Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä micro-popcorneja, onko ne jotenkin muka kätevämpiä kuin normaalit popparit?

Vierailija
26.08.2018 |

Miten muka on hankalaa kaataa öljyä sekä popparit kattilaan ja laittaa hellanlevy päälle?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa on työntää pussi mikroon.

Vierailija
2/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaarattomampia, esim. meillä koululainen on saanut tehdä itse mikropoppareita mutta kattilassa ei tulis kuuloonkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tiskiä.

Vierailija
4/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä popcornia ylipäätään, maistuu talissa paistetulle pahville. Siemenet jää hampaisiin ja ravintoarvo miinuksella. Roskaa.

Vierailija
5/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa naudanlihaa,kun sen voi käydä ite teurastamassa laitumelta.

Vierailija
6/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lasten kanssa se saattaa olla helpompaa. Ei tarvitse alkaa laskemaan saiko joku lapsista yhden popparin enemmän.

Vierailija
7/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku P.A. Valtti kirjoitti:

Miksi ostaa naudanlihaa,kun sen voi käydä ite teurastamassa laitumelta.

Onpas outo vertaus. Normaalipopparit juuri on helppoja tehdä.

Vierailija
8/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä popcornia ylipäätään, maistuu talissa paistetulle pahville. Siemenet jää hampaisiin ja ravintoarvo miinuksella. Roskaa.

Mutsis pillu maistuu talissa paistetulle pahville

Vierailija
10/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin lasten kanssa se saattaa olla helpompaa. Ei tarvitse alkaa laskemaan saiko joku lapsista yhden popparin enemmän.

Miten niin laskemaan?

Vierailija
11/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka omaperäistä! Suuri sanailijalahjakkuus on syntynyt!

Vierailija
12/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit micropopcornin ohjetta ja päädyit sitten tänne... vinkki se on siinä pussin kyljessä.

... menehän servailemaan niitä kavereitas....

Vierailija
13/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka omaperäistä! Suuri sanailijalahjakkuus on syntynyt!

Ihan turhaan äidinkielenopettajat hermoilevat nykyteinin osaamisesta... tuollaisia haikurunoja tosta vaan :D

Vierailija
14/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh?

No joo, mutta avatkaapa joskus sellainen mikropopparipussi ennen 'paukuttelua', voin luvata ettei enää tee mieli niitä. Ällöttävä rasvainen köntti muovipussissa, hyi yrjö :/

Vierailija
15/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita öljyä eikä suolaa, ei tule tiskiä.

Siksi mikropopcorn.

Vierailija
16/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kerran tai kaksi kertaa vuodessa popcorneja ja teen ne ihan surutta mikrolla.

En ymmärrä, miten se öljyn käristely kattilassa olisi jotenkin terveellisempää.

Vierailija
17/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla lapsilla sattuu olemaan tapana väitellä/riidellä jos toinen lapsi saa hänen mielestään hänen enemmän herkkua kuin itse sai.

Irtopopparien kanssa on helppo aloittaa väittely aiheesta kuka sai eniten kun taas antaessa jokaiselle lapselle oman popparipussin saa kukin täsmälleen saman verran.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin laskemaan?

Vierailija
18/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla lapsilla sattuu olemaan tapana väitellä/riidellä jos toinen lapsi saa hänen mielestään hänen enemmän herkkua kuin itse sai.

Irtopopparien kanssa on helppo aloittaa väittely aiheesta kuka sai eniten kun taas antaessa jokaiselle lapselle oman popparipussin saa kukin täsmälleen saman verran.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin laskemaan?

Oletkos laskenut?

Vierailija
19/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laskea kun antaa jokaiselle lapselle oman popparipussin. XD

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin laskemaan?

Oletkos laskenut?

Vierailija
20/22 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule tiskiä.

Niin. Popcornin tekemisestä kattilassa EI TULE tiskiä, kun voi keittää seuraavaksi vaikka maissin makuista pastaa. Ei se pieni määrä öljyä siellä kattilassa haittaa, kun kaataa ylimääräiset poijens.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi