Naiset voisiko kiltti ja kunnollinen mies riittää teille?
Kommentit (12)
Riittääkö miehille kiltti ja kunnollinen nainen? Vai pitääkö naisen olla lisäksi kaunis, nuori, laiha, seksikäs....?
Haluan reippaan ja kunnollisen miehen.
Kiltistä en niin tiedä, kun oikeastaan aina elämässäni tapaamat itseään kiltiksi tituleeraavat ihmiset (niin naiset kuin miehetkin) ovat olleet sellaisia vastuuttomia ja uhriutuvia marttyyriluusereita.
Toki hyväntahtoinen täytyy olla, mutta ”olen kiltti” ei varsinaisesti ole plussaa kenenkään suusta, vaan saa päinvastoin minut takajaloilleni.
Tottakai, kunhan ei ole katkera naisvihaaja.
Aina olisi riittänyt.
Mutta kun minä en riittänyt niille miehille vaan halusivat jotain parempaa. Seksikkäämpää, nuorempaa, kauniimpaa.
Eli tässä sitä sitten ollaan, ilman kumppania.
Tietenkin. Haluaisin nimenomaan kiltin ja kunnollisen miehen.
Mitä tarkoittavat ap. sinulle kiltti ja kunnollinen? Miten nämä piirteet sinusta näkyvät?
Enpä usko. Ei kuullosta hyvältä. Jos on kiltti ja kunnollinen niin sitä ei tarvitse koko ajan mainostaa. Toisaalta jos ei ole muuta sanottavaa itsestään, niin eipä kovin mielenkiintoiselta kuullosta.
Väsähtänyt mieshiiri ei ole sama kuin kiltti ja kunnollinen mies. Vaikka moni mieshiirulainen näin itsestään luuleekin.
Lasten isäksi ehkä (riippuu tulotasosta ja älykkyysosamäärästä) mutta että rakastajaksi? Ei kiitos.
Olen ollut yhdessä kiltin ja kunnillisen miehen kanssa vuodesta -99. En vaihtaisi toiseen mistään hinnasta.
Kyllä.
N23