Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies suuttua tällaisesta?!!

Vierailija
27.08.2018 |

Kiitos oikein paljo,oon ny sit flunssassa 👺

Nähtiin mies-säädön kanssa viikonloppuna ja kerroin, että lapseni on flunssassa. Hän sitten sanoi, että ”ja nyt toit sen mulle”. Tänään hän laittoi ylläolevan viestin minulle. Pyysin anteeksi, mutta ei kai hän oikeasti ole suuttunut 🤔 Ei vastannut anteeksipyyntööni, vaikka viestin on kyllä lukenut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kun ei se ole oikein seksisuhdekaan 🤔 Sanon silti säätö, olkoon kuinka teiniä kohta 35-vuotiaalle tahansa 😁

Hyvä hyvä, go go, Älä välitä kateellisista

Vierailija
22/27 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon, tutustut juuri ilmiöön miesflunssasta. Miehet taantuvat flunssassa lapsen tasolle. Luultavasti on ihan mököpöksy siellä puhelimen toisessa päässä. 

Minäkin naisena en tykkäisi jos ei kyläpaikassa kerrota tarttuvasta sairaudesta etukäteen. Ja naiset usein vähättelevät flunssaa, esim. mulle se on viikon sairasloma jos flunssa iskee, koska raskasta työtä ei voi tehdä sairaana. Harmittaisi kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätö? Seksisuhde? Tuotko lasten kotiin sellaisen, eikö olisi parempi tavata hotellissa.

Vierailija
24/27 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuonut kotiin, olimme miehen kotona.

Vierailija
25/27 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säätö? Seksisuhde? Tuotko lasten kotiin sellaisen, eikö olisi parempi tavata hotellissa.

😂

Vierailija
26/27 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kun ei se ole oikein seksisuhdekaan 🤔 Sanon silti säätö, olkoon kuinka teiniä kohta 35-vuotiaalle tahansa 😁

No, ehkä se ois kannattanut olla joku muu kuin säätö. Ainoastaan säätö suuttuu tuollaisesta. Kannattaa miettiä sitä kun hankit seuraavan säädön.

Vierailija
27/27 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä idareita!

11 v lapsi, joka on flunssassa, on viikonlopun isänsä luona.

Äiti, joka ei ollut eikä ole flunssassa, meni säätönsä luo.

Tässä kauhistuttavat faktat😂.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan