Joko teidän yläasteikäiset ovat saaneet TET-paikan syksyksi?
.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Juu. Meidän 14v tytär menee kebab/pitseriaan.
Meidän tyttö menee vokkiin. On hyvin innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetulo me odota taala inosa myos. On paljo asia mita me halu nayta teida tytolla.
Poikani ei ole hakenut eikä aio hakea itselleen mitään TET-paikkaa.
Hän on ilmoittanut jäävänsä työttömäksi heti kun on vain täysi-ikäinen eli työnteko ei nappaa hanta pätkääkään :(
Vierailija kirjoitti:
Hän on ilmoittanut jäävänsä työttömäksi heti kun on vain täysi-ikäinen eli työnteko ei nappaa hanta pätkääkään :(
Ei tuo työnvieroksuminen ole hänen itsensä vika vaan rakenteiden. Rakenteet ovat jo pilanneey poikasi elämän. Ei hänen mitään tarvitse tehdäkään.
T. Vasemmistoliitto
Vierailija kirjoitti:
No suoraan sanottuna mä en laittais ketään tollaseen paikkaan harjoitteluun enkä edes töihin:
Liian epäterveellistä ruokaa ja rasvankärystä voi sairastua!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo työnvieroksuminen ole hänen itsensä vika vaan rakenteiden. Rakenteet ovat jo pilanneey poikasi elämän. Ei hänen mitään tarvitse tehdäkään.
T. Vasemmistoliitto
Juuri tämänlaista tietoa pojallekkin on jollain netin keskustelufoorumilla kerrottu hänen omien sanojensa mukaisesti. Olen lähiakoina tuntenut itse syyllisyyttä mitä ikäluokkani on tehnyt maailmalle joten jotenkin hänelle on korvattava nuo rikokset.
Onko se asia totta, että vasemmistoliitto siis ajaa maailmaa parempaan suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suoraan sanottuna mä en laittais ketään tollaseen paikkaan harjoitteluun enkä edes töihin:
Tuo on varmaan se pienin ongelma tuollaisessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on varmaan se pienin ongelma tuollaisessa paikassa.
Voi tyttö saada "majoneesia" päälleen ihan runsaasti...
Vierailija kirjoitti:
No problem, eipä noita töitä meinaa löytyä halukkaillekaan. Harjoittelupaikankin saaminen voi olla hankalaa, koska nykyään niihin otetaan vain valmiita osaajia (ilmaista työvoimaa!).
SirFatwah kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetulo me odota taala inosa myos. On paljo asia mita me halu nayta teida tytolla.
Ootte ihan hävyttömiä! :'D
Tyttäreni on menossa TET harjoitteluun paikalliseen kebab-pizzeriaan.
En oikein itse puolla tuota valintaa, koska jokin asiassa häiritsee minua :(
Ei vielä tietoa milloin 8 luokkalaisen tet edes on. Menee kuitenkin sinne ratsastuskoululle missä harrastaa ratsastusta.
Ei. Ei ole vielä hajuakaan, milloin koko TET on meidän 8-luokkalaisella. Saattaapi olla vasta kevätlukukauden puolellakin.