Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, antaa tulla, haukkukaa tekin

Vierailija
27.08.2018 |

Niinkuin isäni. En ole töissä/koulussa ja se on hänelle jatkuva häpeän aihe ja syy haukkua mut pystyyn ja olla ilkeä. Ilkeämmäksi heittäytyi nyt, kun äidiltä kuuli (pitikö taas laverrella) että olen nyt lääkäreiden tutkittavana koska en koe itseäni henkisesti työ/koulunkäyntikykyiseksi.

Vaan itsepä on tehnyt musta tällaisen luuserin, tekemällä lapsuudestani helvettiä. Olen vasta nyt hakenut apua masennukseeni (ja näihin muihinkin ongelmiin) ja olen tajunnut että h*lvetti, mähän olen ollut masentunut jo n 10 vuotiaasta saakka. Saa nyt nähdä ovatko lääkäritkin sitä mieltä etten ole työkykyinen ja että saanko millaista hoitoa...

Tekisi mieli sanoa isälle jotain mutta en minä sotaa halua aloittaa, hänessä kun ei ikinä mitään huonoa ole...

Noniin, sanokaa vaan tekin kuinka huono ja epäonnistunut olen ihmisenä...
Tässä vaiheessa aivan sama...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkykyinen tai et, mitä väliä, tärkeintä on nyt, että alat hoitaa itsesi kuntoon ja vältät yhteydenpitoa isääsi. Ja ole onnellinen, että koska taidat olla kohtuu nuori, sulla on vielä vaikka ja mitä edessä, mahdollisuuksia!

Sairastan myös vaikeaa masennusta, olen kyllä työkykyinen, mutta sen verran "vanha" ettei mua tahdota ottaa töihin... No, sekään ei haittaa, sillä vaikka olen sairas, olen onnellisempi kuin ikinä. Olen joutunut katkomaan välit äitiini, sillä hän syystä tai toisesta aina vaan keskittyi puutteisiini tms. Liika on liikaa, olisinpa tajunnut vuosia aiemmin. Mutta liian kiltti olen ollut, ja yrittänyt vaan elää toisten mieliksi.

Nyt yksin ja kaikki on niin paljon paremmin.

Vierailija
2/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkykyinen tai et, mitä väliä, tärkeintä on nyt, että alat hoitaa itsesi kuntoon ja vältät yhteydenpitoa isääsi. Ja ole onnellinen, että koska taidat olla kohtuu nuori, sulla on vielä vaikka ja mitä edessä, mahdollisuuksia!

Sairastan myös vaikeaa masennusta, olen kyllä työkykyinen, mutta sen verran "vanha" ettei mua tahdota ottaa töihin... No, sekään ei haittaa, sillä vaikka olen sairas, olen onnellisempi kuin ikinä. Olen joutunut katkomaan välit äitiini, sillä hän syystä tai toisesta aina vaan keskittyi puutteisiini tms. Liika on liikaa, olisinpa tajunnut vuosia aiemmin. Mutta liian kiltti olen ollut, ja yrittänyt vaan elää toisten mieliksi.

Hmm...kirjoittaako kaikki masentuneet tisamalleen samalla tavalla? Samat kirjoitusvirheet toistuu molemmissa teksteissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm...kirjoittaako kaikki masentuneet tisamalleen samalla tavalla? Samat kirjoitusvirheet toistuu molemmissa teksteissä.

En mä tosta kommentoijasta tiedä, enkä usko että kaikki masentuneet kirjoittaa samalla tavalla, jos aloituksessani oli virheitä, pyydän anteeksi. On lukihäiriö enkä hahmota siis kunnolla. Ap

Vierailija
4/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Masennusta, lukihäiriötä, perinnöllistä luuseriutta ja tyhmyyttä, kaikki on aina muiden vika ja itse viaton olosuhteiden uhri kun elämää ei saa edes auttavasti raiteilleen.

Vierailija
5/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisille. Pitkävihaisia ja ahdistuneita ja tykkääävt uhriutua. Ei se naiseus tissien lisäksi oikein muuta olekaan.

Vierailija
6/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo. Masennusta, lukihäiriötä, perinnöllistä luuseriutta ja tyhmyyttä, kaikki on aina muiden vika ja itse viaton olosuhteiden uhri kun elämää ei saa edes auttavasti raiteilleen.

Katsotaanko mitä 15 vuotta pelkkää väkivaltaa tekis sulle... Tai miksi mä edes sanon mitään, eipä elämästä helpommalla selvinneet nyt voikkaan ymmärtää... varsinkaan sitä että joillakin meistä on vielä aikuisenakin niin h*lvetin pahoja traumoja että piinaavat unesakin...

Vierailija
7/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit sulle! Hyvä että haet apua. Olin itse samassa tilanteessa nuorena. Olen ollut masentunut varmaan jo ennen kouluikää. Yläaste meni jo persiilleen kokonaan ja sen jälkeen vaan kotona haukuttavana. Sillä erolla sinuun verrattuna, että en tajunnut mikä minussa on vikana, enkä hakenut apua.

