Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsi mennä kouluun?

Mietteliäs
26.08.2018 |

Voiko lapsi mennä kouluun jos on lämpöä 36.9°C? Koulussa on hänet kerran laitettu kotiin kun tuon verran oli lämpöä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan normaali ruumiinlämpö. Jos vointi on hyvä eikä mitään oireita, ei ole mitään syytä olla menemättä.

Vierailija
2/7 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee muista oireista. Pelkkä ruumiinlämpö ei ole määrittävä tekijä sairaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on lääkäri sanonut että lapsella kuume on 38 astetta.Elikkä voi mennä jos ei nouse yli tuon.

Vierailija
4/7 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu olosta. Minun muksuni on nuutunut, päätä särkee, on valolle arka ja valittaa vatsaansa. Mittari näyttää juuri tuon verran ja huomenna on kotipäivä.

Vierailija
5/7 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on lääkäri sanonut että lapsella kuume on 38 astetta.Elikkä voi mennä jos ei nouse yli tuon.

Lapsellakin pelkkä lämmönnousu, allekin kuumerajan, voi tehdä olon tosi kipeäksi. Mieluummin vähäoireisena yksi lepopäivä kuin kouluun väsymään, tulemaan kipeämmäksi ja lopulta päiväkausia kotona sairaana.

Vierailija
6/7 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä valitti huonoa oloa, ja pääkipua. Nyt terve kuin pukki.☺️

Vierailija
7/7 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle pahin lämpö on juuri 36.5-37.5, jolloin olo on hyvin tukala ja kuumeinen vaikka kuumetta ei varsinaisesti ole. Korkeampi lämpö taas tekee levottoman olon, ei millään pysyisi paikoillaan eikä pysty keskittymään mihinkään.

Eli jos lapsi muuten huonovointinen niin antaisin jäädä kotiin,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän