Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsen eroon ihastuksesta?

Vierailija
27.08.2018 |

Vihdoin alkanut parisuhde taas kukoistamaan, mutta olen ihastunut toiseen mieheen ja olen tätä suudellutkin pariinkin otteeseen. Kamala morkkis molemmilla kerroilla.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin alkanut parisuhde taas kukoistamaan, mutta olen ihastunut toiseen mieheen ja olen tätä suudellutkin pariinkin otteeseen. Kamala morkkis molemmilla kerroilla.

Huokaus. Kasva vaikka aikuiseksi ja ota vastuu itsestäsi ja teoistasi. Ihastuksia tulee ja menee. Joskus itseäni turhauttaa se, että välillä tuntuu sille kuin olisi ihmisiä, jotka onnsituvat aina löytämään ja kohtaamaan itselleen kumppanin. Ja tämän lisäksi vetävät puoleensa ihmisiä kuin magneetti. - En halua ajatella, kuinka monta kertaa sitten "virallisen" parisuhteensa ohessa vehtaavat muiden kanssa. Enkä nyt tarkoita, etteikö saisi olla kavereita tai ystäviä myös vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Itse olen -en aivan vielä katkera- mutta enemmän kuin turhautunut, kun tuntuu,, ettei kumppania tai sitä hali ja pusuttelu kaveria löydä tai kohtaa ikinä. - Joo. ja en halua kuulla tähän kommenttia, että laskisin rimaa; hieman on näet huonoja kokemuskia sammakoiden muutumisesta ja/tai  onnistuneista muodonmuutoksista.    Sori avautumiseni.

Ollaan oltu vuosia yhdessä mieheni kanssa ja olen kyllä ollut pariin otteeseen ihastunut ennen tätäkin, mutta koskaan aiemmin en ole tehnyt elettäkään näitä ihastuksiani kohtaan. Tuskin nytkään, ellei tää ihastukseni olisi suudellut mua ensin, kun kävin hänen kanssaan uimassa.

Ap

On ainakin yksi asia, missä hieman ihailen sinua ja se on se, että ilm. kykenet olemaan ainakin jollain tasolla itsellesi rehellinen ja myöntämään, että myös inä olet toiminut; paitsi ihastunut niin myös suudellut, - Et siis syytä ihastustasi tapahtuneesta. Sopinee tietysti kysyä, että miten sinä vastaavasti suhtautuisit, jos miehesi kertoiisuudelleen, jotain toista. Ei minusta joskus sattunut suutelu jonkun muun kanssa, kuin oman "virallisen kumppanin" kanssa ole niin iso synti tai rikos, että sen vuoksi kannattaisi romuttaa vanha parisuhde, jos vanha suhde toimii ja elää enimmäkseen hyvin. 

Joskus minusta on tuntunut sille, että jokunen treffi ja yai tapailu kumppanini on hosunut ja kiirehtinyt päästäkseen mahdollismman pian harjoittamaan seksiä kuvitellen tai uskoen, että seksi loisi pohjan ja perustan yhteiselle tulevaiuudelle. Mutta en minä ihan näin helposti ole ollut vietävissä, tai vieteltävissä.   

Suoraan sanottuna en tykkäisi. Enkä tykkää, että itsekään olen mennyt toista suutelemaan ja se tuntuu jälkikäteen aina pahalta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla