Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies ymmärtämään että jos hän maksaa jotain, se ei ole silti ilmaista!

Vierailija
26.08.2018 |

Meillä on siis yhteiset rahat ja nyt on muuton takia tullut ylimääräisiä kustanuksia, joten ylimääräiseen hupiin ei ole varaa jos ei halua luottokorttia vinguttaa. Ja minä en taas halua maksaa luottokorttilaskuja jotka on tulleet noutoruuasta vain siksi ettei mies jaksa itse tehdä ruokaa, tai käydä edes 100m päässä olevassa lähikaupassa hakemassa halvempaa syötävää.

Vielä meillä on rahaa 100e ennen palkkapäivää ja me pärjättäisiin sillä viikko/kaks jos ei mies hakisi noutoruokaa. Mies perustelee että jos hän maksaa sen, ei se oo multa pois. Kuitenkin hän maksaa ruuan/ruuat yhteiseltä tililtä.

Sama logiikka pätee miehellä vaikka meillä ei olisi rahasta tiukkaa. Eli kun hän ostaa, se ei ole meiltä pois. Miehellä ei siis ole omia korvamerkittyjä rahoja jolloin asia olisi eri.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, korjaapa otsikkosi seuraavaksi:

Miten saada mies tajuamaan että myös hänen ostoksensa pienentävät yhteisen tilin saldoa?

Vierailija
22/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se yhteinen tili on sen takia , että mies tienaa huomattavasti paremmin, eikö niin?

Ap voi toki taas valehdella tienaavansa miestään paremmin. Niinhän te aina teette

Kyllä, mies tienaa enemmän niin hän voi kuluttaakin enemmän. Meillä on suurinpiirtein sama tuntipalkka, mutta miehellä kokoaikatyö, itse olen osa-aikaisena. Mies saankin tuhlata enemmän , kunhan edelleen pakollisiin menoihin riittää yhteisrahat. Mies tosiaan polttaa ja hänellä on harrastus joka kanssa vie rahaa, mutta hän tienaakin enemmän niin se ei ole ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan