Millaisin mielin uuteen päivään?
Itselläni vähän alakuloinen ja yksinäinen olo. Pitäisi opiskella, mutta luettava tuntuu vaikealta ymmärtää.
Kommentit (19)
Haikea ja yksinäinen täälläkin. Huomenna on vika päiväni parhaimmassa työssä missä olen ollut. Tunsin olevani kotona siellä, mutta näillä mennään nyt. Rasittavaa että aina temmataam uuteen ku on päässyt elämä vähän seestymään. Nyt sitä sitten downahiftaillaan ainakin pari viikkoa. Tsemppiä sulle opiskeluihin!:)
Hyvillä. Olen lomalla. Kävin jo koiran kanssa lenkin ja nyt leivon.
Aamu oli kyllä hurjan nihkeä: sain nukuttua muutaman hassun tunnin ja töihin tulo jotenkin suorastaan pelotti, ilman selkeää syytä. Jotenkin tämä tässä tuntuu menevän.
Jotenkin turta olo vaikka kaikki elämässä hyvin. Pitäisi tässä aloittaa työpäivä. Töitä iso kasa pöydällä.
Mä yritän olla tänään positiivinen. Tai enemmänkin hällä väliä - asenteella. Töissä on kuraa päivästä toiseen, mutta olen päättänyt yrittää mennä sillä asenteella, että olen vain töissä täällä ja mikään ei kiinnosta. Näin voin pysyä rauhallisena ja ehkä kestää. Olen niin loppu itkemiseen ja huutamiseen ja pään seinään hakkaamiseen. Teen nyt vaan hommani, tai sen mitä jaksan, ja annan päivien kulua. (Kyllä, etsin uutta työtä, vaan on vaikeaa.)
Rakastuneena ja onnellisena - ihana mies kierroksessa ja vaikuttaa olevan tosissaan, kun oli näköjään poistanut itsensä deittisovelluksestakin kolmansien treffien jälkeen. :)
Vituttaa ja turhauttaa. Pitäisi jaksaa ilmaistyössä vielä jokunen viikko. Jatkoa palkkatyön muodossa kovasti lupailtiin. Saivatpahan ainakin lypsettyä työpanoksen motivoituneelta ja (yli)koulutetulta asiantuntijatyöläiseltä - kunnes vetivät maton alta. No, nyt voi kuluttaa työpäiväänsä vaikka netissä seilaten, sen enempiä stressaamatta.
Hyvillä, toki maanantaiväsy on taas kun rytmi sekoittui viikonloppuna, eikä työkään ole juhlaa, mutta työkaverit on tosi kivoja. Töistä menen puolison kanssa kauppaan, mikä on meidän kesken yllättävänkin hauskaa. Muuten on viikon ainoa vapaailta, aion katsoa jonkun leffan HBO:sta, tehä kotitreenin ja saunoa kerrostalokaksiomme minisaunassa, ai että.
Työkaverit on paskoja, joten paska päivä. Taas.
Pitäisi laihduttaa ja mennä lenkille, mutta tekisi mieli vain hesemättöä
Ihan ok fiilis. Nautin omasta rauhasta koska olen yksin kotona. Välillä siivoan niin siitäkin tulee hyvä mieli kun koti on siisti. Aurinko paistaa.
Aika tyhjä olo. Elämä on hyvää ja asiat kunnossa. Odottelen, että opiskelut jatkuu ja pääsisi taas tekemään asioita. Luonnollinen olotila on puuhastella, vaan eipä tässä 20 neliön kerrostalokopissa ole paljon mitä tehdä.
Paska, ahdistunut fiilis. Erottiin viikonloppuna, nyt aivan kusessa kaikkien asioiden keskellä. Pakko vaan luottaa, että elämä kantaa ja asiat järjestyy.
Tylsää. Vapaapäivä ja lapsi nukkuu mutta nyt ei innosta mikään puuha ja toisaalta ihanaa olla aivan jouten. Olen vapauttanut itseni yrittämästä tehdä jotain merkityksellistä elämälläni. Vaikka olen huippulahjakas eräässä asiassa, ei minun tarvitse siitä sen enempää välittää. Tajusin että olen turhaan potenut tästä stressiä ja ottanut tarpeettomia paineita elämässä. Ei minun ole pakko saada mitään hulppeaa elämässäni aikaiseksi vain siitä syystä että osaan jotakin. Ei ole pakko tehdä mitään läpimurtoa ja saada nimeä.
Tykkään opiskelemastani alasta joka on ihan eri kuin missä olen lahjakas. Ehkä en saa hienoa asiantuntijauraa vaan jatkan ikuisesti kaupan kassana, mutta mitäpä sitten. Olen onnellinen nyt, minulle iloa tuottavat nyt hyvä ruoka, perheeni ja jännittävät kirjat sekä videopelit. Aion erakoitua hieman lisää ja ottaa askelia nörtimpään suuntaan syventämällä osaamistani sulautettujen järjestelmien parissa. Nyt yksi projekti on hyvällä mallilla, mutta hieman unohdettuna.
Kiitos. Hyvää päivänjatkoa aloittajalle.
Väsyttää ja jotenkin surullinen olo enkä ymmärrä miksi.
Ei. En jaksa, en halua herätä tähän päivään.
Siinä ensimmäinen ajatus aamulla. Sama ajatus joka päivä.
Paha olla. Yritän itse tsempata itseäni jaksamaan tätä elämää. Miestä ei kiinnosta enkä hänelle viitsi enää puhuakaan. En tiedä miten tästä eteenpäin
Tänään on ollut hyvä päivä. Olin töissä pitkän tauon jälkeen ja tuntui hyvältä. Tässä on ollut sairastamista ym. ja ensimmäistä kertaa kuukausiin en ajatellut sitä koko päivänä. Ihanaa, että oli muutakin tekemistä kuin murehtia ja olla ahdistunut. Lisäksi näin yhden tärkeän ihmisen. Nyt on hyvä mieli.
Up.