En ymmärrä micro-popcorneja, onko ne jotenkin muka kätevämpiä kuin normaalit popparit?
Miten muka on hankalaa kaataa öljyä sekä popparit kattilaan ja laittaa hellanlevy päälle?
Kommentit (22)
Ne on vaarattomampia, esim. meillä koululainen on saanut tehdä itse mikropoppareita mutta kattilassa ei tulis kuuloonkaan.
Mä en ymmärrä popcornia ylipäätään, maistuu talissa paistetulle pahville. Siemenet jää hampaisiin ja ravintoarvo miinuksella. Roskaa.
Miksi ostaa naudanlihaa,kun sen voi käydä ite teurastamassa laitumelta.
Ainakin lasten kanssa se saattaa olla helpompaa. Ei tarvitse alkaa laskemaan saiko joku lapsista yhden popparin enemmän.
Aku P.A. Valtti kirjoitti:
Miksi ostaa naudanlihaa,kun sen voi käydä ite teurastamassa laitumelta.
Onpas outo vertaus. Normaalipopparit juuri on helppoja tehdä.
Selkeästi epäterveellisempiä
https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/4-jarkyttavaa-faktaa-mikr…
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä popcornia ylipäätään, maistuu talissa paistetulle pahville. Siemenet jää hampaisiin ja ravintoarvo miinuksella. Roskaa.
Mutsis pillu maistuu talissa paistetulle pahville
Vierailija kirjoitti:
Ainakin lasten kanssa se saattaa olla helpompaa. Ei tarvitse alkaa laskemaan saiko joku lapsista yhden popparin enemmän.
Miten niin laskemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka omaperäistä! Suuri sanailijalahjakkuus on syntynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit micropopcornin ohjetta ja päädyit sitten tänne... vinkki se on siinä pussin kyljessä.
... menehän servailemaan niitä kavereitas....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka omaperäistä! Suuri sanailijalahjakkuus on syntynyt!
Ihan turhaan äidinkielenopettajat hermoilevat nykyteinin osaamisesta... tuollaisia haikurunoja tosta vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Täh?
No joo, mutta avatkaapa joskus sellainen mikropopparipussi ennen 'paukuttelua', voin luvata ettei enää tee mieli niitä. Ällöttävä rasvainen köntti muovipussissa, hyi yrjö :/
Ei tarvita öljyä eikä suolaa, ei tule tiskiä.
Siksi mikropopcorn.
Syön kerran tai kaksi kertaa vuodessa popcorneja ja teen ne ihan surutta mikrolla.
En ymmärrä, miten se öljyn käristely kattilassa olisi jotenkin terveellisempää.
Monilla lapsilla sattuu olemaan tapana väitellä/riidellä jos toinen lapsi saa hänen mielestään hänen enemmän herkkua kuin itse sai.
Irtopopparien kanssa on helppo aloittaa väittely aiheesta kuka sai eniten kun taas antaessa jokaiselle lapselle oman popparipussin saa kukin täsmälleen saman verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin laskemaan?
Vierailija kirjoitti:
Monilla lapsilla sattuu olemaan tapana väitellä/riidellä jos toinen lapsi saa hänen mielestään hänen enemmän herkkua kuin itse sai.
Irtopopparien kanssa on helppo aloittaa väittely aiheesta kuka sai eniten kun taas antaessa jokaiselle lapselle oman popparipussin saa kukin täsmälleen saman verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin laskemaan?
Oletkos laskenut?
Ei tarvitse laskea kun antaa jokaiselle lapselle oman popparipussin. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin laskemaan?
Oletkos laskenut?
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tiskiä.
Niin. Popcornin tekemisestä kattilassa EI TULE tiskiä, kun voi keittää seuraavaksi vaikka maissin makuista pastaa. Ei se pieni määrä öljyä siellä kattilassa haittaa, kun kaataa ylimääräiset poijens.
Sinkkumies
Helpompaa on työntää pussi mikroon.