Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin ihanimman miehen äsken ostoskeskuksessa

Vierailija
27.08.2018 |

Voi olla että oon seonnut, mutta palasin takaisin etsimään häntä kun tuli vaan sellainen voimakas tunne, että niin pitää tehdä. En löytänyt häntä enää. 😢😭 Miten voikin tuntea tuikituntematonta ihmistä kohtaan pelkkää puhdasta rakkautta ja empatiaa? Tuntomerkit hänellä olisi kyllä sellaiset, että tunnistaisi varmasti kuvauksesta...💔❤️
En tiedä uskaltaisiko... Mutta sen tiedän, että tällaista en oo koskaan ennen kokenut! 💘

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan hyvä, ettet nähnyt enää. Hän oli jo varattu.

Vierailija
2/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran samalla tavalla. Kun palasin etsimään miestä, en löytänyt häntä enää. Ei oltu siis meant to be...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo

Vierailija
4/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan laita mitään FB-etsintäkuulutusta, jooko? Creepyä!

Vierailija
5/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot sekaisin. Enkä tarkoita sekaisin "rakkaudesta". Ei ole tervettä innostua tuntemattomasta ihmisestä, johon sulla ei ole ollut mitään kontaktia.

Vierailija
6/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, Abdullah notkuu paljon siellä ostoskeskuksessa.

Vierailija
7/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maniavaihe alkamassa?

Vierailija
8/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali, aikuinen ihminen ei ole imarreltu eikä iloinen siitä että tuikituntematon sekopää ryhtyy hänen peräänsä haikailemaan somessa. Jätä vaan siis uskaltamatta, parempi kaikille.

Vierailija
9/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja todennäköisesti ihan terve ihminen, toisin kuin ap. Ei se olisi mihinkään johtanut.

Vierailija
10/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja todennäköisesti ihan terve ihminen, toisin kuin ap. Ei se olisi mihinkään johtanut.

Älähän nyt, kunnon ahdistelut, siitä poliisijuttu, äkkiä sinulla onkin syytteet niskassa josta saat hänen koko nimen ja se onkin viittä vaille osoite ja muut yhteystiedot.

Vierailija
11/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki? Mikä ostoskeskus? Mikä kellonaika?

Noiden asioiden kertominen ei kenenkään yksityisyyttä loukkaa.

Vierailija
12/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmilla on psykiatrian päivystys 24/7.

Vierailija
13/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älähän nyt, kunnon ahdistelut, siitä poliisijuttu, äkkiä sinulla onkin syytteet niskassa josta saat hänen koko nimen ja se onkin viittä vaille osoite ja muut yhteystiedot.

Pitikö sun nyt tämä vinkata ap:lle, jos sattuukin törmäämään häiskään vielä...

Vierailija
14/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä Iltalehteen niin saamme taas tuntea myötähäpeää jostain hyvin maagisesta ja rakkaudentäyteisestä 0.2 sekuntia kestäneestä katsekontaktista, jota tarinan toinen osapuoli ei edes muista.

Vierailija
15/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vuosisadan rakkaustarina voi alkaa!💘🤵👰

Vierailija
16/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Ihmiset täällä nyt vastaa sulle tosi rumasti ja ikävästi. Kurja juttu, että tällä palstalla aina ollaan mahdollisimman ilkeitä. Mutta silti, kyllä, olen muiden kanssa samaa mieltä siitä että tuossa sun ihastuksessa ei ole mitään järkeä ja että jos lähdet sitä miestä jahtaamaan niin siitä ei mitään hyvää seuraa.

Kävin tänään ostoskeskuksessa. Minulle on aivan sama minkälainen nainen sinä olet, aivan sama vaikka vaikuttaisit aivan unelmien enkeliltä. Jos saan selville että minä olen tuo näkemäsi "ihana mies" niin: EI, en tahdo olla kanssasi missään tekemisissä, en puhu sinulle, en ala tapailla sinua, jos lähestyt minua niin soitan poliisille. Tämä siitä yksinkertaisesta syystä, että ihminen on aivan hullu jos alkaa jahdata jotain ostoskeskuksessa näkemäänsä tuntematonta tyyppiä. Sellaisesta hullusta jahtaajasta kannattaa pysyä kaukana, aina, poikkeuksetta.

Terveisin, mies, sinkku, 31v, jumalaisen komea tietysti ;)

Vierailija
17/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö sun nyt tämä vinkata ap:lle, jos sattuukin törmäämään häiskään vielä...

No... piti. Töissä duunikaverit nauraa että minussa on vähän stalkkerin vikaa.

Vierailija
18/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Ihmiset täällä nyt vastaa sulle tosi rumasti ja ikävästi. Kurja juttu, että tällä palstalla aina ollaan mahdollisimman ilkeitä. Mutta silti, kyllä, olen muiden kanssa samaa mieltä siitä että tuossa sun ihastuksessa ei ole mitään järkeä ja että jos lähdet sitä miestä jahtaamaan niin siitä ei mitään hyvää seuraa.

Kävin tänään ostoskeskuksessa. Minulle on aivan sama minkälainen nainen sinä olet, aivan sama vaikka vaikuttaisit aivan unelmien enkeliltä. Jos saan selville että minä olen tuo näkemäsi "ihana mies" niin: EI, en tahdo olla kanssasi missään tekemisissä, en puhu sinulle, en ala tapailla sinua, jos lähestyt minua niin soitan poliisille. Tämä siitä yksinkertaisesta syystä, että ihminen on aivan hullu jos alkaa jahdata jotain ostoskeskuksessa näkemäänsä tuntematonta tyyppiä. Sellaisesta hullusta jahtaajasta kannattaa pysyä kaukana, aina, poikkeuksetta.

Tekopyhää valitella muiden ilkeyttä, kun käytännössä vastaat aivan samoin. Hulluksi sinäkin ap:n mainitset.

Vierailija
19/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö Puhoksella?

Siitä vaan kansalaisuuskomiteaksi muuttumaan.

Vierailija
20/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhää valitella muiden ilkeyttä, kun käytännössä vastaat aivan samoin. Hulluksi sinäkin ap:n mainitset.

Niin. Idioottimaista kutsua muita tekopyhiksi kun itse on idiootti.