Miksei näitä artisteja nähdä Vain Elämässä?
Matti-Esko
Tapani Kansa
Frederik
Tauski Peltonen
Tomi Metsäketo
Ressu Redford
Tero Vaara
Martti Syrjä
Ismo Alanko
MA Numminen
Kauko Röyhkä
Anita Hirvonen
Marion
Lea Laven
Muska Babitzin
Arja Koriseva
Marita Taavitsainen
Saija Varjus
Liisa Akimoff
?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redford olis kyllä ihan hyvä. Onko Anna Hanski ollut, olisi musta hyvä.ohjelmaan
Ja ihana Tuula Amberla, suostuiskohan menemään. Sen kauden katsoisin takuullaOtin kerran yhteyttä Amberlaan kun oli tullut lähistölle kirjastonhoitajaksi pyytääkseni haastattelua ja silloin lähes huusi puhelimeen ettei laula enää eikä heru haastattelua. Vaikka tietääkseni on sittemmin taas esiintynyt niin VE taitaisi olla liikaa.
Lisäksi VE:ään ei haluta sellaista joka ei ole julkisuudessa vaikka vanhoja hittejä riittäisikin. Anna Hanskikin olisi siinä ja siinä.
Röyhkä taisi jossain haastattelussa sanoa, ettei ole mitään mielenkiintoa lähteä tuohon formaattiin itkeskelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ainakin kuullut, että Ressu on selvittelemässä yhtä vaikeata salapoliisi tapausta.
Sinkkumies
Sinkkumies Sun jutut kyllä harvoin avautuu mulle.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2680562/onko-ressu-redford-robert-redfo…
Siinä Ceissiä
Sinkkumies
Joku Jouni Hynynen ja Tuomari Nurmio olisi mielenkiintoisia myös nähdä. Ja Jarkko Martikainen, sekä jo aiemmin mainittu Tuomas Holopainen ja Ismo Alanko. Mutta jotenkin epäilen, etteivät tuonne lähtisi edes isomman rahan perässä. Taitavat olla myös "väärän" genren edustajia.
Pelle Miljoona olis melko kova juttu.
Marion ja Lea Laven ovat noista sellaisia, jotka ovat aivan liiaksi jääneet humppaimagonsa varjoon, vaikka heidän taitonsa olisivat riittäneet rokkiin ja todella muuhunkin kuin vain laulamaan keskinkertaista iskelmää. Heidät olisi kyllä todella mielenkiintoista nähdä.
Meiju Suvas on tarjonnut itseään jo kolmena vuonna tuonne muttei ole kelvannut.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Laulaja-Meiju-Suvas-ihmettelee-miksi-ei-k…
"Vain kuolemaa" olisi aika hyvä juttu. Siihen laitettaisi vain jo edesmenneitä tähtiä, joiden roolit vetäisivär jotkut jotensakin laulutaitoiset näyttelijät. Siihen saisi vaivatta kovia nimiä kuten esim, Virta ja Rautavaara.
Vierailija kirjoitti:
Meiju Suvas on tarjonnut itseään jo kolmena vuonna tuonne muttei ole kelvannut.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Laulaja-Meiju-Suvas-ihmettelee-miksi-ei-k…
Voitaisiin tehdä jakso, jossa olisi Meiju Suvas, Matti Nykänen, Tommi Läntinen, Kake Randelin ja vaikka Pikku-G, tulisi aikamoinen pläjäys..
Vierailija kirjoitti:
Marion ja Lea Laven ovat noista sellaisia, jotka ovat aivan liiaksi jääneet humppaimagonsa varjoon, vaikka heidän taitonsa olisivat riittäneet rokkiin ja todella muuhunkin kuin vain laulamaan keskinkertaista iskelmää. Heidät olisi kyllä todella mielenkiintoista nähdä.
Marion on kait lopettanut. Lealla on kyllä upee ääni, paras kaikista "leideistä". Mutta Lea on ihan itse myöntänyt vanhemmiten tulleensa epäsosiaaliseksi mörökölliksi joka poistuu kotoaan vain keikoille ja ehkä golfaamaan.
Vierailija kirjoitti:
"Vain kuolemaa" olisi aika hyvä juttu. Siihen laitettaisi vain jo edesmenneitä tähtiä, joiden roolit vetäisivär jotkut jotensakin laulutaitoiset näyttelijät. Siihen saisi vaivatta kovia nimiä kuten esim, Virta ja Rautavaara.
Vain kuolemaa-niminen parodia on jo muutaman metalliartistin kesken tehty vuosia sitten. Yksi heistä on tuo aiemmin mainittu Tomi Joutsen. Löytyy Youtubesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marion on kait lopettanut. Lealla on kyllä upee ääni, paras kaikista "leideistä". Mutta Lea on ihan itse myöntänyt vanhemmiten tulleensa epäsosiaaliseksi mörökölliksi joka poistuu kotoaan vain keikoille ja ehkä golfaamaan.
Onko lopettanut, Marion on vielä kuitenkin siinä vitamiinimainoksessa?
Moni toivoi joskus Lordia, turha odottaa sitäkään ihmettä. "Eivät ole kysyneet ja hyvä niin. Ehkä ne ovat tajunneet, että tuo ei lähtisi kuitenkaan. Se ei ole minun juttu."
Janne Tulkki olisi hyvä valinta. Sehän selvisi vuosikymmenen velkakierteestäkin niin olis mistä avautua ja itkeskellä pöydän ääressä. Mutta ei sinne huolita tällasia provinssien liian juntteja artisteja. Aika ihme että Anne Mattila on kutsuttu tälle uudelle kaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ollut mörökölli jo vuoskymmeniä..ei mikään ilo kohdata työn merkeissä:( ehkä ujo tms.
Marita Taavinen ja Tapsa Kansanen olis sellaista arvaamatonta puhekonetulitusta, ilman päätä häntää että 95% materiaalista pitäis leikata pois!😂
Ai jaa. Itse luin pari vuotta sitten haastattelun jossa Anneli harmitteli kun yhdet ja samat pääsevät telkkariin. Joka tapauksessa hyvää laulaja ja esiintyjä. 😙