Miksi aikuiset ihmiset katsovat piirettyjä?
Itse en omista telkkaria, mutta olen huomannut aina kotona käydessäni että omat vanhempani lähes liimautuvat tv:n ääreen piirettyjen aikana. En ole edes pannut sitä aiemmin merkille kuin vasta nyt.
Kommentit (15)
Koska pidän niistä. On myös olemassa ihan aikuisille suunnattuja piirrettyjä, ja monet lasten piirretyt (kuten vaikka Disneyn) sisältävät paljon myös aikuisia viihdyttäviä juttuja.
Mäkin pidän niistä. En tietenkään kaikista, mutta en mä nyt sen takia dissaa jotain sarjaa, koska se on tehty piirtämällä.
Siksi koska tykkään katsoa piirrettyjä. Kyllä niissä voi olla ja usein on sisältöä myös aikuisillekin. Lisäksi kaikki piirretyt eivät ole mitään lastenohjelmia, vaan ihan aikuisille suunnattuja. Luen sarjakuviakin, nekään eivät ole läheskään kaikki lapsille suunnattua viihdettä, vaan aikuisille tarkoitettuja.
Kannattaa katsoa netflixistä Disenchantment piirretty.
Vierailija kirjoitti:
Katsottu, oli aika tekemällä tehty ja vähän sellainen "pakolla hauskaa". Ei yllä lähellekään esimerkiksi Futuramaa.
Koska jokaisen terveen aikuisen sisällä asuu lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsottu, oli aika tekemällä tehty ja vähän sellainen "pakolla hauskaa". Ei yllä lähellekään esimerkiksi Futuramaa.
Minusta Futurama oli pitkäveteistä soopaa. Joten yllätyin Disenchantmentista.
Vierailija kirjoitti:
Koska jokaisen terveen aikuisen sisällä asuu lapsi.
Ja aikuiset ihmiset, kasvakaa joskus aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yltää kyllä ihan samalle tasolle.
Ja kevyesti uusimpien Simpsonien ohi.
Isotätini mies katsoi aina Pikku kakkosen.
Fiksu mies muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en omista telkkaria, mutta olen huomannut aina kotona käydessäni että omat vanhempani lähes liimautuvat tv:n ääreen piirettyjen aikana. En ole edes pannut sitä aiemmin merkille kuin vasta nyt.
Minkälainen ihminen ei tee sitä mitä itse haluaa, vaan antaa ulkoisten normien ja käsitysten ohjata elämäänsä? Varmaan sellainen, jolla on jäänyt päälle jotenkin lapsellinen käsitys siitä, mitä lasten ja aikuisten "kuuluu" tehdä.
Ironista, mutta ehkä sinun täytyy vielä varttua hieman jotta ymmärrät että aikuisena saa katsoa myös piirrettyjä.
Oon 33v mies, ja tykkään katsoa piirrettyjä. Katsonut Pasilan kolme Yle areenasta. Oon katsonut piirrettyjä myös Netflixistä, kuten Paradise Pd, Inside Job ja Farzar.
Nyt olen viime aikoina katsonut Disney plussasta piirrettyjä. Esimerkkinä Brickleberry, American Dad ja Bless the Harts.
Koska South Park ja Kukkulan kuningas ovat nerokkaita tv-sarjoja.