Parinkymmenen ikävuoden tienoilla alkoi helpottaa, kun pääsin irti perheestä ja aloin elämään omaa elämääni. Masennus on yhä osa elämääni näin lähes nelikymppisenä, joten sinä olet tehnyt fiksun ratkaisun kun haet apua.

Hirveästi tsemppiä!! Ota vastaan kaikki apu mitä saat ja sanoisin että jos vain pääset irtautumaan isästäsi, niin tee se. Toipuminen pääsee paremmin käyntiin. JA muista tehdä asioita joista pidät, älä alistu siihen mitä muut sinusta haluavat. Itse tein sen virheen. Nyt tiedän että tämä on minun elämäni ja aion elää tämän omanani. :)

Vierailija
8/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi niin surettaa kun mietin että käyt läpi sitä samaa helvettiä kuin minä aikoinaan :(

T: 8

Vierailija
9/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap:lle! Kuulostaa siltä, että sinulla on paljon asioita työn alla. Ole armollinen itsellesi. Päivä kerrallaan eteenpäin, yleensä jossain vaiheessa vähän alkaa helpottaa (oma kokemukseni vastaavalla taustalla masennuksesta kärsivänä).

Vierailija
10/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kasvatuksessasi on mennyt pieleen, kun empatiakykysi ei ole kehittynyt normaalisti?

Vierailija
11/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hau hau hau, hau hau hau, leikki on meidän työmme..

Perheesi on kökkö ja joudut rakentamaan elämäsi itse. Se on inhottavaa ja väärin, mutta tee kaikkesi itsesi eteen. Otat nyt vallan oasta elämästäsi omiin käsiisi ja alat järjestelemään elämääsi pala palalta siihen järjestykseen kuin haluat.

Olet tyytyväisempi siellä valmiissa päässä mitä aiemmin saat kaiken tehtyä. Voi olla, että olet valmis nelikymppisenä, mutta teet itsellesi sitä suuremman palveluksen mitä aiemmin siihen pystyt.

Lainaa kirjastosta itsehoito-oppaita ja psykologian perusteoksia ja lue ja kasvaa ja kouluta itse itsesi.

Pois nuo puheet, ettet olisi työkykyinen, eläkkeelle jäämällä pilaat vain omat mahdollisuutesi.

T. Luuseri, joka nousi siivileen nelikymppisenä.

Vierailija
12/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä naisille. Pitkävihaisia ja ahdistuneita ja tykkääävt uhriutua. Ei se naiseus tissien lisäksi oikein muuta olekaan.

Varmaan se kohtu on naiseuden ydin.

Vierailija
13/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairaiden paratiisi.

Vierailija
14/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin isäni. En ole töissä/koulussa ja se on hänelle jatkuva häpeän aihe ja syy haukkua mut pystyyn ja olla ilkeä. Ilkeämmäksi heittäytyi nyt, kun äidiltä kuuli (pitikö taas laverrella) että olen nyt lääkäreiden tutkittavana koska en koe itseäni henkisesti työ/koulunkäyntikykyiseksi.

Vaan itsepä on tehnyt musta tällaisen luuserin, tekemällä lapsuudestani helvettiä. Olen vasta nyt hakenut apua masennukseeni (ja näihin muihinkin ongelmiin) ja olen tajunnut että h*lvetti, mähän olen ollut masentunut jo n 10 vuotiaasta saakka. Saa nyt nähdä ovatko lääkäritkin sitä mieltä etten ole työkykyinen ja että saanko millaista hoitoa...

Tekisi mieli sanoa isälle jotain mutta en minä sotaa halua aloittaa, hänessä kun ei ikinä mitään huonoa ole...

Ottamatta kantaa varsonaiseen kirjoitukseen, vihjeeksi tuosta jo lapsuudessa alkaneesta masennuksesta, että keliakian on tutkittu aiheuttavan lapsuuden ajan masennusta. Käypä tutkituttamassa sekin asia.

Vierailija
15/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo senkin epäoikeudenmukainen trolli. Menisitpä vain amerikkaan viemään tuota kamelinpaskajuttuasi kuin olet niin suuri ja mahtava sekä rohkea. Tulihan amerikkalaisetkin tänne suomeen. Minä näin itse yhden heistä... mikä estää sinua?

Vierailija
16/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys että tällä palstalla joku katkerikko haukkuu masentuneet ja naiset. Ennen oli naisviha nyt on masennusviha ja naisviha.

Vierailija
17/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys että tällä palstalla joku katkerikko haukkuu masentuneet ja naiset. Ennen oli naisviha nyt on masennusviha ja naisviha.

Tule nyt trolli ja hauku vielä homot ja lesbot, sinä synnitön mies.

Vierailija
18/18 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toidet kadehtii toisen onnea, toiset kadehtii jopa epäonnea. Pahoista puheista ei kannata välittää, kertoo vain sanojan pahasta olosta jota yrittää piilottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän