Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja näitä "mulle tulee niin paljon sähköpostia"

Vierailija
27.08.2018 |

Ei tartte heti lähettää sähköpostia kun tulee joku yksi kysymys mieleen. Oikeasti, kukaan ei kuole jos et saa tietää asiaa heti. Voit miettä, onko se kysymys oikeasti tärkeä ja voitko kysyä useampia asioita kerralla. Jos lähetät yhdelle ihmiselle saman päivän aikana enemmän kuin kaksi postia, pääasiassa se on turhan tärkeilyä ja toisarvoista. Sillä asialla ei ole niin kiire kuin sinä luulet. Rasittavia nämä "miksei tätä tehdä näin" "ai hoksasin sen voikin tehdä näin" no "oikeastaan sen voisi tehdä näin". Tuollainen tyyppi aiheuttaa kiirensä ihan itse

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa puhutaan tulemisesta, viestissä lähettämisestä...

Vierailija
2/11 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerään töissä kaikki kysymykseni samaan postiin, on todennäköistä, että kaikkii kysymyksiin ei vastata. On siis helpompi lähettää vaikka 20 postia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa puhutaan tulemisesta, viestissä lähettämisestä...

No sitä tulee, kun lähettäjät lähettävät tyhjänpäiväisyyksiä. Ap.

Vierailija
4/11 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvää sähköpostikulttuuria kerätä yhteen sähköpostiin monta toisiinsa liittymätöntä kysymystä. Asia per sähköposti!

Vierailija
5/11 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aamulla tulee mieleen kysymys, sitä ei saa kysyä, vaan pitää odottaa iltapäivään, josko tulisi muutakin kysyttävää? Just, voi jäädä päivä vaiheeseen :D

Kysyn kyllä heti, kun on tarve.

Vierailija
6/11 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerään töissä kaikki kysymykseni samaan postiin, on todennäköistä, että kaikkii kysymyksiin ei vastata. On siis helpompi lähettää vaikka 20 postia.

20 kysymystä päivän aikana samalle henkilölle? Oletko harjoittelija?

Vierailija
7/11 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sähköpostin paljous kyllä normaalissa työpaikassa siitä synny, että samat ihmiset lähettelisivät toisilleen monta kyselyä päivässä.

Vierailija
8/11 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 kysymystä päivän aikana samalle henkilölle? Oletko harjoittelija?

Olen pikkupomo. Eniten postia lähtee alaisilleni.

2

Vierailija
9/11 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sähköpostin paljous kyllä normaalissa työpaikassa siitä synny, että samat ihmiset lähettelisivät toisilleen monta kyselyä päivässä.

Meillä ainakin sähköpostilla keskustellaan asiasta kuin asiasta. Esm. sovitaan sopivaa palaverin ajankohtaa. Mitään muuta menetelmää ei haluta tähän käyttää.

Vierailija
10/11 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtuttaa ihmiset, jotka eivät tunnusta spostia tasavertaiseksi viestintävälineeksi herran vuonna 2018. Niin hetkinen, kauankos s-posti on jo ollut olemassa, hmm.

Minulla ei ole aikaa kuunnella puskaradiota ympäri firmaa. En myöskään itse osaa aina antaa vastausta suoraan apteekin hyllyltä face to face tai puhelimessa. S-postiin vastaan heti kun oikeasti tiedän. Ja koska olen ammattilainen, osaan laittaa asiat muistiin ja tärkeysjärjestykseen.

Olen sähköposti-ihminen (älä ikinä sano tätä työhaastattelussa).

Vierailija
11/11 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sähköpostiviha on saanut alkunsa? Mielestäni on hyvä että sitä on pystytty vähentämään mutta sekin alkaa tietenkin mennä äärimmäisyyksiin. Joskus asiat ei taivu muuta kautta ja jokainen osapuoli pääsee helpommalla kun asia hoidetaan sähköpostilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan