierailija
4/5 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity facebookissa sellaiseen kuin minimalistin kirpputori. Siellä porukka on valmis maksamaan tyylikkäistä merkkivaatteista ja kengistä

Vierailija
5/5 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itse nykyään kenkiä vain sellaisilta nettikirppiksiltä missä on palautusoikeus, eli voin sovittaa kengät kotona. Kengät ovat sellainen tuote, että on tärkeää että ne sopivat omaan jalkaani mukavasti. Esim. Vähänkäytetystä olen tilannut monet kengät ja vain yhdet olen joutunut palauttamaan, kun olivat liian ahtaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi