Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella polkupyörällä ajelet?

Vierailija
27.08.2018 |

Uusi pyörä olisi hankinnassa. Suosituksia otetaan vastaan. Pyörällä ajo lähinnä työmatka-ajoa, noin 10 km/päivä. Joskus pidempiä pyörälenkkejä.

Ajo tapahtuu hiekka- ja asfalttiteillä, melko paljon ylä- ja alamäkeä. En aja talvella.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku ihan tavallinen muutaman vuoden vanha perus Tunturi, 7-vaihteinen jalkajarrulla. Pyöräilen myös n. 10-20 km päivä, erilaisilla teillä ja talvisin en myöskään aja. Ihan sopiva pyörä tällaiseen käyttöön.

Vierailija
2/12 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1973 Raleigh royale

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörällä. Ei ole mikään matkapyörä(akku ei kuitenkaan kestä kovin pitkiä matkoja, ja ilman akkua poljettaessa tosi raskas) mutta ihan loistava kaupungilla pyörimiseen.

Vierailija
4/12 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valk./lilan värinen ,kolmivaihteinen, 'Kaunotar'.

(Kakkospyöränä 5-vaiht.  (metalihohto-)rosan värinen ,(leveämpivanteinen), italialainen ' Carraro'.)

Vierailija
5/12 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vaihteinen Helkama. Ajan enimmäkseen 0-5 km:n matkoja. Pidemmille matkoille valitsisin 5-7 vaihteisen.

Vierailija
6/12 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viis vuotta vanha vihreä Poni. On kevyt polkea, mutta vähän hitaanpuoleinen kai pienten pyöriensä takia. Kesän 6,5km työmatkalle ihan sopiva menopeli.

Vierailija
7/12 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin viis vuotta vanha vihreä Poni. On kevyt polkea, mutta vähän hitaanpuoleinen kai pienten pyöriensä takia. Kesän 6,5km työmatkalle ihan sopiva menopeli.

Kaikki pienikiekkoiset ovat raskaita polkea ja huteria ohjata. Kierrä kaukaa! Vain alle 2 km leikkeihin.

Aa, okei, oho! 😀 Oon viis vuotta kuvitellut ajavani kevyesti kulkevalla pyörällä 😅 Ja isäkin luuli niin, kun lainasi tuota, sanoi, et oli kevyt polkea 🤔

Vierailija
8/12 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmivaihteinen Kaunotar. Pääsee ihan hyvää vauhtia, mutta ei niin lujaa että tulisi hiki.

Vierailija
9/12 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pienikiekkoiset ovat raskaita polkea ja huteria ohjata. Kierrä kaukaa! Vain alle 2 km leikkeihin.

Aa, okei, oho! 😀 Oon viis vuotta kuvitellut ajavani kevyesti kulkevalla pyörällä 😅 Ja isäkin luuli niin, kun lainasi tuota, sanoi, et oli kevyt polkea 🤔

Fysiikan lakeja ei vahvimmallakaan itsesuggestiolla voi kumota. Pienet kiekot=raskas ja hutera.

Kokeile joskus oikeaa pyörää. 26 tuumaa on pienin järkevä aikuiselle.

Uskotaan 😊 Oon mä isommillaki pyörillä ajanut, mutta siitä on aikaa

Vierailija
10/12 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo-GT:llä olen pärjännyt hyvin.

Mua ei kiinnosta tämä kortsupukuisten spandex-pellejen touhut, en halua leimautua sen porukan huonoon liikennekäytökseen.

Vierailija
11/12 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä on poistettu viestejä? Oli ihan asiallisia.

Vierailija
12/12 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pashley Britannia. Sen tärkein ominaisuus on olla kaunis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän