Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein vaatia mistä laihtumaan, jotta suhde jatkuu?

Vierailija
27.08.2018 |

Eli siis. Olen vajaa 30-vuotias nainen ja olemme olleet nykyisen mieheni kanssa viisi vuotta. Hän on parin viime vuoden aikana lihonnut paljon. Kiloja on tullut +80 lisää, eikä hän ole enää viehättävä silmissäni. Ja muutenkin alkanut enemmän sohvalla istuminen kiinnostaa eikä ja jaksa tehdä mitään.

Sanoin hänelle tässä pari päivää sitten, että jos hän haluaa suhteen jatkuvan, pitää hänen laihtua. Aloittaa kuntokuuri ja alkaa tekemään muutakin kuin istua tv:n edessä.
Annoin ensi kesään asti aikaa.

No hän vastasi siihen, että olen maailman itsekkäin ihminen, enkä saisi pyytää häneltä mitään tällaista.
Vastasin, että jos hän ei halua enää suhdetta kanssani, saa hän jatkaa elämäntapaansa kaikessa rauhassa, mutta minä olen katsonut riittäviin tätä lihomista ja sohvalla kököttämistä. Suuttui, eikä olla aiheesta puhuttu sen jälkeen.

Mietin, että olenko oikeasti hirveä ihminen, kun pyydän jotain tuollaista. En halua tyytyä tähän ja katsoa kuinka hän syö itsensä hengiltä. Ansaitsen jotain parempaa.

Mitä mieltä te olette?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian esittäminen noin ei varmasti auta.

Vierailija
2/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 kilon lihominen on kyllä jo aikamoinen suoritus. Miksi et ole puuttunut asiaan aikaisemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kaikki naiset tuollaisia. Vihaan sitä, että nainen päättää erota ja käy sen itse tunnentasolla läpi ja läväyttää naamalle, kun on valmis. Mieluummin kertoisi mistä hiertää ja antaisi toisella aikaa ratkaista ongelma

Vierailija
4/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein. Ymmärrän kyllä harmituksesi, mutta tuollainen erouhkailu on muutenkin jo lopun alkua.

Vierailija
5/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tänne pitäisi tulla kasa kommentteja, jossa aptä syytetään lihomisesta ja suhteessa on pakko olla vikaa joho ap on tietenkin syyllinen. Ainakin näitä tulee jokaiseen ketjuum jossa mies valittaa vaimon lihonneen.

Joten ap, korjaa sinä itsesi niin tilanne varmasti paranee.

Vierailija
6/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 kilon lihominen on kyllä jo aikamoinen suoritus. Miksi et ole puuttunut asiaan aikaisemmin?

Olen aikaisemminkin sanonut asiasta ja mies on pitänyt ainakin viisi "laihdutuskuuria" eli syönyt melkein oikein ja jaksanut noin 2 viikkoa kunnes taas retkahtanut.

Juuri ennen kesää oikeasti heräsin hänen lihomiseensa kun menimme serkkuni rippijuhliin ja näin kuvan minusta ja miehestäni. Näytti kuvassa extra lihavalta.

Kävi sitten vaa'alla ja painoi tuolloin 176,4kg. Itsekin havahtui tästä ja piti taas "laihdutuskuurin". Näyttää taas sille että on lihonut lisää, eikä suostu vaa'alla. Tietää varmaan itsekin, että on lihonnut...

Ärsyttää ettei ota asiaa tosissaan...

Ap

Vierailija
7/7 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeasti ap on mies jonka naisystävä on lihonnut.Jos tosiaan lihoo tuota vauhtia  parissa vuodessa, syynä on yleensä kasvain, kilpirauhanen tai lääkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme