Puoliso muuttunut jotenkin omituiseksi. Apuja?
Mies on ruvennut olemaan ihan hirveästi töissä. Ennen ei olisi pirullakaan suostunut jatkamaan päiväänsä, mutta nyt on siellä usein tunnin--kaks ylimääräistä. Samoin tekee viikonloput töitä. Minua kohtaan on usein töykeä. Seksin jälkeen jopa törkeä. Naureskelee kyllä päälle että "heh heh, kylläpä minä olen kamala"
On usein puhelin kädessä. Soitan töihin, niin on hyvin kireä kuuloinen.
Onko vaan työstressiä, vai pitäisikö tässä huolestua?
Kommentit (32)
Meillä nainen on muuttunut suunnilleen samanlaiseksi, siten vielä ettei anna seksiä. En tiedä mitä teen? Olen mies ja kyllästynyt tilanteeseen.
Kyllä sillä on uusi muija kierroksessa. Kannattaa tutkia puhelin ja läppäri.
Mitä hittoa teen? Kysyin onko sillä joku toinen, kun oikeasti on niin tiiviisti puhelimella, mutta tietysti naureskeli asialle.
Kuka nainen suostuisi tuollaiseen? Mieheen jolla on perhe. Ja kuitenkin meilläkin seksiä..
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon yksityisyyteen. Ja se ei ole ihan tyhmä. Jos haluaa peittää jälkiään, sen osaa tehdä.
Sillä on siellä töissä joku naikkonen. Se että teillä on seksiä ei estä miestä panemasta muita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa teen? Kysyin onko sillä joku toinen, kun oikeasti on niin tiiviisti puhelimella, mutta tietysti naureskeli asialle.
Kuka nainen suostuisi tuollaiseen? Mieheen jolla on perhe. Ja kuitenkin meilläkin seksiä..
Perheelliset on helpompia meillä, jotka emme halua kuin seksiä. Ne ei jää roikkumaan, ne huolehtii ehkäisystä ja eikä huutele kylillä ketä ne p...
M67 kirjoitti:
Meillä nainen on muuttunut suunnilleen samanlaiseksi, siten vielä ettei anna seksiä. En tiedä mitä teen? Olen mies ja kyllästynyt tilanteeseen.
No mua ihmetyttää kuka harrastaa seksiä muijansa kanssa, jos on uusi nainen kierroksessa?
Ei toisia naisia perhe estä vaan osa jopa saa siitä säälittäviä kiksejä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on siellä töissä joku naikkonen. Se että teillä on seksiä ei estä miestä panemasta muita.
Eikö? Luulisi halujen vähän heikkenevän.
Miehestä en saa mitään irti ja turha tosiaan sen puhelinta tms ruveta tutkimaan, se on kyllä niin taitava, että osaa peitellä jälkensä. Ja huomaa jos minä puhelimeen kosken.
On laukonut niin törkeitä kommentteja pitkään ja kotona muuten kaiken tekeminen on ihan pakkopullaa. Voisi tosiaan ajatella että voisi johtua töistä, mutta tänäänkin soitin aamusta ja oli heti super kireä. Kysyin onko kiirettä vai mikä on ja en taaskaan saanut kunnon vastausta.
Miten niin uusi nainen kierroksessa? En minä ole eroamassa miehestäni ja minulla on salasuhde. Salasuhde vie paineita avioliitosta kummasti, eikä oma ukko ärsytä puoliksikaan niin paljon kun on BDSM-vipinääkin. Salarakkaani ei myöskään ole eroamassa. Kunhan nautimme elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö? Luulisi halujen vähän heikkenevän.
Whoot? Silmät kiinni ja ajattelet panevasi salarakasta. Virkistää myös vaimon kanssa vietettyä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
On laukonut niin törkeitä kommentteja pitkään ja kotona muuten kaiken tekeminen on ihan pakkopullaa. Voisi tosiaan ajatella että voisi johtua töistä, mutta tänäänkin soitin aamusta ja oli heti super kireä. Kysyin onko kiirettä vai mikä on ja en taaskaan saanut kunnon vastausta.
Miten te annatte asioiden mennä tuohon pisteeseen?
Omista rajoista täytyy pitää kinni.
Tuohan avioliiton irvikuva.
Tee selväksi ettet törkeyksiä kuuntele, todellisen törkeätä on törkeys seksin jälkeen, ja kotona kaikki siellä asuvat tekevät kotihommia.
Parempihan se yksin on kuin tuollaisen perseilijän kanssa, jos ei käytöstään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Sumeilematta kannustat pettämään?! Ja hirveä kasa tykkäyksiä, tziis... Kirjesalaisuuden rikkominen on paitsi törkeää luottamuksen pettämistä myös rikos.
Vierailija kirjoitti:
M67 kirjoitti:
No mua ihmetyttää kuka harrastaa seksiä muijansa kanssa, jos on uusi nainen kierroksessa?
Pitääkseen kulissit yllä, ettei "vaimo mitään huomaa"
Onko palkkaa kumminkin tullut enemmän? Jos ei niin sitten huolestuisin.
Pitäisi huolestua.